1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Wordt gevaarlijk, dan hoef je geen belasting te betalen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 6 mrt 2004.

1. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, maar zijn de meesten hier niet een beetje 'Middeleeuws' bezig, 600 MEers? Soldaten?! Pfff, je kunt idd de Hells Angels niet zo maar het land uitzetten omdat ze geen belasting betalen en Nederlanders zijn, maar je kunt ze wel degelijk onder druk zetten. Toch hebben de mensen die vinden dat de ME of zoiets dergelijks er iets aan moet doen wel voor een gedeelte gelijk, tegenwoordig moet je wel haast met geweld de boel dwingen anders lukt het niet. Dat is natuurlijk alleen maar een slecht teken. Ik ben het wel voor een gedeelte met X BelieveR eens, toch denk ik dat er niet genoeg cellen zijn voor al die kampers en Angels :p. Volgens mij zijn die kampers niet Nederlands dus belasting betalen, of mooi ophoepelen uit ons Kikkerlandje.

2. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    ff onderbreking, we hebben al heel veel topics gehad waarin steeds werd gezegd dat buitenlanders eruit moesten, omdat zij het meest crimineel bezig zijn/waren, toen kwamen een paar en die zeiden dat ook nederlanders crimineel bezig zijn/waren, en wat jullie daar mee moesten, toen werd er gezegd dat voor hun part ook zij het land uitmochten???

En nu kan dat volgens jou niet...

Soms vind ik dat wel erg raar :)

3. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Vind dat als deze mensen geen belasting willen betalen,ze maar ergens anders moeten gaan wonen.Of ze nou buitenlander of nederlander zijn maakt nijks uit.Feit is dat de "normale" burgers wel ook opdraaien voor het geld dat de overheid op deze manier misloopt!!!!De bezuinigingen die nu komen,hadden dus ook niet zo hoog hoeven uitvallen.En het is schandalig dat een "goedwillende" burger door dit soort zaken ook voor de gezondheidszorg enz. meer moet gaan betalen.Als je wel hier woont en gebruik maakt van de facilitieten dan moet je ook betalen.En als ik dan ook nog eens zie dat het in dit geval gaat over mensen die voor het grootste gedeelte ook nog eens crimineel zijn,dan is in mijn ogen de oplossing simpel....weg ermee!

4. X-power

X-power Nah

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gezegd: of onder druk zetten of (in het geval van kampers en co.) uit het land zetten. Voor de Hells Angels is dus de tweede geen optie. Maaaaar je had gelijk, het is raar ;). Die hele Angels-bende moet gewoon worden opgerold, 600 MEers dan maar Middeleeuws, als het niet anders kan dan moet dat maar.

5. O ja, titel klopt niet... sorry moet ff mierenneuken. Word gevaarlijk, dan hoef je geen belasting te betalen! :)

6. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Het probleem is alleen, als je al die hells angels hebt opgepakt.. waar moet je er dan mee naar toe? En bereidt je dan ook maar voor op alle hells angels uit de hele wereld die hun broeders niet zomaar laten oppakken.. Maar idd die lui zouden ze wel gewoon moeten aanpakken.. Maar Nederland is niet bepaald grootschalig ingesteldt.. helaas.

Deel Deze Pagina