WWE World Wrestling Entertainment!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mysterio, 10 mrt 2003.

1. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    Ik kijk ECW niet meer sinds Punk en Shelton weg zijn. Daar hielpen zelfs morrison en bourne niet voor.

Smackdown is nu verreweg de beste show van de WWE. Enige hoogtepunt van Raw is Beth + Santino.

2. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En wanneer wordt SNME uitgezonden in Amerika want ik ben het nog maar 1x tegen gekomen? Met ECW moeten ze gewoon weer terug gaan naar het echte extreme. Want nu slaat heel ECW nergens meer op.

Ik vind Raw en Smackdown behoorlijk gelijk opgaan. Smackdown heeft nu een toffe Edge, The Undertaker, HHH. Raw heeft nu Mysterio, Batista, Kane, Cena.

Matt Hardy vind ik wel gaaf dus daarom kijk ik ECW nog wel. Maar vaak skip ik gewoon de meeste matches omdat ze me totaal niet boeien. En kijk ik alleen de matches van Matt Hardy.

3. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Houden we bij dit event (wat morgen avond plaats vind in Amerika) nog een XBWWE Championship Match ?

4. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jazeker. check je pm.

5. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, hopelijk bak ik er nu wat meer van dan van de vorige 2 keer:p

6. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    WWE Presents: Unforgiven

Deze PPV gaat om 1 ding, de nieuwe match type gebracht door de schrijvers van tna WWE.
    Het gaat om de Championship Scramble match. Er beginnen er 2 in de ring en elke 5 minuten komt er 1 bij, je kan elkaar winnen en dan ben je even champion (zal Kane weer blij mee zijn) en het gaat erom wie na 20 minuten de champion is, want die blijft het.

HHH vs Benjamin vs Hardy vs MVP vs THE Brian Kendrick voor de WWE championship.
    De koning en zijn midcarderigge onderdanen gaan hier voor de grootste titel in de WWE, en daarvoor hoeven ze maar 1x iemand te pinnen voor de 20 minuten voorbij zijn. Hij neemt het op tegen de US champion, The Goldstandard Shelton Benjamin, de High-Flyer Jeff Hardy, The King of Bling MVP en THE BRIAN KENDRICK, my gawd. Zal het onze kleine vriend lukken om samen met Ezechio (of hoe je dat ook schrijft) het hoofd van het bedrijf te worden :D ? En HHH heeft dus 80% kans om te verliezen volgens de WWE, 80 + de 20 minuten die de wedstrijd duurt is 100, 100 bestaat uit 3 cijfers, 9/11 ook, conspiracy confirmed.

CM Punk vs Rey Mysterio vs JBL vs Kane vs Batista voor de WHC
    Here we go again, nog een scramble match, zelfde regels dus als hierboven, alleen nu doen de superstars van RAW mee, de midcarder vs de Main-Eventers.
    Na zijn lange afwezigheid staat Mysterio er weer als underdog, de dark Kane ook weer present, en vergeten we vooral niet the million dollar man JBL en onze gespierde vrind Batista.
    CM Punk heeft hier dus 91% om te verliezen, Mysterio niet meegeteld, hee, 91, 9/11..nah laat maar zitten.

Mark Henry vs Matt Hardy vs Finlay vs THE miz vs Chavo voor de ECW belt
    En onze 3 en laatste scramble match, die van ECW, gaat tussen de 'silverback gorilla' 'The Chick Magnet' Will not die-hardy' 'The man who looooooooves to dance fight en Chavotje. En waar is onze 'Tuesday night delight' ;( ?
    Maarja deze match dus, nog steeds die regels, en hier willen ze ook de title winnen, ja nu is er niks meer over typen.

Michelle McCool vs Maryse voor de _O_ Divas Championship _O_
    Heilig door skip moment, want who gives a fuck over 1 van de 2 :D
    Mits ze naast je in je nest liggen dan...

