1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE World Wrestling Entertainment!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mysterio, 10 mrt 2003.

1. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar die hit had echt een inpact, volgens mij zit alles daarbinnen gebroken.

Vond het eigelijk een iets tegenvallende WM, had wel wat spectaculairder verwacht van het grootste toernooi van het jaar.

2. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ben het geheel met je eens. De enige leuke match die ik eigenlijk heb gezien was de MITB match. Verder was Batista eindelijk weer een erg goed. Ben wel blij dat hij heeft verloren, want de undertaker is op dit moment gewoon een betere kampioen.

Shawn Michaels tegen John Cena was gewoon zo'n standaard match met iemand die vrijwel de gehele wedstrijd domineert maar toch verliest.

Kane tegen khali had een zelfde soort wedstrijd moeten worden als Hogan tegen Andre, maar ze hebben allebei gewoon niet dezelfde status als die 20 jaar geleden hadden.

Al met al vond ik het teleurstellend, met als enige 2 hoogtepuntjes de MITB wedstrijd en Batista vs. The Undertaker.

3. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, Monster match sloeg totaal nergens op, alleen die reminder van Hogan met die slam van Khali was geinig.

ECW te kort en te weinig boeiends

Diva match sloeg nergens op.

4. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wm23 was tegenvallend ja maar vooraf vond ik de kaart ook niet echt interessant. mitb vond ik ook tegenvallen ik had het gevoel dat ie nog wel een kwartier doorging en ik miste nog een figuur zoals shelton benjamin erbij nu had je alleen jeff hardy voor het spektakel. met de uitslag ben ik tevreden ik wou dat er een heel won (het liefst randy orton). ik vond dat hbk er nog wel een goede match van wist te maken maar bij het einde kreeg ik een deja vu gevoel naar wm22 waarin cena precies hetzelfde won. maar het hele sfeertje rondrom wrestlemania vind ik nog altijd fantastisch. en wesseij ik had nog niet gereageerd omdat er hier op het forum (of in nederland :p)toch haast geen wwe fans zijn.

5. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    zie je. :) :9

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, is wel een groot forum waar een groepje actief is met dit, hier is dat niet zo ;)

7. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    hopen dat ze nog jaren doorgaan met de mitb match. vind ik toch een van de leukste matches (zo niet de leukste) van wm en een goede match om mensen in te doen die niet in een storyline zitten.

8. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    backlash ziet er toch wel interessant uit moet ik zeggen. (nieuwe smackdown matches gelieve pas vrijdag posten.)

fatal 4 way voor de WWE Title: Cena (c) vs HBK vs Edge vs Randy Orton

3 on 1 handicap match voor ECW World Title: Bobby Lashley (c) vs Vince McMahon, Shane McMahon & Umaga
    umaga heeft overigens zijn IC title op raw verloren maar op deze foto heeft ie em nog

last man standing match voor World Heavyweight Championship: Undertaker (c) vs Batista

voor World Tag Team Championship: Hardys (c) vs Cade & Murdoch

voor Women's Championship: Melina (c) vs Mickie James

kunnen nog meer matches komen.

9. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn een beetje matches waarvan je al weet wie er wint, dat is wel jammer.

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Alleen wordt die fatal 4way nog misschien veranderd. Randy orton is namelijk naar huis gestuurd vanuit europa, nadat ze hem bewusteloos aantroffen in een compleet gesloopte hotelkamer. De kosten om dit te repareren zijn ongeveer 30.000 euro.

Het is mogelijk dat orton uit de wedstrijd wordt gehaald, en wordt geschorst oid.

11. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar lijkt mij onhandig, heb liever dat hij gewoon hard wordt neer geslagen daar, ook vreemd dat hij weggestuurd is, laat hem de schade betalen.
    Hij zit tenslotte in de Main Event.

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu RAW te kijken, en daar staat dat Orton gewoon zo een match heeft, dus denk dat het sowieso al niet waar is.

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Nope match is niet geweest. Als reden is opgegeven dat het main event zo veel tijd in beslag nam dat er geen tijd meer was voor de match tussen edge en orton.

14. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    het is wel duidelijk dat lashley en the hardys gaan winnen. van de fatal 4way kan nog best wel shawn michaels winnen als ie bijv randy of edge pint. dan verliest cena zijn titel maar lijkt ie nog steeds "onoverwinnelijk". undertaker zie ik ook bijna zeker winnen maar batista heeft nog wel een klein kansje. bij de vrouwen zou mickie wel kunnen winnen hoor. en jammer dat randy het weer heeft verkloot. hij is een van mijn favorieten. main event duurde trouwens echt lang! leuk ook dat jose mourinho erzat :p.

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Het is bekend dat Undertaker voor het eerst een lange periode WHC zal zijn. Dus die wint sowieso. Kan ik me ook best voorstellen aangezien Batista sinds zijn blessure niet meer goed is (WrestleMania uitgezonderd)

De Hardy's winnen denk ik ook wel. Denk dat Matt ook wel definitied naar RAW gaat binnenkort.

Michaels wint denk idd fatal 4way. Gewoon omdat Undertaker en Micheals kijkcijfers betekent. Idd jammer van Orton. Hij is 1 van de beste in de hele WWE, zoniet de beste en toch krijgt hij vrijwel nooit een goede 'Push'.

16. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    dat komt omdat ie steeds kattekwaad uithaalt. vorig jaar ook al met zijn weed. en of michaels wint weet ik nog niet zo zeker maar orton of edge wint em niet. misschien willen ze de fued nog wat langer laten doorgaan dat hbk em op de volgende ppv wint. maar ik hoop dat cena em zo snel mogelijk verliest.

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Inderdaad. Cena is echt de slechtste op het hele roster en ik snap niet hoe hij in godsnaam de kampioen kan zijn:confused:

18. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Cena heeft teringveel uitstraling en kan nog worstelen ook. Vind hem een genot om naar te kijken. Vooral de interviews. Doet me aan The Rock denken.

Arme Orton; hij verdient zijn push ook wel eens.

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    De promo's zijn af en toe wel goed ja, alleen hij kan niet worstelen. Een paar powermoves achter elkaar en telkens iemand voor zijn bek slaan is geen worstelen. Kijk naar mensen als benoit, ric flair, kurt angle en zelfs william regal wat echt worstelen is.

20. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina