1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56

:eek: hij valt idd niet op tussen mijn lord of the rings posters

2. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    iets voor een photoshop wedstrijd? Maak van KURT een hobbit!

3. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Of maak van een Hobbit een Kurt..

zoek de verschillen8)

4. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    flauw

world idol vond ik een beetje dom, het was gewoon een extra actie om het idol succes te vergroten.

ik dnek dat Jim, of Hind vast niet laatste waren geworden.

:mad:

5. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    nee denk het ook niet. Maar ik vind het beetje laag bij de grond om dat joch nou af te kraken. Ik bedoel net of dat jullie er zo lekker uitzien!! Kom op he!

6. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    world idol is alleen maar om nog meer geld uit de zakjes van de sms jeugd te kloppen, het zijn stuk voor stuk geen wereldidolen, maar een leuke verzameling kneedbare popjes waar producers leuke dingen mee kunnen doen en wederom een 13 in een dozijn liedje mee op de markt kunnen brengen. En waar de jeugd als een stel makke schapen achteraan hollen omdat ze te onnadenkend zijn om een eigen mening te vormen en alles slikken wat maar elk uur 3 keer op de radio komt. newsflash: dit is geen kwaliteit dat is hersenspoelen

7. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik wou dat ik het bedacht had :D

hehe nee maar tis gewoon slim toch. gewoon een gat in de markt ontdekken en dat uitmelken.

enne

dan zijn het toch idols of niet soms?

tuurlijk is het geen kwaliteit. maar is dat erg? ik kan het concept alleen maar briljant vinden en de show zeer vermakelijk. wat interesseert mij het nou dat er duizenden/miljoenen hersenloze koeien naar smsen? of ze het nou naar tmf doen of naar idols, dan is idols misschien nog net iets minder kansloos.

8. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Man die gast kan echt geweldig zingen. Beter dan echte artieste!

9. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    naar mijn idee is een idool iemand waar je naar op kunt kijken en die als een groot voorbeeld dient en iets heeft bereikt met waar hij/zij goed in is en dat ook elke keer bewijst. En dat zijn deze figuren absoluut niet.
    En dat het geen kwaliteit is vind ik wel erg.....er lopen in nederland een hele hoop goed bands en zangers/zangeressen rond die nooit aan de bak komen omdat ze de kontakten niet hebben en de radio en de Tv worden maar overstroomd met pulp.
    Maar je hebt gelijk, als die sukkels ernaar smsen is dat hun probleem en je zou gek zijnals je dat niet uit zou melken. Misschien reageer ik ook weer te heftig....net gestopt met roken

10. TheWalrus

TheWalrus Guest

Het is wel waar, die gast zingt beter dan Bono zelf. Bono kan nooit live zingen zoals in de studio. Deze gast kan live wat bono in tweehonderdtwintig takes kan ;)

11. El_yankee

El_yankee 101Band of Brothers

Leuk Bevonden:
    0
    Nouww hij zingt niet beter dan Bono maar heeft het wel verdient op te winnen.

12. Extreme

Extreme Fear the Extreme!

Leuk Bevonden:
    0
    Bono is natuurlijk het beste van het best. Wat je hier zegt slaat nergens op.

13. TheWalrus

TheWalrus Guest

bono is wel goed, maar ik heb bono nog nooit zo perfect live horen zingen. Die maakt meer zijn eigen meoldielijntjes ter plaatse.

14. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb bono nog nooit live horen zingen maar bono is heus wel beter dan die gast

15. TheWalrus

TheWalrus Guest

Een gevestigde naam wil niet zeggen dat iemand een geweldig zanger is. Neem bijvoorbeeld Mick jagger. Volgens velen een goede rockzanger. Lekker geluid maar technish is zijn stem echter niet briljant.

16. <:.oRoBBeRTo.:>

<:.oRoBBeRTo.:> .

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je dan nog beter zingen dan als die noor deed? Volgens mij is hij een van de beste zangers van de wereld.

Bono zingt wel heel anders dan hem, maar ik denk dat hij inderdaad beter zingt

17. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Op zo`n hoog niveau is goed moeilijk te beoordelen, komt het vaak meer neer op kwestie van smaak.

18. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Britney Spears kan ook niet zingen, maar die heeft ook veel albumpjes verkocht..gaat er niet altijd om dat je heel goed kan zingen....

19. macdaddy

macdaddy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou nou nou zinge kan ze best wel hoor ze is niet de allerbeste
    maar zinge kan ze zeker wel

20. TheWalrus

TheWalrus Guest

Nou Britney is niet echt een goed zangeres. Ze heeft gene volume. Misschien als ze wat andere nummers zou zingen dat we daar beter over kunnen oordelen.

Deel Deze Pagina