Shawn Micheal vs Chris Jericho
    Alles kan, alles mag, nadat deze Fued over zijn top is gegaan en HBK wou stoppen met worstelen, wilt hij eerst zijn wraak op Y2J innen, en dat in een NO-DQ match. Nadat ze elkaar al maanden lang tussen segmenten in inelkaar hebben geslagen en uitgescholden, en na Jericho ook de botox uit Rebecca haar lip sloeg, vind HBK het welletjes geweest, en gaat hij nu vechten, mét een blessure, dat wel...
    Zal dit het einde zijn van de beste fued van 2008, of is het nog lang niet voorbij en zien we het einde wel komen @ WM 25...

Team Priceless vs Cryme Tyme voor de WWE Tag-team belt
    Oh snap, Cryme Tyme had nu weer wat gestolen en zijn nog niet ontslagen, en Orton zei ook maar dat priceless hun titles terug moesten stelen, dus dat is allemaal nu geregeld, en nu is het tijd voor een O+ tag team ppv wedstrijd O+. Misschien ziet de WWE hier ook weer wat money money yeah yeah in.

En dan nog een match, stond op wwe.com en nu niet meer, dus of die komt is niet 100% zeker, maar alsnog.

vs
    Voor de IC championship

SANTINO FOR PRESIDENT, thank you thank you.

Uw wallpaper

En nog even uw aandacht over conspiracy's, de nummer 20 (van de minuten dus) kan er ook wat van :eek:

# The number of entrants in the first-ever Royal Rumble Match to hit pay-per-view in 1988.
    # The length in minutes of WWE Champion Triple H’s third title match of the night against Randy Orton at No Mercy 2007.
    # The amount of times the defunct Hardcore Championship changed hands in the month of June alone in 2002. In fact, a few of those reigns were JBL’s – one of the Superstars involved in the World Heavyweight Championship Scramble Match.
    # In the days of WWWF, the duration of the referee’s count when competitors battled on the outside of the ring. A count-out was the rendered decision at 20, rather than today’s count of 10.
    # The length in years of Shawn Michaels’ celebrated WWE career.
    # The total number of championships Triple H has held in WWE – including the WWE Title (7), World Heavyweight Title (5), Intercontinental Title (5), World Tag Team Title (1) and European Title (2).
    # The 1-2-3 Kid’s ripe age in 1993 when he made his WWE debut and eventually scored an upset victory against Razor Ramon on Raw to become WWE’s first true underdog that won big.
    # The brief number of days that Mankind (a.k.a. Mick Foley) held the WWE Championship in 1999. After winning the coveted gold from The Rock on Jan. 4, the People’s Champion recaptured the title at the Royal Rumble in one of the ugliest “I Quit” Matches in history.
    # The number of months John “Bradshaw” Layfield kept away from competition during his ring retirement until the Royal Rumble this past January.
    # The total number of World and WWE Tag Team Championships between the five competitors in the World Heavyweight Title Scramble – Kane (9), Batista (4), Rey Mysterio (4) and JBL (:cool:.
    # The percentage that WWE Champion Triple H, World Heavyweight Champion CM Punk and ECW Champion Mark Henry have in retaining the title in their respective Scramble Matches at Unforgiven. With 1:5 odds and 20 different possible winner outcomes in each match (16 resulting in a new champion), the chances are slim for sports-entertainment’s gold bearers

7. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg gave PPV alleen de laatste match was echt te slecht. Echt pure bullshit dat Jericho ineens als 5e man komt terwijl die eerder op de avond KO is geslagen door Shawn :confused:. Op de laatste match na vond ik het een erg vermakelijke PPV. Heb het ook erg goed gedaan met me voorspellingen. Als Jericho nou in de laatste 5 tellen niet Kane had gepint dan had ik gewoon alle matches goed voorspeld. Maarja 17/20 is ook verdomde goed voor mijn doen :p

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Laatste match tof, dit was weer 1 van mijn wwe juich momenten, gebeurd niet vaak, jericho _O_

9. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mja opzich is het ook wel cool dat Jericho nu WHC is maar ik vind het nog steeds erg onlogisch dat die eerst helemaal KO wordt geslagen door Shawn en dat hij dan ineens mee mag doen met die Scramble match. Ook had ik het Batista wel gegund, die heeft nu al 4x kansen ofzo gehad en steeds als die bijna had gewonnen gebeurde er weer iets waardoor die verloor. Maarja de schrijvers zullen zo hun redenen wel hebben.

10. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Als Batista won ging ik RAW maar skippen, of iig zijn segmenten, als er 1 smack is. En ja hoe hij de plek heeft gekregen is natuurlijk nog de vraag, maar ook wel logisch, HBK kon eindelijk met een goed gevoel naar huis, wint Y2J de title :D Nu is de fued dus nog meer aangedikt, en natuurlijk van jaren terug toen Jericho van The Rock en SCSA won in 1 ppv, nu doet die weer zoiets, maar dan lose/win

Moet ik die preview blijven posten of is het niet zo heel boeiend ?

Laatst bewerkt: 9 sep 2008
  11. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    Officiële Great Unforgiven resultaten
    CM Punk (c) vs. Rey Mysterio vs. Batista vs. Kane vs. JBL = Y2J by pinfall = 3 pnt *
    Triple H (c) vs. Shelton Benjamin vs. Jeff Hardy vs. MVP vs. The Brian Kendrick = Triple H by pinfall = 3 pnt
    Mark Henry (c) vs. Matt Hardy vs. Chavo Guerrero vs. Finlay vs. The Miz = Matt Hardy by pinfall = 3 pnt
    Cody Rhodes & Ted DiBiase (c) vs. Cryme Tyme = Cody Rhodes & Ted DiBiase by pinfall = 3 pnt
    Michelle McCool (c) vs. Maryse = Michelle McCool = 2 pnt
    HBK vs. Y2J = HBK = 3 pnt **
    Openingsmatch = ECW Scramble Match = 1 pnt
    WHC Scramble = The Brian Kendrick, Jeff Hardy of MVP = 1 pnt
    WWEC Scramble = JBL of Kane = 1 pnt
    ECW Scramble = Matt Hardy of Chavo Guerrero = 1 pnt

* = CM Punk kon niet meedoen aan de wedstrijd. Y2J nam zijn plaats in.
    ** = Het bleek dat voor deze match alleen de winnaar voorspelt moest worden aangezien er niet door bijvoorbeeld pinfall kon gewonnen worden. Hierdoor krijg je bij de goede winnaar 3 punten.

Totaal aantal punten te verdienen = 21 pnt

#1 Contendership Match
    Cfreak24 vs. Narcosis vs. Tracks789 vs. Xbox3604life

Cfreak24’s voorspellingen
    CM Punk (c) vs. Rey Mysterio vs. Batista vs. Kane vs. JBL = Batista by pinfall = 0 pnt
    Triple H (c) vs. Shelton Benjamin vs. Jeff Hardy vs. MVP vs. The Brian Kendrick = Triple H by pinfall = 3 pnt
    Mark Henry (c) vs. Matt Hardy vs. Chavo Guerrero vs. Finlay vs. The Miz = Matt Hardy by pinfall = 3 pnt
    Cody Rhodes & Ted DiBiase (c) vs. Cryme Tyme = Cody Rhodes & Ted DiBiase by pinfall = 3 pnt
    HBK vs. Y2J = HBK = 3 pnt
    Openingsmatch = WHC Scramble Match = 0 pnt
    WHC Scramble = MVP = 1 pnt
    WWEC Scramble = JBL = 1 pnt
    ECW Scramble = The Miz = 1 pnt

Totaal aantal punten te verdienen = 17 pnt

Narcosis’s voorspellingen
    Narcosis heeft geen voorspellingen ingestuurd, hierdoor krijgt hij 0,25 * het aantal punten van Xbox3604life

