1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Jump Day

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door axess, 4 mrt 2005.

1. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    naja, je ken het wellicht proberen toch?
    1 keertje springen om precies die tijd kan toch geen kwaad. Als je de mensheid er misschien mee helpt :p
    Misschien ook niet, nou dan heb je inj e leven 1 keer voor niks gesprongen :eek:

2. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    OMG dit is gewoon te debiel voor woorden hahahaha ik kom niet meer bij deze shit geloof je toch zker zelf niet. En dat broeikast effect wat kan mij dat schelen zeg ;) Ik laat greenpeace wel voor mij springen sta je zelf teminste niet voor paal want werkt toch niet ;)

Laatst bewerkt: 16 mrt 2005
  3. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, en aan dit soort mensen gaat deze wereld nou KAPOT.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    @maximan: maar je moet ook toegeven dat als 60 miljoen mensen tegelijkertijd gaan springen het niet positief is voor je imago :+

5. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Als we nou over de hele aarde gaan springen, heeft dat geen enkel effect. Zouden we met zn allen naar één punt moeten gaan om daar gezellig met z'n allen te gaan springen.. ok. Maar zo spring je alleen maar tegen elkaar in zegmaar :+

6. floris.sp

floris.sp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan door de kracht die veroorzaakt wordt veroorzaak je weer een grote natuurramp.

7. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    hehehe, ja idd, als je allemaal verdeeld over de aarde tegelijk springt, deukt ie misschien wel in. word ie kleiner :+ .als je um uit z'n baan kan laten raken, waarom dat dan niet.

8. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of al dat gespring wel iets zou afnemen van de opwarming ...
    ik denk eerder dat er dan aardbevingen gaan plaatsvinden :p

9. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    en ik denk eerder dat het gewoon peanuts is ;)

10. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe wil je iedereen op precies hetzelfde moment laten springen, alsof iedereen de exacte tijd heeft... :confused:

11. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moeten jullie ook op 20 Julie 2006 12:39:13 springen?¿

12. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    ipv dat je eerst ff leest voordat je een oordeel vestigd. Ze hebben verschillende tijdzone's een bepaalde tijd gegeven. Zodat er 600 miljoen mensen op dezelfde plek op aarde tegelijk springen.

Wat betreft met iedereen tegelijk laten springen. Je weet niet hoe ze dat gaan regelen: algemene aftelling per tijdzone? of een klok op de site waarmee je je eige gelijk ken zetten?

13. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat je dat gewoon zelf moet bijhouden en gewoon zelf moet bepalen of je op het gewenste tijdstip wilt springen of niet.

14. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn imago kan wel wat hebben ;) Waar is btw je polo gebleven? 0_o

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    En dan naar de verkeerde kant rennen en de aarde juist dichter bij de zon brengen.
    Of er zijn teveel aanmeldingen en de aarde wordt te ver uit z'n baan "gesprongen" zodat hij niet meer geschikt is om op te leven.
    Oeh...of, nu ik toch op dreef ben, we veroorzaken een gigantische aardbeving net zoals ooit in de efteling is gedaan met een miljoen mensen en we krijgen een huge natuurramp. 8) :+

16. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    En dan word de aarde ontdekt door mars mannetjes die helemaal groen zijn met een grote X op hun rug en die nemen dan de aarde over en dan moet iedereen onderduiken. (haalt diep adem) En dan over 100 jaar staan de gamers op en verslaan de marsmannetjes en dan overheersen wij de wereld en dan word er nooit meer iets negatiefs over gamen geschreven en dan word ik de baas....... tog??

17. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het beter is als ze jou nou bannen :p
    Dalijk spring je fout en ga je naar de zon, leuk hoor weer zo'n idee van de Duitsers.
    Als ze maar beter nagedacht hebben dan in de oorlog ;)

18. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    volkskrant datum: 19-03-05

In rotterdam is vandaag een jonge gamer opgepakt door de politie omdat hij zou aanzetten tot wereld veroveren en tot oorlog met de marsmannetjes.
    De 15 jarige rotterdammer heeft deze uitspraken gedaan op www.xboxworld.nl, de site word nu in de gaten gehouden door justitie.
    De jongen ontkent alles.

19. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Het is vandaag 17-03-05?:+

20. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    oké nu zijn we iets te fel offtopic aan het gaan!
    Ik wil meer sarcastisch opmerkingen _O_

Deel Deze Pagina