1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE World Wrestling Entertainment!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mysterio, 10 mrt 2003.

1. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Wow dat scheeld idd een hoop!
    Bedankt voor de link!
    Maar het vervelende is is dat ik niet goed weet wat ik nou voor het bedrag koop :confused:
    Ik zal proberen uit te leggen waar ik graag de DVD's van wil.
    Een aantal jaar geleden was er op tv op v8 WWF (wat nu dus WWE heet?) met ook bekenden als Kane en The Undertaker.
    Dat vond ik erg gaaf en van die afleveringen (duurde per aflevering bijna een uur) wil ik de DVD's kopen!
    Als ik je goed begrijp moet ik dus niet die enorme box kopen???
    Want dat is weer iets anders?
    Wat moet ik dan wel kopen?
    Losse DVD's van bijvoorbeeld Summer slam, WWE Unforgiven en American Bash?
    Komt dat dichterbij de afleveringen die ik heb gezien?

Laatst bewerkt: 5 jan 2007
  2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Volgens mij heb ik het al meerdere keren gezegd, maar ik zal het nog even iets verduidelijken voor je:

Elke week hebben zowel RAW als Smackdown een eigen show, waarin matches zijn en wordt toegeleefd naar de PPV's. Dit zijn ook de afleveringen die je op V8 zag. Van deze shows worden geen DVD's gemaakt of uitgebracht.

Verder heb je daarnaast nog de PPV's:
    Dit zijn grotere shows die meestal 2,5 uur tot 3 uur duren, en waren alle feuds beslist worden. Hier worden dus ook de dvd's van gemaakt en uitgebracht.

Hopelijk begrijp je nu dat wat jij wilt niet in de winkel te koop is, en dat je er op een andere manier aan moet komen.

3. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    en die complete box die ze op bol.com verkopen? zou je daar wat meer over kunnen vertellen? want als ik de PPV's kijk vind ik het ook al goed, daar gaat het uiteindelijk allemaal om natuurlijk :)
    En welke DVD's zouden jullie me aanraden te kopen? er staan er zoveel 8)

4. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wrestlemania is gewoon een onderdeel van de WWE dus Kane (tegenwoordig in een andere vorm als jij em van vroeger ken waarschijnlijk) en the undertaker staan ook op die dvds (ze worstelen allebei nog).
    ik zal wel een opsomming geven, matches van kane die op die dvd box staan: wrestlemania (WM) 14: The Undertaker vs. Kane. WM 15: Triple H vs. Kane. WM 16: X-Pac & Road Dogg vs. Kane & Rikishi. WM 17: Big Show vs. Raven vs. Kane. WM 18: Kurt Angle vs. Kane. WM 19: Sean Morely & Lance Storm vs. Kane & RVD (Rob Van Dam). WM 20: The Undertaker vs. Kane. WM 21: Ladder Match: Chris Benoit vs. Chris Jericho (Y2J) vs. Shelton Benjamin vs. Christian vs. Edge vs. Kane. WM 22: Carlito & Chris Masters vs. Kane & Big Show
    matches van The Undertaker (UT): WM 7: Jimmy Snuka vs. UT. WM 8: Jake "The Snake" Roberts vs. UT. WM 9: Giant Gonzales vs. UT. WM 11: King Kong Bundy vs. UT. WM 12: Diesel vs. UT. WM 13: Sycho Sid vs. UT. WM 14: Kane vs. UT. WM 15: The Big Bossman vs. UT. WM 17: Triple H vs. UT. WM 18: Ric Flair vs. UT. WM 19: Big Show & A-Train vs. UT. WM 20: Kane vs. UT. WM 21: Randy Orton vs. UT. WM 22: Mark Henry vs. UT
    zoals je ziet staan er best veel matches op die dvd box als dit alleen al de matches zijn voor 2 personen :9

5. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    wow zeg gaaf :D

ik zit er nu heeel erg aan te denken gewoon die box aan te schaffen :D
    nog een vraag als je het niet erg vind: als ik besluit tot het kopen van die box welke DVD's moet ik er dan allebei nog los bijkopen?
    want als ik het goed begrijp staan de PVV's niet op die box?
    ik snap het niet meer allemaal :confused: het liefst zou ik gewoon die box kopen, maar voor zoveel geld worstelen zien wat ik niet herken van de v8 shows op tv zou ik natuurlijk wel jammer vinden...
    dan koop ik liever wat losse DVD's van PVV's zoals unforgiven en american bash.
    want ik weet zeker dat ik dat leuk vind, maar als dat dan weer ontbreekt in die box zoals jullie zeggen...?
    wat zouden jullie me aanraden? ik houd van worstelen met verrassingen en rare wendingen en dat er ook voorwerpen bij betrokken worden :D
    die box nemen of al die losse DVD's (van american bash, unforgiven en summer slam) kopen?
    alvast bedankt voor jullie advies :)