Totaal aantal punten te verdienen = 14 * 0,25 = 3,5 pnt

Track789's voorspellingen
    CM Punk (c) vs. Rey Mysterio vs. Batista vs. Kane vs. JBL = Rey Mysterio by pinfall = 0 pnt
    Cody Rhodes & Ted DiBiase (c) vs. Cryme Tyme = Cryme Tyme by pinfall = 3 pnt
    Openingsmatch = Tag Team Match = 0 pnt
    WHC Scramble = CM Punk = 0 pnt
    WWEC Scramble = Jeff Hardy = 1 pnt
    ECW Scramble = The Miz = 1 pnt

Totaal aantal punten te verdienen = 16 pnt

Xbox3604life’s voorspellingen
    CM Punk (c) vs. Rey Mysterio vs. Batista vs. Kane vs. JBL = CM Punk by pinfall = 0 pnt
    Mark Henry (c) vs. Matt Hardy vs. Chavo Guerrero vs. Finlay vs. The Miz = Mark Henry by pinfall = 0 pnt
    Openingsmatch = WHC Scramble Match = 0 pnt
    WHC Scramble = MVP = 1 pnt
    ECW Scramble = Chavo Guerrero = 1 pnt

Totaal aantal punten te verdienen = 14 pnt

Winner of the match and the new #1 Contender... Cfreak24!

XBWWE Championship Match
    Wessiej (c) vs. Ruben III

Wessiej's voorspellingen
    CM Punk (c) vs. Rey Mysterio vs. Batista vs. Kane vs. JBL = Batista by pinfall = 0 pnt
    Openingsmatch = Tag Team Match = 0 pnt
    WHC Scramble = The Brian Kendrick = 1 pnt
    ECW Scramble = Finlay = 0 pnt

Totaal aantal punten te verdienen = 16 pnt

Ruben III's voorspellingen
    Ruben III heeft geen voorspellingen ingestuurd, hierdoor krijgt hij 0,25 * het aantal punten van Xbox3604life

Totaal aantal punten te verdienen = 14 * 0,25 = 3,5 pnt

Winner of the match and STILL your XBWWE Champion... Wessiej!

Als Narcosis nog één keer geen voorspellingen instuurd wordt hij gereleased.

XBWWE Wrestlers statistics
    Cfreak24: 1W - 2L, totaal 32 pnt, gemiddeld 10,7 pnt
    Hoosie: 4W - 7L, totaal 119,3 pnt, gemiddeld 10,9 pnt
    Narcosis: 0W - 2L, totaal 5,8 pnt, gemiddeld 2,9 pnt
    Ruben III: 4W - 9L, totaal 144,5 pnt, gemiddeld 11,1 pnt
    Tracks789: 0W - 2L, totaal 23 pnt, gemiddeld 11,5 pnt
    Wessiej: 8W - 5L, totaal 141 pnt, gemiddeld 10,8 pnt
    Xbox3604life: 8W - 5L, totaal 173 pnt, gemiddeld 13,3 pnt

XBWWE Championship history
    Hoosie: 17-sept-2007 ~ 30-okt-2007
    Xbox3604life: 30-okt-2007 ~ 18-dec-2007
    Wessiej: 18-dec-2007 ~ 31-jan-2008
    Xbox3604life (2): 31-jan-2008 ~ 1-jul-2008
    Wessiej (2): 1-jul-2008 ~ X

Laatst bewerkt: 7 okt 2008
  12. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    opvallend is dat iedereen veel punten heeft gehaald, de ppv was dus best wel voorspelbaar dit keer kan geconcludeerd worden.

jammer dat ruben III geen voorspellingen heeft gestuurd, had de title match wat spannender gemaakt. ruben, je heb me een pm gestuurd om 22:33 dat je te laat was, als je toen de voorspellingen had gestuurd had je evengoed nog kunnen winnen (had er wel een mirakel moeten gebeuren. je was namelijk 93 minuten te laat, dit betekent -9,3 punten, misschien handig om te weten voor jou en andere mensen in de toekomst (als je te laat ben).

13. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat die voorspelbaar was maakte niet uit van het feit dat het voor mij 1 van de beste van het jaar is, en het einde was al onvoorspelbaar genoeg ;)

14. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het eindelijk eens een keer goed gedaan:) Maar er staat dat The Miz niet is gepint bij de ECW scramble maar The Miz is zeker wel gepint. Namelijk door Matt Hardy in de laatste 5 minuten van de match. Om precies te zijn: 3.22 minuten resterend bij de ECW Scramble match.

