1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

World Jump Day

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door axess, 4 mrt 2005.

1. QreZiX

QreZiX Halo 2 zuigt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ikga springee!!

2. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    En jij hebt daar onderzoek naar gedaan natuurlijk :)

3. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan in de toekomst kijken en mijn arrestatie is al uitgevoert maar dat word voor de volksveiligheid pas zaterdag bekent gemaakt. snappie??
    maar goed ff weer ontopic:
    eeuh dit is best wel nutteloos want het kan echt niet dat wij door een beetje te springen de aarde verplaatsen. En er is ook nog een gevaar dat we dan in de baan van metheorieten komen.

4. MegaHerz

MegaHerz Vitesse Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0

Ze doen zoveel onderzoek waar niks van klop.
    Van pindakaas kon zeiden ze ook dat je een erge ziekte kon krijgen nou ik leef nog steeds ondanks dat ik pindakaas op me brood doe.
    Dit geloof je toch gewoon niet dit is gewoon weer een broodje aap verhaal het is gewoon de stom voor woorden om dit te geloven.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2005
  5. Ross

Ross The Father

Leuk Bevonden:
    0
    wisten jullie trouwens dat als je 2 jaar lang elke dag 2 kilo kruidnoten eet dat je dan een verhoogde kans op die ziekte met een K heb?? beetje het zelfde als met die pindakaas.

6. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0

Dus bullshit ;)

Eerst is alchol ook slecht voor je hoe dan ook en nu is het ineens goed voor je als me maten doet ja dat gaat erbij mij echt niet dat domme gelul.
    Ik let er niet eens meer is allemaal bullcrap.

7. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Bij wijze van grap hebben we ooit bij natuurkunde gemeten wat er gebeurt als iedereen naar een plek op de aarde gaat en daar gaat springen. Was met het blote oog niet waarneembaar.

8. axess

axess time wasted

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik vond het grappig om zo'n onderwerp te bespreken.
    Er is veel meer nodig om iets te veranderen met de omloopsnelheid of baan van de aarde.
    Ik heb zelfs ooit gelezen dat als we alle energie uit de wereld naar een soort van planetair remsysteem brengen om de aarde te doen stoppen al zo'n een miljoen jaar verder zijn.

9. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt dus niet springen :mad:

10. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, klinkt alsof je je er wel op verheugd had :p
    Maar die wetenschappers die met dit idee zijn gekomen waren er toch van overtuigd dat het effect zou hebben? Waarom heeft iedereen er dan zo weinig vertrouwen in :)? Ik denk trouwens ook dat het onzin is, hoor...

Was laatst nog op het nieuws of het stond in een Quest of KIJK ofzo, dat ze weer allemaal ontdekkingen hadden gedaan dat melk juist je botten afbrak en dat fruit helemaal niet gezond is. Heef iedereen voor niks 'gezond' zitten eten :p En elke dag een glaasje wijn is inderdaad wel goed voor je trouwens...
    Maar goed, beetje offtopic nu geloof ik :cool:

Laatst bewerkt: 18 mrt 2005
  11. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    lol, dit is dus bullshit.

heb net ff opgezocht hoeveel 1 vierkante meter aardkost weegt (is ongeveer 42 kubieke meter gesteente), schatting van enkele tienduizenden kilo's.

ik denk niet dat er op elke meter iemand staat te springen, dus het lijkt me zeer ongwaarschijnlijk dat jij met je 70 kilo tienduizenden kilos in beweging kunt brengen :D

12. MegaHerz

Leuk Bevonden:
    0
    Kon ik je al van te voren zeggen zonder dat je die hele shit ook nog gaat na rekenen ;)

13. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik snap het ook niet helemaal :) Maar wel raar dat WETENSCHAPPERS dan oproepen om te gaan springen. Straks komt het nog in het journaal dat we gezamenlijk moeten springen... 'Hier volgt een oproep...' :+

14. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    nou, het schijnt zo te zijn dat het wordt gedaan om mensen te intresseren voor het broeikaseffect.

het feit dat ze springen helpt geen zak, maar dat ze er mee bezig zijn, en toeleven naar zon datum, dat wel.

15. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ok. Volgens mij hebben de meesten geen idee wat ze aan het doen zijn en toeleven naar de datum lijkt me helemaal een beetje vergezocht maar ok :) Ze kunnen beter van die dingen verzinnen die heel makkelijk zijn om te doen, zoals groene stroom. Gewoon iets met een hele lage drempel...

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik geloof er geen bal van:)

Als we uit de baan vliegen komen er waarschijnlijk ook drastische klimaatveranderingen. Aarde koelt af...Alles wat bijv om de maand gebeurd (maancyclus) wordt veranderd. Etc...

17. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Morgen om 12:39:13 uur is het zover!! :+ ;)

Deel Deze Pagina