Laatst bewerkt: 6 jan 2007
  6. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    als je het geld er voor overhebt zou ik het doen maar ik zou zelf nooit een box van 2 a 300 euro kopen. en nog 1 keer: WrestleMania is een PPV, maar unforgiven enzo staan niet op deze box, maar wrestlemania is het spektakelstuk van het jaar!!!! hier gebeurt alles, verassingen, rare wendingen, stoelen, tafels, etc. en het is net zoals V8, vooral als je de dvds van die jaren koopt, zon 8 jaar geleden was dat toch? toen keek ik het ook altijd. al je favorieten staan erop, van kane tot the rock, van undertaker tot stone cold steve austin. hulk hogan, triple h, bret hart, owen hart (rip), booker t, etc, etc!

7. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    damn, na de ernstige blessure van joey mercury nu weer een: triple h! hij ligt er waarschijnlijk 8 maanden uit (zelfde blessure als 5 jaar geleden). einde van dx?

8. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt voor al je uitleg (en natuurlijk ook van alle anderen) ik ga die (dure) box kopen en als ik daarna ooit weer geld heb koop ik unforigiven en summerslam :D

als ik de box heb laat ik weten hoe het is :D

edit: als ik de box bestel via die site die je me gaf is alles waarschijnlijk zonder ondertiteling neem ik aan?
    zit te twijfelen, want wil eigenlijk wel wat nederlandse ondertiteling hebben, maar is meteen een stuk duurder...

Laatst bewerkt: 9 jan 2007
  9. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    nee ik denk niet dat er nederlandse ondertiteling onderstaat maar ben je zo slecht in engels dan? volgens mij is het veel leuker om het te kijken zonder ondertiteling zodat je de grappen van de commentators ook nog kan opvangen enzo. (meestal zijn engelse grappen heel slecht naar het nederlands vertaald) en daarbij scheelt het ook nog eens 100 euro ofzo :9 . weet je eigenlijk al of ze naar nederland sturen?

10. the hammer

the hammer goeiemorge

Leuk Bevonden:
    0
    ej waar downbload jij die wwe films want ik heb aleen royal rumble 2006 kunne vinden en gewoon stukkies van een match

11. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    28 januari komt de royal rumble PPV, op dit moment zijn deze matches bevestigd:

zoals altijd krijgt de winnaar van deze match een title match op wrestlemania

ps: RIP Bam Bam Bigelow!

Laatst bewerkt: 22 jan 2007
  12. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    undertaker in main event wrestlemania!

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ben net klaar met kijken, was erg vermakelijk!

14. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    omg! er gaan geruchten dat ze...

NL Eagle niet lezen! hele grote spoiler mbt undertaker en wrestlemania!

batista willen laten winnen tegen undertaker op wrestlemania en dus zijn undefeated streak door zo'n noob word verbroken! 8)

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Serieus er gaat van alles rond. Dit soort dingen worden echt van dag tot dag veranderd. Het was ook eerst het plan om Shawn Micheals de rumble te laten winnen, maar het werd 3 uurtje van te voren gewijzigd!

16. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig maar, dit mogen ze gewoon niet doen! ik had trouwens nog gehoopt dat Randy Orton de royal rumble ging winnen omdat ik heel vs. face veel leuker vind. vind over het algemeen de heels feel leuker. misschien turnt er nog iemand heel? batista? hbk?

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik zie Cena of batista niet zo snel heel worden. En het jammere aan de undertaker is dat hij als heel alleen nog maar populairder is.

Maar ach ook dat kan een leuk main event opleveren, zoals vorig jaar het geval was met cena vs. HHH.

Ik denk zelf alleen dat orton of edge er ook nog wel op de een of andere manier bij komt.

18. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Raw van gister was goed zeg!

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Inderdaad. vond dit 1 van de beste shows sinds ik het weer ben gaan volgen.
    Goeie promo ook van ric flair, met carlito, en ook voor het main event van No Way Out.

20. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    jup

ja en het ziet er nu naar uit dat het Orton vs Edge wordt. en ik denk ook dat HBK een heel wordt.

Deel Deze Pagina