1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE World Wrestling Entertainment!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mysterio, 10 mrt 2003.

  1. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik vond wwe juist minder, met die invasion
    wcw/nwo was wel leuke tijd, heb er ook nog 2 spellen van voor m'n n64 : revenge en wolrd tour, ben ik heel wat avondjes zoet mee geweest :9
     
  2. Mysterio

    Mysterio -[LiCeNsE 2 FlY]-

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had WWF Smackdown 1 en Smackdown 2 op de Psx en wCw Back Stage Assault en nu heb ik WWE Raw 1 op de Xbox en ik wacht op Raw 2! :D

    WM XIX Was By The Way Echt geweldig!
     
  3. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Wrestlemania is altijd geweldig. Ik kan niet wachten tot ik die van mij binnen heb.

    De enige worstelgame die ik heb is Super Wrestlemania voor de SNES. Ik vind die games nooit echt geweldig.
     
  4. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Heeft iemand hier toevallig Unforgiven 2003 gezien, ik heb hem van de week binnen gekregen. Wat een match tussen Kane en Shane McMahon. Vooral toen Kane dat bureau naar beneden donderde, bovenop Shane, ik dacht echt die komt eruit als een pannekoek. Net zoals in die Looney Tunes tekenfilms en natuurlijk die mega-jump op het einde. Respect for Shane, hij heeft immers niet echt een "worstellichaam"maar doet toch de lompste dingen van allemaal.:cool:
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik heb hem besteld krijg hem binnenkort binnen.. Maar ik had al wel fotos ervan gezien online.. hehe was een echt "holy shit" moment..
    idd.. een worstelaar is het niet.. maar gek zeker.. Hij heeft ook al een keer zo'n sprong gemaakt vanaf een steel cage op mankind destijds geloof ik.
    Maar de meest heftige jump is nog altijd van mankind/cactus jack/mick foley.
    Dat was in zijn hell in a cell match tegen de undertaker toen ie door de undertaker vanaf de cell hoofd eerst naar beneden werd gedonderd door een tafel.
     
  6. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    En daarna nog eens dwars door het dak van de cell, de ring in.8) Foley heeft later in een interview nog gezegd dat dat veel meer pijn deed. Ik zal hem maar op zijn woord geloven.;)
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    haha oh ja dat is waar.. die was ik vergeten zelfs... Echt zo geschift als een deur die vent.. en ook vreselijk veel mazzel eigenlijk dat ie er niet kapot aan is gegaan.
    Oh misschien wist je dit al.. maar Hawk van LOD is recentelijk aan een hartkwaal overleden :mad:
     
  8. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja ik hoorde het laatst op 1 van die banden (volgens mij No Mercy 2003 ). Is wel jammer, LOD is echt een van de vetste tagteams ooit. Ooooo what a rush....:cool: Poosje terug is Freddie Blassy ook al overleden, is te zien op Insurextion 2003. Daar staat een hele tribute op. En Miss Elizabeth ook van de zomer, gaat wel hard zo....:{
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    gaat zeker hard de laatste tijd.. toch een paar hele goede worstelaars zijn dood gegaan.. Stu Hart is ook overleden maar die was al oud.
    Maar jongens als Hawk, the British Bulldog, Owen Hart etc. zijn allemaal te vroeg gegaan..
    LOD/road warriors was waanzinnig.. Zij hebben echt het beeld van de huidige tagteams gevormd. Als zij er niet waren geweest waren b.v. tagteams als de Bashams, dudley boys etc er niet eens geweest waarschijnlijk..
     
  10. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    :mad:

    Hawk en Animal_O_, dit was echt een tagteam, je zag ze nooit apart worstelen, je zag ze altijd als tagteam verschijnen:cool:. Ze zijn ook nooit uit elkaar gegaan zoals bijvoorbeeld The Rockers (Shawn Michaels en Marty Genetti?)

    The Natural disasters vond ik trouwens altijd grappig om te zien worstelen, (die Earthquake en Typhoon8))

    Nu volg ik het worstelen heel wat minder eigenlijk, omdat iedereen was weggegaan en er allemaal nieuwe kwamen, jammer was dat:'-(
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    20 jaar lang he.. LOD/Road warriors een tag team.. Er zijn maar weinig tag teams die zo lang bij elkaar zijn geweest..
    Hawk schijnt ook een waanzinnig toffe peer geweest te zijn.. Ik zit op best veel Worstel sites en ook een paar erg WWE kritische sites maar ik moet nog 1 slecht woord over Hawk zien..
    Ik heb ze altijd erg gaaf gevonden. Ben nooit echt een tag team fan geweest maar LOD was gewoon top.!
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ander nieuws trouwens voor undertaker fans (zoals ik) wel een SPOILER waarschijnlijk


