Als eerste WOW, Matt Hardy die zijn broer voor zijn kop slaat met een stoel. Ik had al een vermoeden dat Edge op een vieze manier zou winnen maar dit slaat echt alles.
Ik ben nu zeker weten nog meer benieuwd naar die verhaallijn omtrent Edge, de Hardys en Christian. Dat Matt zijn titel zou verliezen wist ik al omdat ik ergens had gelezen dat i.v.m die verhaallijn Matt Hardy een belangrijke rol gaat spelen in Smackdown dus dan heb je vrij weinig aan een ECW titel.
Dan de tweede WOW, RVD terug bij de WWE. Te vet gewoon, ik heb hem nooit echt meegemaakt als worstelaar omdat ik worstelen nu nog maar een jaar ofzo volop volg. Maar ik vind het echt te vet, wat ik van hem gezien en gehoord heb is zeker veel belovend.
Opzich ook wel verrassend dat John Cena zijn titel heeft weten te behouden. Ik had zelf namelijk zo een vermoeden dat Shawn mee zou doen aan de Royal Rumble maar dat viel vies tegen
.
Dat Beth haar titel heeft verloren kan ik niet zo wakker van liggen. Er zal nu wel een kleine verhaallijn komen omtrent Melina, Beth, Santino en die ene te fanatieke Beth Phoenix van.
Dan de Royal Rumble, die vond ik erg vet. Zaten zeker een aantal verrasingen tussen. Santino deed het ook weer buitengewoon goed door het record van Warlord (2 seconden) te verslaan
. Jammer dat The Undertaker er op zo'n manier uitgewerkt werd, hopelijk krijgen we daar een vet gevolg van. Ik ben ook benieuwd naar wat er gaat gebeuren met Randy en de Mcmahons. Verder is het ook wel grappig om te zien dat het echt bepaald is wie wanneer eruit gaat. Dan zijn er 2 op iemand anders aan het inbeuken en ineens zijn ze moe en lopen ze weg terwijl ze diegene makkelijk hadden kunnen elimineren. Dat soort dingetjes zag je wel regelmatig, niet dat het storend was maar toch.
Erg vette PPV iig.