1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. TheWalrus

TheWalrus Guest

Die gast die gewonnen heeftis werkelijk talentvol. Beginnend bij warm laag (dat welliswaar heel erg als bono klonk, maar goed, je kan geen U2 nummer zingen zonder als Bono te klinken) langzaam oplkimmend naar het refrein, en daarbij prachtige lange halen ten gehore brengen om vervolgens te eindigen met een loepzuivere hoge falset. Knap gezongen. Ik denk wel dat hij mde won door het commentaar van de jury en het nummer dat hij koos.

Jamai is denk ik best een sympathieke gast, al kwam hij uit de kast. Ik denk echter dat hij zowel qua stem als uiterlijk niet genoeg opvalt. Hij kan goed zuigover zingen maar het is echt zo'n studio stem die velen hebben. Voor zover ik het kan zien is jamai qua uiterlijk niet opvallend .

Jamai zingt vele malen mooier dan jim maar het wereldpubliek kent het verhaal achter jamai niet. De man die per ongeluk idol werd en er maar net doorrolde. Jim ziet er meer uit als een idool dan Jamai.

En inderdaad, die amrikaanse del ziet er best leuk uit. Of gaan jullie ook voor die pan arbishe sma? ;)

2. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Die van Australie zong wel mooi, maar was ook neit echt iets wat de mensen aanspreekt- net zo'n stem als wij Hind in Nederland hebben. Die gast uit Noorwegen, al zag ie eruit als een hobbit, was gewoon leuk om naar te kijken. Jamai wist ik al dat het niks zou worden..ziet er niet uit en kan ook voor geen meter zingen ( blijkt zeker als je het vergelijkt)
    Dan had iemand als Dewi beter voor Nederland kunnen gaan.
    Maarja who cares, het was gewoon verzonnen om nog net ff dat laatste beetje eruit te melken..

3. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die top 10 selchte audities was echt cool 8)

voor de rest vond ik er niet zoveel aan, zag wel dat jamai laatste stond, whoei :)

4. Ahara

Ahara Guest

Hmm... niet vreemd dat Jamai laatste was.
    Ik denk dat als Dewi had meegedaan dat Nederland wel hoger had geeindigd.

Ze zit er gewoon wat hipper uit dan die suffe Jamai.

5. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ik pleit nog steeds wat voor Jim, als hij honderduizend chicks in Nederland het hoofd op hol kan brengen, hoeveel dan wel niet wereldwijd? Dat is precies de leeftijdsgroep die sms'st en dus de uiteindelijke winnaar hoofdzakelijk bepaald en daarom had Jim moeten gaan vind ik :)

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Idd. Het moet een idool zijn. Je moet zangtalent hebben en een goede uitstraling. En dat had Kurt niet. Hij kon best wel goed zingen maar ik vond hem absoluut niet de beste. Ik vind Will Young, Heinz Winkcler (zuid-afrika) en Kelly Clarkson veel beter zingen en ze hadden een betere uitstraling.
    Ik vind dat Kelly of Will had moeten winnen.
    Ik heb het idee dat die Kurt heeft gewonnen omdat ie zo keihard werd afgezeken door de jury over zijn uiterlijk ( ik weet niet of dit zo is, maar het zo kunnen).

7. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Dan zeg ik het verkeerd. Kurt is niet de mooiste van het stel en dat Amerikaans meisje ziet er gewoon stukken beter uit. Wat ik verschillende jury leden telkens hoorde zeggen was dat er een poster van het "toekomstige" idool boven tienermensjes bed moet komen te hangen. Dat de wereld dan kiest voor Kurt snap ik niet.
    Ach, het zij zo en ik word er nog niet warm of koud van wie er wint of verliest.

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mee eens!

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ach een extreme make over doet wonderen en dat zullen ze voor hem wel over hebben ... waarschijnlijk moeten ze alleen iets met zijn tanden doen :+

10. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Hmm.. tja, Die van Noorwegen had gewoon de beste stem, maar zeker niet de looks. Daar de jury constant zegt dat mensen niet door de autditie ronden zijn, omdat meisjes hun niet boven hun bed willen hebben hangen. Blijkbaar hebben ze ongelijk, want de wereld stemt toch anders. Dit is dan wel iets wat, wat minder goed eruitziende mensen kunnen gebruiken als verdediging in de audities volgende keer.

De wereld kiest en blijkbaar kiest de wereld dus niet altijd voor het uiterlijk en dat vind ik alleen maar goed. Iemand hoeft niet het perfecte lichaam en hoofd te hebben om een idool te zijn. Persoonlijk had ik wel verwacht dat die Amerikaanse zou winnen door de stem, maar vooral door de looks.