Verder vond ik het een erg gave PPV en die Scramble matches zijn erg gaaf. Hopelijk zien we die nog een keer terug:). Leuk dat Matt Hardy eindelijk ECW Champion is en dat HHH nog steeds WWE Champion is.

Die "The Brian Kendrick" is trouwens echt een mongool, hij beweegt ook als een mongool en hij ziet er uit als een mongool. Met andere woorden; het is niet mijn favo WWE star :p

15. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    The Brian Kendrick is nu ongeveer de beste van de WWE :p
    Jij bent meer een face fan?

16. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Uitstraling vind ik wel belangrijk ja. Die Brain Kendrick kan niks, hij denkt dat hij heel veel is maar hij kan maar vrij weinig. Zonder die ene hele grote gespierde neger (weet niet hoe hij heet) kan hij niet eens eerlijk winnen.

Lance Cade vind ik ook een ongelovelijke loser geworden. Ik vond het altijd al een mafkees maar nu als slaafje van Jericho is die allemaal zielig.

Wat is er eigenlijk met Holly Hardcore gebeurd? Nadat die is verraden door Cody heb ik niks meer van hem gehoord.

17. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Je bent een face liefhebber ja merk ik :)

THE Brian Kendrick is juist geniaal, hij denkt dat hij zo geweldig is maarja, iedereen haat hem en dat is zijn rol, echt een topper :)

En Lance Cade is natuurlijk ook tof geworden, maar jij past goed bij het amerikaanse publiek ;), in nederland zie je meestal heel liefhebbers.

18. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je nou precies met face liefhebber? Toch dat ik op het karakter en de uitstraling val enzo? Want Evan Bourne vind ik ook een raar hoofd hebben maar die is gewoon cool met strakke moves en vette skills.

19. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Face en Heel zijn zeg maar goed en slecht.

Iemand als Batista en Cena noem je Face, mensen juichen voor hem.

Heel is Orton, the brian kendrick, Jericho, mensen booen voor hem.

20. xbox3604life

Leuk Bevonden:
    0
    face = good guy (dus bijvoorbeeld matt hardy, hbk), wint vaak "clean", wordt toegejuicht door het publiek, etc. heel = bad guy (the brian kendrick, jbl), wint vaak "dirty", beledigt vaak het publiek, doet arrogant, etc. ikzelf ben een groot liefhebber van de heels en heb (meestal) een hekel aan faces. over het algemeen is ook wel te zien dat de gemiddelde amerikaan die naar een stadion komt voor de faces is, dit geldt ook voor de kinderen en vrouwen. de wat meer gevorderde wrestling fan is meestal voor de heels. niet dat ik je hiermee probeer aan te vallen, maar dit komt meestal voor, er zijn altijd uitzonderingen natuurlijk.

een leuk voorbeeld op deze ppv was bijvoorbeeld dat the big show een behoorlijke "heel turn" heeft gedaan. hij kwam namelijk op als face, toen ie tegen het publiek praatte (en ze te vriend hield), toen ie vicky vasthield, maar toen ie the undertaker in elkaar sloeg was er sprake van een heel turn.

om nog eens een voorbeeld te geven, toen ik een aantal jaren weer begonnen ben met het kijken naar wwe was ik in het begin alleen maar voor de faces, op een moment is dit opeens veranderd en ben opeens sympathie gaan voelen voor de heels. waar ik eerst bij wijze van spreken randy orton wel een vuist in zijn gezicht kon slaan voor zijn acties, applaudiseer en geniet ik nu alleen nog maar van zijn acties.

en over dat the miz gepint was, ik zat er al over te twijfelen ja, maar ik had geen zin om weer terug te kijken en wist het ook niet meer helemaal zeker, in de results die ik bekeek stond niet dat the miz was gepint of ik heb er overheen gelezen. het wordt iig aangepast ;).

Deel Deze Pagina