1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE World Wrestling Entertainment!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mysterio, 10 mrt 2003.

1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Tenminste iemand die het echt snapt;)

2. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Ja, daar heb je gelijk in. Toch vind ik zijn wedstrijden niet echt saai. Hij doet zo zijn best, ahhhh :):

Heb thread voor de rest nog niet doorgelezen. Zal het eerdaags doen.

3. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    whahaha deze ga ik opslaan man. nothing but the truth.

4. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    vince ecw champion :D. en het ziet er naar uit dat UT volgende week zijn titel verliest aan batista omdat UT is geblesseerd voor een jaar :mad:.

5. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, erg jammer.

ECW was wel erg goed deze week, New Breed uitelkaar, de main-event was zo goed _O_
    Opzich was RVD wel verassend als winnaar, had eerder Dreamer zien winnen maar goed.

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij heeft dezelfde blessure als batista heeft gehad. Wist je trouwens dat batista die spier al 3 keer heeft afgescheurd:eek:

Ik denk dat batista, mr kennedy of heel misschien chris benoit de nieuwe WHC wordt.

7. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Waar en wanneer komt dit op tv? Ik vind het wel leuk om te kijken ook al is het nep:9

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    WWE komt niet op tv. ik kijk het via internet elke week. Heel soms komt er wel TNA op Eurosport op zaterdag of vrijdag avond, maar dit loopt een maand of 3 achter.

9. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    komt niet op tv. ik download via torrents. op dinsdag monday night raw, op woensdag ecw, op vrijdag/zaterdag friday night smackdown en de ppv's op maandag.

10. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    ik kots eerlijk gezegd op ecw dus ik vind het prachtig dat vince champ is en hoe shane en vince ze aldoor in de maling nemen. ze moeten gewoon ecw cancellen en rvd, cm punk en elijah burke naar raw/smackdown sturen.

11. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Wessiej heeft wel gelijk, de show was erg goed, en de main event het allerbeste. Ik vind dat sandman, sabu en dreamer alle 3 niet goed met anderen kunnen werken, maar wel met elkaar want het zag er gewoon goed uit.

RVD gaat zijn contract trouwens niet vernieuwen, en dit loopt af in juni. Dus de kans is groot dat we die binnenkort in TNA zien.

Welke sites halen jullie trouwens je shows vandaan?

12. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    ja deze aflevering was wel goed ja vooral ook omdat ze eindelijk weer eens "extreme" waren" shows haal ik van Pro Wrestling Torrents en Xtreme Wrestling Torrents. ik zou het trouwens niet zo heel erg vinden als rvd weggaat. vroeger kon ik veel meer van hem genieten.

13. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    smackdown gezien? ik post niks in verband met spoilers MAAR JE MOET HEM ZEKER ZIEN! (en niet naar wwe.com gaan dan in de tussentijd)

14. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Smackdown was kut. De climax was al dagen bekend en de rest van de show was zeer matig.

15. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Heb een tijdje terug de 619 DVD van Rey Mysterio gekocht, en damn, G.R.U.W.E.L.I.J.K! vet gewoon! Die gast is zo super vet cool. Verre weg de vetste, beste en lijpste worstelaar die ook ooit gezien heb. Ik volg het al jaren en jaren, dus dat zegt wel wat. Damn.

Ook heb ik de Royal Rumble DVD van 2006 gekocht, die wint hij, hij kwam er als 2de (wat eigenlijks net zo is als 1ste) in, en won, door meer dan een uur daar in te zitten. Dat was het record, en als ik me niet vergis staat die nog steeds. Super vet gewoon, die gast. :D

Het moet echt zo weer op tv komen, erg erg erg jammer dat het eraf gehaald was. :{

Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  16. breakcore

breakcore ----

Leuk Bevonden:
    0

In 1995 was het Shawn Michaels die de Rumble won door als no. 1 te starten. Later heeft Benoit dit ook nog eens gedaan (2004). Qua tijdsduur zal het elkaar niet veel ontlopen. (in dit geval tussen benoit en mysterio)

Staan er op die 619 dvd ook matches uit ECW tijd?

Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Het was inderdaad kut. Smackdown heeft totaal geen goede worstelaars meer en dat is jammer. Kennedy is nu ook lang weg evenals de undertaker.

Ik hoop dat ze weer teruggaan naar het gewone grote roster, dus dat iedereen op zowel raw als smackdown kan worstelen. Ze zijn er al enigzins mee bezig de laatste tijd met veel interpromotional matches.:)

18. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    daarom leest deze jongen dus geen spoilers *) . en over rey mysterio, de eerste week vond ik hem leuk ja, daarna niks meer aan. maar ja, ik heb het dan ook niet zo op faces, behalve benoit, the hardy boys (en faces die tegen cena moeten :p).

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik lees ook geen spoilers, maar ik kijk 1 keer per week op wwe.com en daar stond het ook fijn op.

Rey mysterio is imo leuk om te zien, het is tenminste niet zo'n standaard power geval die alleen maar kunnen slaan en een paar powermoves ( lees: Cena, lashley en ook batista)

20. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    elke wedstrijd een hurricarana, daarna 619, daarna op de touwen en met been op de nek landen wordt op het laatst ook wel saai. misschien komt het ook wel door de manier waarop ze em vorig jaar brachten. alleen maar om te cashen op de dood van eddie.

Deel Deze Pagina