Jamai laatste, helemaal terecht. Jamai heeft echt totaal geen uitstraling (meer) en zijn stem begint ook beetje.. saai te worden.

11. Aart

Aart XBW Senior

Leuk Bevonden:
    3
    Ze hadden beter de World Idols kunnen houden met alle nummr 2's van de Idols, deze lijken overal meer succes te hebben dan de nummer 1.

12. vagegast112

vagegast112 Ajax rulesss

Leuk Bevonden:
    0
    dan hadden wij jim gehad nou die kan al helemaal niet zinge

13. Extreme

Extreme Fear the Extreme!

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd beter dan iemand die niet kan zingen én er niet uit ziet. (Jamai):+

14. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Als je puur gaat beoordelen op estetische normen, dan komt kurt inderdaad niet best uit de bus. Maar kurt heeft wel een bepaalde uitstraling, charisma zou ik het haast willen noemen. Bovendien ziet kurt er veel minder 'gemaakt' uit dan de andere Idols. De gladde managers willen ons van alles door onze strot duwen maar nu zie je dat de massa toch gaat voor de stem, gelukkig maar.

15. Stinky

Stinky /?/?\?\

Leuk Bevonden:
    0
    DAAAAAAAAAAAAG, is jamai laatst?, wat een debiel, hij zet Nederland weer lekker op de kaart. eikeltje:mad: ...

16. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Idd dat geldt zeker voor Will Young en Kelly. Ik had daar NOOIT op gestemd. Dat zijn niet mijn idolen. Het zijn gewoon een stelletje over het paard getilde nep idolen. Kurt was tenminste zichzelf, geen lagen make up en "o wat ben ik mooi". Gatver ik schijt op zulke mensen. Hij was tenminste zichzelf. En hij was kwa zangtalent veruit de beste. Ik denk dat dat ook de rede was dat mensen op hem hebben gestemd, de massa was dat fakegedoe meer dan zat!

17. Jeruzame

Jeruzame www.JeroenWesten.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Wat me opviel bij de eerste uitzending (toen ze dus allemaal zongen) was dat alle jury-leden zeiden dat Kurt gewoon de beste stem had, maar niet de looks. Iedereen onthoudt dat hij de beste stem heeft, dus kiest iedereen voor hem.

Ik snap trouwens niet dat Jamai laatste is geeindigd; die Duitser zong erg beroerd en die Alex uit Polen vond ik ook niet denderend. Jamai zou zeker niet gaan winnen, maar laatste worden verdient hij ook niet.

18. Extreme

Extreme Fear the Extreme!

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik wel, Jamai heeft namelijk totaal geen uitstraling.
    Zijn stem is erg zeurderig en hij zong gewoon een irritant liedje. Daar komt nog bij dat als je dat gezicht ziet, je meteen wegkijkt want dat is niet om aan te zien.

Waarom Arabie nou meedeed:confused: , ik vind niet dat die mee mogen doen. Ze stemmen toch politiek-afhankelijk. Duitsland tegen de oorlog, Duitsland 10 punten. Het lijkt wel songfestifal-niveau hoe die gasten stemmen.8)

19. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    , erg slecht
    Bovendien zijn dit soort stemmingen niet eens eerlijk. Net als bij het Songfestival (hoewel ik daar elk jaar weinig van mee krijg) de stemming tussen de verschillende landen partydig zijn opgesteld. Zelf vond ik de Amerikaanse vrouw ereg goed, ja nogal logies het publiek van de Amerikanen is minstens 20 maal groter dan het Belgische of Nederlandse publiek (knap van die Belg dat hij 3de is geworden?!:p) De kans om een Idol te vinden in een mensen massa die veel groter is dan Duitsland, Nederland en Engeland bij elkaar is nogal vreemd... Bovendien Jamai was slecht:mad:, erg slecht!:mad:! Maar die Duitser had ze pilletje in moeten nemen (of hij had er een ingenomen) want die was zwaar hyperactief!

En Nederland stond weer voor schut, Jamai bedankt!:+ Met z´n koffertje vol met brillen?!!:confused: En dan het gezang, shit!:mad:

20. The Forest

The Forest Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies of dat niemand anders dat zal doen, en zo politiek was het toch niet, ze waren het enige land dat meer punten gaf aan de VS dan aan Noorwegen en wij waren ook tegen de oorlog (en hebben nog eens ruzie gehad met israel) en toch kreeg Peter niet echt veel stemmen van hen.

Deel Deze Pagina