1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet het niet van die noor. Toen die beautiful day zong viel me op dat hij een paar keer beetje vals zong. Nou ja ik ben toch niet zo'n idols fan vindt het maar onzin. Wel lache dat jamai als laatste eindigde, zie je toch hoe het staat met de nederlandse muziek, niet echt fantastisch dus.

correctie nederlands talent. Want als jamai nederlands zong was het misschien toch iets beter.

Laatst bewerkt: 1 jan 2004
  2. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    _O_ KURT!!_O_

:p:+

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    yeb een uglty noor wint ... maar wat een stem ... kelly is een lekker ding :) ... maar zingen .. tja geef me dan maar liever Britney

4. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    die gast kan wel goed zingen, alleen moet je die spleet tussen zijn tande zien..

5. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Nou het is wel te verklaren hoor. Duitsland was immers de grootse tegenstander van Bush tijdens de Irak oorlog. Dat vinden die arabische landen wel ok, dus daarom hebben ze op Duitsland gestemd denk ik (het is en blijft een politiek spelletje)

En verder vind ik het meer dan terecht dat Kurt heeft gewonnen. Die vent heeft een dijk van een stem. Ok hij is nie echt knap, maar boeie!! Ik zet liever van hem een plaatje op dan van Jamai! Dat liedje van U2 wat ie heeft gedaan, vind ik trouwens ook super mooi. Nee tis echt meer dan terecht dat ie gewonnen heeft. Eindelijk eens een bewijs dat men de inhoud meer waardeert dan het uiterlijk, want daar twijfel ik weleens aan....

6. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel toevallig want die spleet heeft kelly als het goed is ook alleen dan niet tussen haar tanden maar tussen haar....... :eek:

7. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Kvind kelly beter zingen dan die hobbit hoor maar goed

8. RicoBoy

RicoBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tsjah Kurt kan prachtig zingen en kelly ook wel.. maar kelly ziet er natuurlijk veeeeeeel beter uit. Trouwens wat betreft je uiterlijk, ooit van plastische chirurgie gehoord ? :p aan je uiterlijk kan je van alles veranderen maar je zang is iets unieks... en daar draait het wel het meeste om.

9. Ik vond hem wel lachen:D

Die gast die gewonnen heeft ziet er idd niet uit maar zingt beter dan Jamai.

Ik denk toch eerder dat Jim beter ons land had kunnen vertegenwoordigen. Al vind ik hem een sukkel, maar beter dan Jaamaai. Ik snap niet hoe Jamai heeft kunnen winnen.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 jan 2004
  10. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Woohoo! Happy day! Jamai laatste :cool: :D
    En Kurt start een nieuwe rage, ''Lelijk = Cool!'' :cool:

Laatst bewerkt: 1 jan 2004
  11. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    neeeeeeeeejjj niet jim die gast kan al helemaal niet zingen. Hind die had ons kunnen vertegenwoordigen ik vond (vind nog steeds) dat zij gewoon had moeten winnen

12. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar ze zegge dat ze naar iets unieks zoeken dat vind ik niet uniek

13. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nog ff kwijt dat ik die jury diep triest vond. Echt man, het was een wedstrijdje van wie is het grofst. Ik vond die poolse jurylid al hélemaaaaal zielig. Henk jan deed tenminste nog een btje normaal.

14. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Wat een bullshit dat die Kurt heeft gewonnen. Het gaat toch om Idols, welk tienermeisje wil nou een poster van die hobbit boven haar bed hebben :{ Hij kan erg goed zingen maar volgens mij was het doel van Idols dat mensen goed kunnen zingen en een goede uitstraling hadden, dat laatste had die Kurt niet echt.

Wel humor, Jamai als laatste. Verklaart een hoop over hoe goed de Nederlandse jury is in het ontdekken van idolen :p

15. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Kurt geen uitstraling? Ben ik niet met je eens, hij straalde echt iets warms uit, hij zong echt met gevoel. Uitstraling staat niet gelijk aan knapheid. :)

En wat dat laatste betreft, tja, ik vind Jamai wel een idool. Ik vind hem niet slecht zingen, al had ik liever Hind zien winnen. Jim kan niet zingen, daar kan ik wel eerlijk voor uitkomen.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het Nederlandse publiek heeft beslist wie de Nederlandse Idol werd ... niet de jury ... die koos Dewi

17. X BelieveR

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het helemaal mee eens

18. Extreme

Extreme Fear the Extreme!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee daar word je mooier van.|:-

19. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ook blij dat die k*t Jamai heeft verloren, ik wordt echt kotsmisselijk als die jongen op tv komt...over uitstraling gesproken jamai heeft niks....

En ze hadden echt wel beter Jim kunnen sturen hoor want die was op zijn minst beter geweest dan Jamai, Jim heeft namelijk wel iets unieks wat weet ik niet maar ja dat gevoel heb ik...

Ik was trwns voor die Belg want die zong het goedste liedje..hij eindigde ook nog eens vrij hoog ik denk zelfs 3e ofzo maar heb ik niet meer op gelet...

En onze winnaa Hobbit tja wat kan je erover zeggen hij zingt erg goed...:D

20. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat die guy van Australië nog al laag stond. komt het door z'n afro kapsel :9

Deel Deze Pagina