Ik vind het juist wel gaaf dat Batista nu eindelijk een keer heeft gewonnen. Mic skills valt idd wel mee maar wrestling skills heeft die zeker wel.
Het zou aan de ene kant wel leuker zijn geweest als Santino zou winnen maar aan de andere kant slaat het nergens op want hij heeft totaal geen wrestling skills en is er alleen maar voor de entertainment. En als die dan ineens de Honky Tonk Man verslaat zou dat niet echt geloofwaardig over komen en dat is ook niet echt goed voor de naam van de Honky Tonk Man.
Die Golddust is trouwens ook zo homo als het maar kan zeg. Wat een mafkees.
Ik zat trouwens wel heel dichtbij met hoe The Undertaker zou winnen. Want Big Show bleef 10 tellen op de grond liggen door The Undertaker's banned chokehold
John Cena staat trouwens geplant voor een return tijdens Survivor Series. Wanneer Orton weer gaat worstelen weet ik niet. Zal wel zeer spoedig zijn aangezien heel die "blessure" volgens mij harstikke fake was. Misschien was die wel echt maar niet zo lang dat hij al een paar weken bij Raw rond kon huppelen met als smoesje dat hij nog steeds geblesseerd is.
Vicky zal wel een foutje gemaakt hebben en wilde dat verbeteren. Je zag haar ook ff kijken van "oh shit wtf doe ik nou". Vind het ook wel lachen dat steeds als zij te zien is dat heel het publiek heel hard boe gaat roepen
.
Gebeurt er eigenlijk nog wat met The Boogeyman? Want 2 weken terug was die daar ineens en sindsdien heb ik niks meer van hem gehoord. Heb ook geen idee waarom die weg was.
Hopelijk komt Gregory Helms wel snel terug of wordt die de WWE uitgeflikkert want die pop ups met zijn lelijke hoofd zijn echt schijt iritant.
Welke gast van Cryme Tyme bedoel je? Shad of JTC? Het is mij iig niet opgevallen.
Weet iemand trouwens wanneer Edge weer terug komt? Ook met Survivor Series toch?