1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE World Wrestling Entertainment!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mysterio, 10 mrt 2003.

1. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Thanks, die A-train is idd net een bulldozer. Technisch ziet het er minder uit bij hem als bij anderen. Hij moest bij No Mercy tegen Benoit, nou dan zie je toch echt wel het verschil in technische kwaliteit. Benoit worstelt meer en A-train heeft af en toe zo een power move, meer niet. Randy Orton ziet er ook veelbelovend uit, doet mij een beetje denken aan genaration-X. Toen liep Triple H nog achter Shawn Micheals aan, en nou is hij de beste. En heeft hij zijn eigen "leerling" in de vorm van Randy Orton.

2. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Tja.. de WWE moves in mysterious ways..
    Het is idd jammer voor ron simmons/farooq. Maar ik meen wel ergens gelezen te hebben dat ie een echte injury heeft en dat ze het daarom gedaan hebben.. Weet alleen niet 100% zeker meer of dat nou het geval was...
    Maar ja.. soms worden worstelaars gepushed waarvan ik echt denk.. waarom? zoals een A-train b.v.
    Goldberg idem eigenlijk.. Ook een erg gelimiteerde worstelaar.. laten we eerlijk wezen. een spear en een jackhammer.. dat is eigenlijk wat ie doet.. voor de rest worstelt ie nauwelijks. Maar goldberg heeft tenminste nog het voordeel dat ie echt intens overkomt. Dat ie echt als een sloper overkomt iets wat a-train absoluut niet heeft.
    Maar ja Scott steiner en Triple H vind ik ook niet echt goed en die worden ook teveel gepushed..

edit
    Randy orton is idd ook zo'n jongen waarvan je nu al weet dat het een grote wordt.. net als Angle eigenlijk toen ie pas in de WWE kwam

Laatst bewerkt: 5 nov 2003
  3. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Is het al 100% zeker dat Farooq niet meer mee doet. Staat nog niks op de surivor series site namelijk. Of komt dat pas na Smackdown van de week.

4. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Als het echt zeker is zal het pas na smackdown bekent worden waarschijnlijk..

5. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    tja ttja het geval goldberg....iedereen zegt jackhammer en spear...ik geef toe hij heeft veel in zn arsenaal maar wel maar dan dat hoor.

van wat ik gezien heb

-gorilla press (iemand boven je hoofd tillen en dan laten vallen)

-g.press en dan op zn schouders laten vallen en dan slammen tegen de mat.

-g.press en dan tegenstand met 2 armen voor zich houden en dan slammen.

-Backdrop

-Spear

-Jackhammer

6. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Hmm ok .. iets meer als spear en jackhammer.. dat is waar..
    Maar nog vrij gelimiteerd vind ik.. en alleen maar powermoves.
    Juist een worstelaar als goldberg zou gaaf zijn als ie ook echte worstelmoves heb zoals een benoit of angle.
    Ik ben een hele grote undertaker fan.. Maar sinds ie moves als de dragon sleeper etc erbij heb vind ik hem een stuk intressanter kwa worstelaar.. En dat terwijl de undertaker altijd wel veel moves heb gehad..

7. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb no mercy brock vs taker gezien en ik was gewoon verbaasd wat voor moves taker allemaal deed (op een positieve manier) ja taker is ook technisch alleen jammer dat hij dragon sleeper gebruikt als een van zijn finishers wat dat is eigenlijk van ultimo dragon.

8. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Tja hij is idd niet origineel wat dat betreft.. Maar ja het is wel een mooie extra in zijn arsenaal..
    Vind het idee van een undertaker met buiten power moves om ook submission moves ook wat indrukwekkender.
    Voor iemand van zijn grootte heeft ie aardig wat verschillende moves en ook vooral aardig wat snelle moves die je niet verwacht van iemand van zijn grootte..
    Ik hoop alleen dat ie wat dat betreft als voorbeeld gaat dienen voor meer van de grote mannen.. Zeker jongens als Nathan Jones en Batista die toch al die potentie hebben (kracht gecombineerd met techniek) moeten dat voorbeeld volgen.
    Er zijn al genoeg grote power/roughhousing worstelaars in de WWE.. Meer techniek, dat is gaaf..
    Neem b.v. een benoit, angle of bret hart. Het zou toch waanzinnig zijn als iemand als Batista die technieken zou beheersen..

9. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    heb je die ene gozer al gezien.....hoe heet ie nou...een nieuwe gozer is het hij had vorige keer een tag match tegen la resistance en afgelopen raw moest ie met trish tegen victoria en steven richards.

zijn finisher is dodelijk...period zielige steven richards.

10. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Nog niet gezien.. wel over gelezen.. hehe die finisher schijnt nogal beestachtig te zijn.. Ben erg benieuwd.
    p.s. zijn naam is John Heidenreich. Niet echt een naam die blijft hangen alleen :)

11. GAGGAG

GAGGAG The Outsider

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kijkt er eigenlijk nog WWE. Ik kijk elke week naar smackdown en raw. Raw is echt 10x leuker dan smackdown(is beetje saai). Maar ik ze op mijn dvd speler, het zijn vcd's. 1 maal per maand een PPV. No Mercy was zwaar tegen gevallen.

Jammer dat het op Nederland niet meer te zien is. De grootste reden is dat Nederlanders het gewoon "nep" vinden. Hallo, het is ook een SHOW, om mensen te vermaken. Die mensen trainen dagenlang en zijn goed voorbereid. Er kunnen ook ongelukjes gebeuren, bv. toen Owen Hart viel van een touw, dat was live in een show, hij is btw de broer van Bret Hart.

Het schijnt dat Kevin Nash weer terug komt, zou wel vet zijn. NWO tijden komen opeens weer naar boven:)

Laatst bewerkt: 7 nov 2003
  12. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ik kijk WWE... tenminste de PPV's
    Raw en smackdown volg ik online..
    Persoonlijk vind ik smackdown intressanter..
    Maar dat komt omdat wat meer van mijn favorite worstelaars zitten.. Benoit, Angle, Mysterio, Undertaker.

Dat is ook zeker jammer.. Terwijl er toch genoeg Worstel fans zijn in nederland.
    Het zijn gewoon atleten.. Ondanks dat de show zelf nep is neemt dat niet weg dat die jongens atleten zijn..
    Helaas gaat er idd wel eens wat mis, dat met owen hart was trouwens helemaal een rotte actie.. Vooral omdat hij door slordigheid om het leven is gekomen.
    Hij zou namelijk aan een kabel naar beneden gaan naar de ring toe. en normaal hebben ze altijd een 2e veiligheids kabel alleen bij Owen voor de verandering dus niet. Daardoor is het fout gegaan.

Het is nog helemaal niet zeker of ie terug komt. Hij schijnt een nogal carriere bedreigende injurie te hebben. Het zou voor hem zeker jammer zijn als dat zo is. Ik moet wel eerlijk zeggen dat hij mij als worstelaar niet echt kan boeien..

Fotootje van het grootste survivor series team ooit

13. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Kijk das nog eens een team. Ben benieuwd hoe dat dadeljk gaat, de brute kracht van het ene team, tegen de techniek van het andere team. Ikzelf kijk ook het liefst naar Smackdown, vanwege Undertaker. Ook nog wel wat anderen (Mysterio, Angle), maar voornamelijk om hem.

Ik kan RAW en Smackdown helaas alleen via internet volgen. De PPV zie ik wel gewoon allemaal op VHS. Ik heb laatst ook nog Insurextion 2003 op DVD gekocht. Free record shop heeft tegenwoordig allerlei WWE-DVD's gewoon op voorraad.:cool:

14. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik wist nieteens dat het ooit op V8 is geweest..
    Ik keek altijd op Duitsland- ZDF. was altijd s nachts.
    maar ik heb het nu al tijdje niet meer gekeken, dus weet niet of het daar nog is..

15. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    wat moet team angle nou met hardcore holly....ouwe bok...hadden ze beter eddie kunnen nemen

16. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Ik ben zelf niet zo een fan van Eddie. Ik zie liever Edge in plaats van Holly.:cool:

17. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb nieuws Crash holly is overleden.

R.I.P

18. Zilverpijl

Leuk Bevonden:
    11
    Crash Holly, was dat nou Hardcore Holly zelf, of zijn broer/neef..... Nou ja gaat wel erg snel de laatste tijd. :{

19. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Sheesh.. alweer 1.. wat is dat toch de laatste tijd..
    Owen Hart, Mr Perfect, Elizabeth, Davy Smith (british bulldog), Hawk en nu Crash Holly weer.. Allemaal lui die veels te vroeg zijn dood gegaan.
    De enige in de worstel business die op een normale leeftijd zijn overleden de laatste tijd zijn Stu Hart en Freddy Blassie.

Na dit erg slechte nieuws misschien toch weer een beetje goede.
    Sting gaat weer worstelen, weliswaar bij TNA maar toch goed nieuws. Misschien dat nu toch weer een beetje de deur open is voor Sting bij de WWE aangezien ie een tijdje geleden had aangekondigt om te stoppen.

20. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb al 2 matches van sting gezien op tna/nwa ...hijs nog best wel in vorm..

de x division op tna owned wwe.

Laatst bewerkt: 7 nov 2003

Deel Deze Pagina