    Er gaan sterke geruchten rond dat de undertaker na zijn buried alive match met vince mc mahon terug gaat komen in zijn dead man gimmick (aka oude undertaker)
    Waarschijnlijk krijgt hij dan weer een feud met Kane. Kane krijgt namelijk hoogst waarschijnlijk een enorme push en gaat buiten raw ook smackdown terroriseren.
    Hoewel ik zelf de huidige gimmick van de undertaker best tof vind lijkt het mij erg cool om hem weer terug te zien als de dead man.
    Zeker omdat de kans erg groot is dat ie na zijn feud met kane niet alleen kampioen gaat worden maar ook misschien net als vorige keer weer een tag team gaat vormen met kane.
    Er gaan bij verschillende sites al een tijd wat geruchten in de ronde dat de WWE een story line wil waarin een tag team zo oppermachtig wordt dat ze buiten de tag kampioen ook WWE world en WWE kampioen zijn.. Dit om de Tag titel meer aanzien te geven en ook om een enorme story line daarom heen te wikkelen waarin meerdere worstelaars betrokken zijn.
    Welk team beter dan Kane & Undertaker? :)

    Niets van dit is eigenlijk nog bevestigd.. en zal ook niet binnenkort gebeuren..
    Eerst komt de buried alive match tussen Taker en McMahon. En als deze story line inderdaad een waarheid bevat dan verliest Taker of verdwijnt hij en komt hij omstreeks februari weer terug..
     
  13. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ja dat heb ik ook allemaal gehoord.

    maar ik heb dus smackdown gekeken en man ...cruiserweights rulen echt wel meer dan heavyweights.

    Maar sommige heavyweights zijn wel cool....heeft iemand team lesnar gezien afgelopen smackdown...tering lesnar is de kleinste in dat team en dat zegt veel.
     
  14. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik zou het zelf wel cool vinden als Undertaker weer de "echte" Undertaker wordt. Februari zou opzich wel logisch zijn. Dan is hij mooi op tijd terug voor wrestlemania. Zeiden ze trouwens niet dat dat team van Lesnar het grootste is uit de geschiedenis van de Survivor series.

    Wat vinden jullie trouwens van die tweedeling tussen Raw en Smackdown. Ikzelf vind het eigenlijk niks, en dan vooral doordat janenalleman tegenwoordig een titel heeft. Maakt zo een gordel toch minder speciaal. Heeft zo ook wel zijn voordelen, meer ruimte voor verschillende verhaallijnen en meer tijd voor meerdere worstelaars, maar toch....
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2003
  15. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind de split niet erg eigenlijk maar ik zou t ook niet erg vinden al komen ze weer bij elkaar.

    O en voor diegene die niet overtuigd zijn dat die mensen echte atleten zijn heb ik dit. cruiserweights
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    haha yep team lesnar.. 4 man.. average height 6.9 of zo.. 1400 pond.. en dat zijn er pas 4.. nr 5 komt er ook nog bij... :)
    Kwa cruiserweights vind ik rey mysterio absoluut top.. en Tajiri.. hoewel ik Tajiri leuker vond als face..
    Ik vind die tweedeling niet echt bijzonder.. ik vond het beter toen er minder titles waren en dat een kampioen zowel in smackdown als in raw kon worstelen.. Maar het geeft idd wel andere een kans..
     
  17. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ja cena gaat bij team angle en die harige aap a-train bij team lesnar.

    heeft iemand die match gezien a-train en cena tegen angle en benoit. die rap was echt grappig man.
     
  18. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb je trouwens nog wat url's van andere goede worstelsites. Ken eigenlijk alleen www.wwe.com
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    http://www.prowrestlingdaily.com/index2.shtml
    http://www.wrestling-online.com/index.shtml
    deze 2 vind ik zelf ook wel aardig..

    Cena gaat echt de goede kant op.. dat wordt absoluut een topper in de toekomst.. Hoewel ik zelf dat rapimago niet echt leuk vind zijn zijn teksten dat vaak wel :)
    A-train, tja dan komen ze op z0'n 1730 pond.. sheesh.. mag wel een extra extra sterke ring zijn.
    A-train vind ik eigenlijk kwa worstelen niet echt wat.. hij is nog gelimiteerder kwa bewegingen dan Big Show.. maar die is tenminste nog echt uber groot.. Terwijl worstelaars als de undertaker, nathan jones, kane, lesnar.. ook grote jongens dus veel bewegelijker zijn en veel meer echte worstel moves in hun arsenaal hebben. Persoonlijk vind ik A-train veels te gehyped en er zijn genoeg andere veel betere worstelaars..
     
  20. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    nog zoiets wat ik lomp vind ik heb dus apa tegen lesnar en big show gesien ...die kut big show heeft farooq geinjured nou ligt hij uit team angle (word vervangen door cena) maar het rare is waarom farooq injuren en niet bradshaw...bradshaw had al de barroom brawl gewonnen laat farooq ook iets doen man, ik vind het echt lullig voor hem.
     

Deel Deze Pagina