1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE World Wrestling Entertainment!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mysterio, 10 mrt 2003.

1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    ik vond zijn storylines ook klote ja het afgelopen jaar. Maar ik heb ook dingen gezien uit zijn ecw en wcw tijd, en het was eigenlijk altijd spectaculair.

Het is gewoon jammer dat de gevechten compleet zijn uitgeschreven.=(

2. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Chris Benoit dood! :eek:

Profworstelaar Benoit en gezin dood aangetroffen

26 juni 2007, 08:01

ATLANTA (AFP)
    - De professionele showworstelaar Chris Benoit en zijn echtgenote en zevenjarig zoontje zijn maandag dood in hun woning in Atlanta aangetroffen. De Amerikaanse politie vermoedt dat de 40-jarige Canadees zijn vrouw en kind om het leven heeft gebracht en daarna zelfmoord heeft gepleegd.

Benoit, een prominent lid van de World Wrestling Entertainment-organisatie (WWE), was berucht om zijn vliegende kopstoot. Hij zou komende zondag in een groots aangekondigd duel op een Amerikaanse betaalzender verschijnen. De 'Canadian Crippler' (Canadese Kreupelmaker') meldde zich in het afgelopen weekeinde echter af voor die wedstrijd wegens privéproblemen.

Kolere zeg. :eek:

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik las het ook vanmorgen. Van iemand als Chris Benoit zou je zoiets gewoon nooit verwachten. Ook de rest van het roster is geschokt, aangezien iedereen hem altijd heeft gemogen.

Het is heel erg dat zo'n geweldige worstelaar nooit echt een kans heeft gekregen om zich te bewijzen binnen de WWE, aangezien hij imo de beste was die zij onder contract hebben.

RIP Chris Benoit

4. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind wel dat hij kans had om zich te bewijzen, en dat heeft hij ook gedaan. Hij was inderdaad één van de betere, met Kurt Angle kon hij ook altijd mooi matches laten zien.

RIP Chris Benoit en gezin, ook niet te vergeten.

5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij heeft in 2004 een aantal keer de kans gekregen om mee te doen voor de WWE title, en verder niet. Dit is jammer aangezien hij van iedereen kan winnen.
    De enige reden waarom hij nooit de kans kreeg om mee te doen voor het kampioenschap is dat hij slechte mic skills had. Iets waarvoor hij naar ECW gestuurd was, zodat hij die kon verbeteren terwijl hij ECW champion was.

Overigens is het nog niet bevestigd dat het benoit is geweest die zijn familie heeft vermoord. Verder is het in ieder geval niet met een pistool gebeurd aangezien er geen schotwonden zijn.

6. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Maar Wrestlemania XX was wel iets erg moois voor hem, met de main-event de World Heavyweight Title winnen en samen met z'n vriend Eddie Guerrero, die eerder de WWE titel won, het feestje vieren. Verder heb je inderdaad wel gelijk, en bedankt voor die update.

7. harXcore

harXcore Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, duh, zijn hoofd was het wapen.

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Er zijn weer een aantal nieuwe details: Benoit heeft zijn vrouw gewurgd op zaterdag, op zondag zijn zoon vermoord door hem te laten stikken, en op maandag zichzelf opgehangen in zijn trainingsruimte.

Ook is bekend geworden dat ze in scheiding lagen, en dat Benoit misschien onder invloed van drugs is geweest.

Ik vind het echt vreselijk om allemaal zo te horen, en je zou het ook totaal niet verwachten van iemand als hij. Het blijft onwijs treurig dat er zo'n geweldige worstelaar is overleden.

Vind het overigens wel goed van de WWE dat ze nu totaal stoppen met de vince death storyline.

9. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Damn dat is wel erg schokkend, vooral het wurgen van z'n vrouw zeg. :confused:

En ik hoorde al iets over die storyline, wat hield dat precies in?

PS: RAW was ook afgelast, natuurlijk ook meer dan logisch.

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Vince zou dood zijn doordat zijn limo was opgeblazen. Door de dood van benoit en zijn familie zijn ze daar echter mee gestopt, en was het vince zelf die RAW gister opende, en vertelde over hun dood. Hierna begon de tribute show voor Benoit.

Wat ik nog veel gruwelijker vind is dat hij zijn zoon heeft laten stikken. Hoe kan je een jongen van 8 laten stikken in godsnaam.

11. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, dat kind heeft niks gedaan en toch wordt hij ook slachtoffer van de relatieproblemen. Benoit schijnt ook drugs ingenomen te hebben, dat zag ik tenminste ergens staan. :{

12. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Er zullen tussen die gasten heel wat gekken zitten, maar Benoit was één van de laatste van wie je zoiets verwacht.

De vraag is: hoe kijken we terug? Als één van de beste technische worstelaars ooit of als (kinder)moordenaar?

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik zal hem altijd herinneren als de, in mijn ogen, beste worstelaar van deze periode. Tuurlijk het is niet goed dat hij zijn vrouw en kind heeft vermoord, maar ik ga graag van het positieve van mensen uit in plaats van het negatieve. Ik vind de Tribute Show van de WWE dan ook zeer op zijn plaats. Een hoop mensen zullen het niet met mij eens zijn dat ze een moordenaar moeten eren, maar ik eer hem niet als moordenaar, maar als een geweldige worstelaar.

@ Mika Kimi, het waren geen drugs zoals ik eerder zei( en ik ook had gelezen op internet ) maar een bepaalde soort anabolen waar mensen enorme langdurige woedeaanvallen mee kunnen krijgen en helemaal kunnen doordraaien.

Benoit had een vals voorschrift voor deze anabolen thuis liggen, en ze zijn daar ook aangetroffen. Verder is bekend dat hij een goede klant was van een winkel die illegale anabolen verkocht. Deze winkel bestaat nu niet meer, omdat de FBI de eigenaren heeft opgepakt.

Volgens de politie die de moorden in onderzoek heeft is het heel goed mogelijk dat Daniel, zijn 7-jarige zoontje, door middel van een Choke Hold om het leven is gekomen.
    Ook is bekend geworden dat Benoit een Psychiater heeft bezocht vlak voordat hij zijn vrouw heeft vermoord.

Nu ik dit ook weet komt er nog een vraag in mij op: Waar slaat de Wellness Test Policy op die de WWE heeft? Vrijwel iedere superstar gebruikt anabolen en je wordt er niet beter door.
    Ik heb vorig jaar een foto gezien van Chris Masters voordat hij de afkick kliniek inging, en een dag nadat hij eruit kwam. Een wereld van verschil, en weg gespierde Masterpiece.

Oja, het stond trouwens zelfs in de AD sportwereld en in de Metro vandaag. Dat gebeurt niet zo heel snel.

14. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ik zou zeggen kindermoordenaar.

15. Mika Kimi

Leuk Bevonden:
    0
    Weer bedankt voor die update, het wordt er helaas wel treuriger op.

En ik zal Benoit herinneren als één van de beste worstelaars van zijn tijd, precies wat Hoosie zegt.

En het stond inderdaad in de Metro, keek ook in de andere kranten maar kon niks vinden.

16. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik vind trouwens ook dat de WWE er veel, maar dan ook veel meer aan moet doen om hun worstelaars van anabolen af te houden. Er zijn de laatste paar jaar veel worstelaars overleden en een aantal zou indirect verband kunnen houden met anabolen. Eddie Guerrero, Curt Hennig en Davy Boy Smith zijn allen recent overleden aan hartaanvallen die kunnen worden veroorzaak door langdurig gebruik van anabolen.

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Hoosie, ze hebben Benoit een tribute gegeven omdat ze nog niet wisten dat hij ze had vermoord, nu doen ze er afstand van en hebben ze spijt van RAW tribute.

Er wordt ook helemaal nooit meer over Benoit gesproken, alle merchandise is weg en op het eind zei McMahon nog Mr. Benoit waardoor ook bleek dat er niet meer over gepraat wordt.

18. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja ik weet het, heb het ook gelezen. Maar dan nog vind ik het terecht dat die tribute show is geweest.
    Ik snap wel dat de WWE spijt heeft, want hij is een moordenaar. Maar de die-hard fans zullen hier niet naar kijken. Die kijken naar wat hij deed in die ring.

19. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan het na een aantal dagen nog steeds niet geloven dat een van de meest gerespecteerde en getalenteerde worstelaars dit heeft gedaan.

20. Jelano

Jelano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BIG SOOOOOOWWWW

Deel Deze Pagina