1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE World Wrestling Entertainment!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mysterio, 10 mrt 2003.

1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Vind het sowieso belachelijk dat cena nog kampioen is.. Hij is het nu al te lang! Tijd voor vers bloed. Als het goed is wint orton de WWE titel, en verliest hij hem op wrestlemania aan Triple H.

Deze willen ze zo veel mogelijk over zien te krijgen bij de fans, en ik zie hem dus nog een paar keer winnen van carlito.

2. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Hij is zojuist tot heel gekeerd, toch? Of tenminste, pedigree aan L&K leek me niet erg overtuigend als face.

Ik had gelezen dat het Kennedy vs HHH op WM wordt. Of is dat in het water gevallen na die suspensions?

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb raw nog niet gezien. Heb de laatste tijd vrijwel niets meer gekeken. moet zelfs unforgiven nog kijken.

4. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kennedy zou eigenlijk de zoon zijn van vince en dan in een fued komen met shane op royal rumble en daarna met triple h op wrestlemania maar door zijn suspension is dit komen te vervallen. ik heb echter nog hoop dat als kennedy weer terug is dat blijkt dat het dna van hem en hornswoggle was omgewisseld (door triple h?).

over triple h's "heel turn" volgens mij was het er geeneen. ze willen triple h gewoon neerzetten als iemand die geen ene fuck geeft. hij haalde na die pedigree's ook weer zijn schouders op op de "dx-manier" net zo nonchalant als die blik die die in de camera had nadat carlito in zijn gezicht had gespuugd.

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    HHH moet ook geen regelrechte babyface zijn, dat werkt gewoon niet bij hem. Als heel of in deze huidige vorm komt ie gewoon het beste tot zijn recht.
    Orton-Cena feud begint ook steeds toffer te worden. Ben waarschijnlijk 1 van de weinige die er geen probleem mee heb dat Cena nog steeds champ is. Had alleen wel graag gezien dat zijn vorige feuds wat beter uitgedacht waren (zoals deze Orton/Cena). Ik ga er momenteel van uit dat Orton de titel wint op No Mercy, maar ik hoop dat dat niet het einde zal betekenen van deze feud. Van mij mag de feud nog wel even door duren. Misschien een paar keer een titel wisseling tussen de twee tot uiteindelijk Orton hem voor langere tijd houdt.
    Ik mis een beetje de lange feuds van vroeger. Er zijn nu zoveel ppv's waarin ze steeds andere feuds willen waardoor de verhaallijnen in het gedrang komen.

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Vroeger had je wel lange feuds, alleen nooit een champion reign die zolang duurde als die van Cena. Dat werkt beter voor mij. Begin Cena gewoon zat te worden.

Het is wel logisch dat Cena champ is. Hij is nog steeds populair in de VS, en is enorm betrouwbaar in de zin van blessures. Hij is nooit ernstig geblesseerd en zal altijd zijn match afwerken als hij geblesseerd raakt.

Ik las gister trouwens ook dat Triple H bij de 1e keer dat hij zijn quadriceps afscheurde ook de complete match heeft afgemaakt en zelfs nog toeliet dat hij in de Walls of Jericho werd gehouden terwijl deze move enorme druk op de quadriceps geeft.:eek:
    Echt respect voor zo'n gozer!

7. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Hogan heeft ook een best lange reign gehad. Weet niet meer of het langer of korter was dan Cena, maar relatief lange reigns kwamen in ieder geval meer voor.
    Die periode van korte reign's die de WWE gekend heeft recentelijk vond ik helemaal niets. Dan liever een reign zoals die van Cena. Een titel krijgt dan ook veel meer waarde. Is een reign kort ten behoeve van een goede storyline of door blessure dan is het wat anders, maar dat gewissel constant hoeft ook niet van mij. Maar goed, WWE is heel goed in het vernaggelen van zijn eigen product/titel/etc.. Zie tag-team, cruiserweight titel maar b.v. Hoewel tag-team titels bij smack down weer intressanter zijn geworden door MVP en Hardy, maar dit terzijde.
    Cena heb ik gewoon respect voor, kwa worstelskills is ie niet de beste, maar het totaal pakket, mic-skills, worstelen, uitstraling mag er best wezen. En ik vind het gewoon tof dat ie ondanks het gezeik, ondanks het boe-geroep wat ie soms over zich heen krijgt gewoon doorgaat in zijn rol.

HHH is zo'n figuur die zich in zet voor een match. Hoewel ie wat mij betreft soms iets teveel inspraak heeft in de gang van zaken en zijn relatie met Stephanie hem imo iets teveel privileges geeft is het wel iemand die vrijwel altijd een goede match neer zet.
    Ook een worstelaar waar ik respect voor heb.
    Moet wel zeggen dat er maar weinig rond lopen waar ik geen/minder respect voor heb.

8. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Cena heeft inderdaad goede mic-skills en blijft altijd in zijn rol of ze nu met hem zijn of tegen hem. Dat is inderdaad waar en dat is ook zeker knap want niet iedereen kan daar goed mee omgaan.
    Het is alleen wel zo dat zijn championship matches vrijwel altijd op dezelfde manier zijn opgebouwd. Hij wordt compleet gedomineerd de eerst 15 minuten, daarna geeft hij tering veel klappen en komen al zijn standaard moves tevoorschijn waarna hij wint met een F-U of STFU. Het is allemaal zo voorspelbaar en herkenbaar. Niemand heeft zin om hier alleen maar naar te kijken.

Ik verwacht overigens wel veel van kennedy. Iemand met arrogantie, geweldige mic-skills en die ook nog goed kan worstelen. Jammer dat hij geschorst is wegens het gebruik van anabolen.

HHH heeft inderdaad veel invloed achter de schermen. Hij is samen met HBK en UT 1 van de weinige worstelaars die bij production meetings van het creatieve team mag zijn en hier ook zijn eigen zin kan doordrukken.

Het is trouwens ook bekend dat zodra HHH en HBK stoppen met worstelen, ze het onderdeel development in handen krijgen. Dus ze zullen dan verantwoordelijk zijn voor de nieuwe talenten.

9. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Dat de matches van Cena verkeerd zijn opgebouwd, of in ieder geval te herhalend is inderdaad zo. Maar goed, valt dat Cena aan te rekenen of ligt het probleem hiervan meer bij de WWE (schrijvers) zelf. In de heel periode van Cena was ie ook diverser in de ring. Ik krijg soms het idee dat de WWE zijn worstelaars teveel beperkt als het gaat om bepaalde ring eigenschappen. Een grote vent moet een monster zijn en daar horen bepaalde moves bij, etc. Bijna nooit zie je een soort van cross-over.. Hoe lang heeft het niet geduurd voordat de Undertaker submission moves liet zien. Terwijl hij ze al veel langer in huis heeft. Big Show had in de WCW arial moves en ik meen ook een spinning heel kick in huis. Dit zag je nauwelijks tot niet in de WWE. Ik heb het idee dat hetzelfde geld voor Cena, hij kan veel meer. Maar de WWE vind het misschien te link, of niet bij het character passen.

Mrrrr.. Kennedyyyy!! De Mc Mahon story line was fantastisch geweest met hem. Hopelijk gaan ze alsnog hem erin betrekken wanneer ie terug is. Kennedy is ook zo'n totaal pakket, kan een hele grote worden.

Enerzijds heeft ie dat ook wel verdient, net als UT en HBK, anderzijds denk ik toch dat het voornamelijk komt door zijn relatie. Maar ja, denk nog steeds dat ie net even teveel te vertellen heeft. Kijk als ie stopt dan is het wat anders, maar zolang je zelf worstelt is het een beetje belangen verstrengeling.

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Bij Cena zijn debuutmatch ( Kurt Angle invitational ) liet hij in een korte periode ook veel meer zien dan hij nu gebruikt. Het is ook zo dat de WWE sommige moves simpelweg bant omdat ze teveel risico met zich meebrengen. De 450 splash en shooting star zijn daar de beste voorbeelden van. Dit beperkt worstelaars als london en kendrick en de hardy's enorm. Ook de cruiserweight divisie lijdt hier onder.

Als het goed worden er de komende weken comedy promo's uitgezonden van Mr Mcmahon en hornswoggle. Zodra kennedy terugkomt van zijn schorsing zal waarschijnlijk blijken dat hij toch wel zijn zoon is.
    Triple H ging hier ook nog een rol in spelen op de een of andere manier.
    Dit is allemaal natuurlijk voorlopig en storylines veranderen met de minuut in de WWE dus ga er maar niet van uit dat het gebeurd.
    Kennedy wordt heel groot. Hij is een beetje zoals The Rock. Geweldige mic-skills, veel charisma en kan goed worstelen.

Ja het is inderdaad belangverstrengeling als je het zo bekijkt. Maar goed, ik neem aan dat hij ook het beste voorheeft met het bedrijf en niet alleen maar ervoor zorgt dat hij er zo goed mogelijk uit komt te zien op tv.

11. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    kennedy word een hele grote inderdaad, hij is het nu al eigenlijk. hij is een van mijn favorieten.

mvp is ook een hele goede, wat een figuur is het. zijn fued met matt hardy vind ik een van de beste van de laatste maanden. met cena-orton hebben ze ook een goede fued te pakken nu. BALLIIIIIIIIN! het commentaar van jbl maakt het trouwens ook compleet, met dat ballgame enzo.

ik zou carlito ook wel eens meer gepusht willen zien worden, dat gebeurd nu ook een beetje met triple h maar hij moet wel es een keer winnen dan.

shelton is natuurlijk een hele goede worstelaar, misschien wel de leukste om naar te kijken maar paar maanden geleden was te zien dat zijn mic skills dramatisch zijn.

orton, ja, die support ik al een hele tijd. zou hem heel graag als champion zien.

edge moet ook weer terugkomen, wat een heel is ie toch. maar volgens mij is ie ook geschorst (en geblesseerd).

12. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk tegenwoordig alleen nog naar TNA .
    WWE begint nu echt hel zaai te worden .

Geruchten gaan dat Goldberg naar TNA komt .
    Tevens hoorde ik ook dat RVD messchien naar TNA komt .

Trouwens worden de uitzendigen van TNA nu ook 2 uurtjes . :thumbs:

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Goldberg TNA is compleet van de baan..
    Hij heeft in een interview gezegd dat TNA hem niet verdient om op de show te hebben.

Is maar beter ook, want er loopt zoveel talent in TNA rond dat niet goed gebruikt wordt zoals chris sabin, aj styles, christoper daniels, alex shelly, jay lethal en nog veel meer.

RVD is onlangs nog op tv geweest en heeft gezegd dat hij voorlopig niet terugkeert, en als hij terugkeert heeft hij geen idee waar. Het kan ook zo maar weer WWE zijn.

14. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    carlito weer niet winnend uit zn gevecht met triple h deze raw :'-(.

interessant...ik vroeg me ook al af waarvoor dit was:

Last night on RAW, WWE aired a very strange and cryptical video clip.

The clip shows blue text scrolling on a black screen - very similar to the green scrolling text from the movie "The Matrix". Text is constantly flashing on the screen and it's hard to make out exactly what to make of the clip.

The video has been posted online and by pausing the clip at certain spots, several "clues" can be made out:

- The phrase "SAVE_US.222" flashes several times and is the focus of the video

- Some of the frames show what looks like computer code containing the names of current and past WWE shows. It appears to be the "video paths" used by WWE's production software.

- Now, let the speculation begin. There is a "3-2-1" countdown that flashes quickly. One of the phrases that shows up a few times is "cd_volume4_1.act". On WWE's CD "WWE The Music: Volume 4", Track 1 is the theme music of .. Chris Jericho. With that in mind, the clip is somewhat similar to Chris Jericho's old entrance video.

- The phrase "7OCT" is repeated over and over on one frame. October 7th is the date of WWE's next PPV, No Mercy.

Bron : SEScoops

Laatst bewerkt: 25 sep 2007
  15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik hoop zo dat hij terug komt! Geweldige mic skills heeft deze man, en met de juiste push kunnen de ratings zeker stijgen voor Raw met jericho erop!
    Ben erg blij dat hij terug is!

16. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    het is nog niet 100% zeker he ;). zijn wel aardig wat sterren dan op raw. of misschien komt ie wel op smackdown?? volgende week komen ook weer de geschorsten terug.

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Je hebt op dit moment als echte sterren orton, cena en triple H. Verder is het allemaal net niet. Booker T is waarschijnlijk ook weg, want hij heeft een schorsing voor 60 dagen gehad, en zijn ocntract is verlopen.

Het gerucht gaat al veel langer rond, en het verbaast me niets. Heb er pas nog wat over gelezen. Jericho vond het aanbod van WWE heel erg goed, en het was bijna zeker dat hij ging tekenen.

18. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is booker helemaal gestopt met de wwe. misteeeeeeeer komt volgende week ook weer terug dus ;).

toch vind ik het jammer dat ik het heb gelezen want anders zou het dus als een totale verassing komen op NM.

19. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    no mercy staat zondag op het programma. dit betekent dus dat er ook weer een xbwwe event aankomt. welke xbwwe matches zijn er? ik wacht nog tot vrijdag (ivm misschien nieuwe inschrijvingen?) en dan zal ik ze bekend maken.

ik stel voor:

XBWWE Championship match*
    Hoosie (c) vs. Wessiej

#1 Contendership match
    Xbox3604life vs. Ruben III

als er nog inschrijvingen zijn:

XBWWE Championship match*
    Hoosie (c) vs. Wessiej vs. Xbox3604life (ivm Wessiej-Xbox3604life fued)

#1 Contendership match
    Ruben III vs. Meneer X vs. Meneer Y vs. Meneer Z

reminder pms zullen zoals gewoonlijk ook weer worden verstuurd.

*=als Hoosie verliest mag hij bij 1 vd volgende 3 ppvs een match voor de titel aanvragen.

Laatst bewerkt: 3 okt 2007
  20. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Ha, beter maken ze nog bekend wat het main event wordt.

Deel Deze Pagina