1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE World Wrestling Entertainment!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mysterio, 10 mrt 2003.

1. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik download elke raw, smackdown en ppv. ecw download ik niet meer want dat is wacker dan crack geworden (lashley champion? laat me niet lachen!). en tna kijk ik niet, de gevechten zijn daar wel beter, maar iedereen weet toch dat het om de entertainment/storylines gaat?!

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Misschien verschilt dit per persoon. Ik zie liever een goede match dan een goede storyline! Vind de storyline's van WWE op dit moment gewoon poep trouwens!

ECW ben ik wel met je eens. Dit is gewoon een hele slechte show. Ze hadden beter RVD of Hardcore holly champion kunnen maken, want lashley is gewoon te onervaren om een kampioen te zijn.

Zat trouwens vandaag wel de nieuwe ecw te kijken, en in de match tussen test en sabu viel me 1 ding erg op, namelijk dat sabu bang is om verschillende moves uit te voeren. Hij hield in, deed er langer over, en het zag er niet uit!

3. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    komt vast omdat ie heel veel foute maakte in de laatste paar maanden. er gaan trouwens ook al geruchten dat ie wordt ontslagen omdat ie zich misdraagt backstage. de storylines zijn niet zo goed als in de oude dagen nee maar nog altijd beter als tna.
    ps: heb je nog de 4way tag team ladder match gezien van armageddon? hoe joey mercury werd geraakt was echt ziekelijk. ik denk trouwens ook dat dit mijn favoriete match van het jaar was.

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik volg alles dus heb dat uiteraard ook gezien. Was idd 1 van de beste matches van het jaar, zoniet de beste!

Verder vind ik sommige storylines van TNA beter, zoals de storyline van Cristian, Abyss en Sting vind ik erg sterk, maar andere weer minder zoals die van Chris Sabin, en de steeds saaier wordene LAX!

5. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    zijn er DVD's van? ik wil het heel graag zien, maar ik kan het niet kijken op de computer en vond WWF op V8 altijd heel leuk, maar nu is het niet meer, maar weten jullie of er DVD's van bestaan?

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ja, maar alleen van de PPV's moet je maar eens kijken bij de FRS of bij bol.com

7. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    om WWE of worstelen in het algemeen leuk te vinden moet je t eigenlijk volgen. ik kan me niet voorstellen dat als je nu een dvd koopt je het meteen leuk gaat vinden, omdat je niet weet waarom meneer x tegen meneer y vecht.

8. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Wat zijn PPV's als ik vragen mag?:)

daarom wil ik eigenlijk graag meteen de hele serie kopen:) maar ik heb over het algemeen genoeg fantasie om 1 DVD meteen al erg leuk te vinden :)
    vooral als ze buiten de ring verder gaan is cool 8)

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    PPV's staat voor pay per view's. Dit zijn extra grote shows zoals wrestlemania en survivor series. Hierin komt een storyline vaak tot een einde, of gebeurd er iets onverwachts in een storyline.

Als je dan alleen de PPV's hebt en niet de wekelijkse RAW en Smackdown shows weet je totaal niet waarom er een gevecht is!

10. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Aha ik weet genoeg :)
    Ik ga maar langs de FRS en ga daar is kijken, maar volgens mij hebben ze daar niets te koop :mad:

11. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    bij FRS hebben ze wel wwe dvds, heb ze al vaak genoeg gezien (maar niet gekocht omdat ik download :p) en ook vaak nog up to date.
    maar als je dan toch een dvd ga kopen van dit jaar kan je denk ik het best WrestleMania 22, dit is gewoon de show met het meeste spektakel waar het hele jaar naar toegeleefd wordt en een goede show overall met oa money in the bank match match met ladders waarbij er een koffertje aan een touw in de lucht hangt en degene die em pakt mag binnen een jaar een match aanvragen voor de wwe (hoogste titel van raw)/heavyweight (hoogste titel van smackdown) title, HBK (shawn michaels) tegen Vince McMahon (baas van WWE) in een zeer vermakelijke match, edge tegen mick foley (die je misschien nog van vroeger ken als Mankind) in een ziekelijke hardcore match, de triple threat match voor de heavyweight championship tussen rey mysterio, randy orton en kurt angle, de match voor de wwe title tussen john cena en triple h (vooral het publiek is hierin prachtig)
    als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel

Laatst bewerkt: 4 jan 2007
  12. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga gewoon langs de FRS en koop alle DVD's die ze er hebben!
    Bedankt voor de info en heb ik weer een tijdje kijkplezier :D

13. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet trouwens niet of het ook op die dvds komt, maar als ik PPVs download wordt er altijd in voorstukjes uitgelegd waarom meneer x tegen meneer y vecht. als dit ook op de dvds komt zou het een stuk leuker voor je worden. laat me ff weten welke je gekocht heb als je ze hebt :D

14. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    oke zal ik doen, probeer ze vandaag te kopen!

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    in de TV gids staat dat er dan schansspringen op is, en op teletekst staa dat volgende week voetbal op is.. dus dat zuigt,

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Was denk 1malig, of op eurosport 2, want dat hebben wij hier ook. Hoorde pas ook een keer van iemand dat het 's nachts kwam op eurosport!

17. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    zojuist bij FRS geweest en alles wat ze hadden waren 2 DVD's :mad:
    eentje was een special over Hulk Hogan (3 DVD's) voor 35(!) euro en ging niet echt over hetgeen ik voor ogen had (namelijk vechten in de ring en daarbuiten met van alles en nog wat) en eentje was wel wat ik voor ogen had, maar daar werd ik meteen in het diepe mee gegooit (zoals jullie al zeiden) en was 19 euro voor 1 DVD.
    Vedrer was alles in het engels op de achterkant geschreven dus vroeg ik me af of er wel nederlandse ondertiteling bij zat.
    ik ga nog maar eens bij een wat grotere FRS kijken, want het iefst koop ik meteen de complete box met alle afleveringen vane en seizoen bijvoorbeeld.

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dan moet ik je toch echt teleurstellen, want alleen de PPV's worden op dvd uitgebracht. De wekelijkse shows zul je toch echt op een andere manier bekijken.

19. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    net even op bol.com gekeken en wat ik niet had verwacht stond te koop :D
    Een complete box van WWE en zit er heel erg aan te denken deze aan te schaffen.
    Hij is wel vrij prijzig, maar uren kijkplezier staan daar tegenover :D
    Ik vraag me alleen af als ik die box besteld heb of ik dan alles heb?
    Of moet ik alsnog veel losse DVD's kopen van bijvoorbeeld 2006?
    Graag zou ik willen weten of ik met deze box alles, maar dan ook alles in huis heb gehaald wat erte zien is geweest de afgelopen jaren :)
    Het gaat om deze box: http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1002004004410954&Section=VIDEO

20. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    raar dat ze maar 2 dvds hadden. hier in alkmaar hebben ze er altijd veel en ook op CS a'dam zijn er veel te vinden dacht ik. en ja zoals hoosie al zei gewone afleveringen worden niet op dvd uitgebracht.

dat is de complete serie van wrestlemania. wrestlemania is 1 van de PPV's (pay-per-views) die elk jaar langskomt, het is wel de PPV met het grootste spektakel en er wordt het hele jaar naar toegeleefd zoals ik al eerder zei. andere PPVs zoals summerslam en survivor series zitten dus niet in deze box!!! in deze box zitten alle wrestlemania tot nu toe dus wrestlemania 1 t/m 22. (van 23 jaar geleden t/m vorig jaar - wrestlemania 23 komt in april) als je dus WWE van deze tijd wil hebben moet je niet voor deze box gaan maar als je classic matches wil hebben (op wrestlemania zijn veel classic momenten geweest) moet je deze kopen. ik heb trouwens een link gevonden waar ie veel goedkoper is http://www.wweshop.com/Product_detail.asp?cat=cat-videos&productId=35-00543 ($196 met gratis verz kosten voor orders boven de $50) ik weet alleen niet of ze ook naar nederland sturen.

Laatst bewerkt: 5 jan 2007

Deel Deze Pagina