1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WK Rugby 2011

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 5 aug 2011.

1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Haha inderdaad, en ze hebben toch ook buitenspel wat lijkt op dat van voetbal?

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ja, je moet 10 meter achter de bal staan na een scrum geloof ik (als aanvaller zijnde).

3. Roywilliam

Roywilliam Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Had ik ook met American Football. Echter kwam ik er achter dat ik rugby een stuk actievoller en vooral sneller vind. Daarom wil ik dat een beetje gaan volgen :)

4. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    En de All Blacks zijn wereldkampioen. :)

5. Named

Named Named

Leuk Bevonden:
    7
    Gelukkig maar vind die fransozen helemaal niks

6. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Niet een hele grote verrassing!

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Ik ook niet, maar ze hebben mijn respect wel wat meer verdiend dit toernooi. Finale speelde ze echt mooi, als je bv keek dat ze liever een ingooi wilde op 6 m van de lijn ipv voor de kick te gaan in die penalty... Echt gretig.
    Maar All Blacks zijn wel terecht wereldkampioen. Finale vielen ze tegen, maar de rest van het toernooi zijn ze doorgewandeld.
    Jammer dat Wales niet de finale haalde.

8. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Vanochtend speelde NZ eigenlijk zoals Frankrijk de eerdere wedstrijden speelden. Frankrijk was lekker gretig!

Deel Deze Pagina