Damn wat een hele vette PPV zeg. Ze worden steeds beter, sowieso vind ik het niveau van de verhaallijnen en matches sterk stijgen dit jaar. Dat belooft nog wat
.
Nou van de eerste match had ik de hoogste verwachtingen en die zijn redelijk waargemaakt. Koslov vind ik best wel een kansloos figuur en het was opzeker dat hij niet zou winnen, die gast heeft totaal geen uitstraling. Ik zelf had me geld op The Undertaker gezet, zeker omdat hij de laatste tijd prima in vorm is en omdat hij het gewoon verdient. Dat HHH heeft gewonnen vind ik ook prima want hij blijft ook zeer gaaf. Maar ik had liever The Undertaker gezien. Aan de blikken aan het einde te zien komt er iig nog een return, ik hoop op een match op Wrestlemania tussen The Undertaker en HHH voor de title, en dat The Undertaker dan uiteraard wint. Ah na dit gelezen te hebben en de laatste raw gezien te hebben heb ik zo mijn twijvels over een match tussen HHH en The Undertaker:
http://www.wrestlinginc.com/news/wi/2009/0217/387986/hulk_hogan/index.shtml
Daarna de match tussen Orton en Shane, dat is serieus 1 van de meest intense matches die ik sinds lange tijd heb gezien. Wat een gruwlijk vette match zeg, echt ziek. Ben echt benieuwd naar de angle tussen Orton en de McMahons. Iig een dikke 5* voor deze match, daar wil ik er zeker meer van zien.
De match voor de ECW belt heb ik door gezapt, slappe zooi met die prut dwerg die weer eens voor de afleiding zorgt maar wat verder geen resultaat heeft. Ik had gegokt op een interference van Christian die Swagger aan zou vallen nadat Swagger bijna Finlay zou pinnen, maar helaas. Volgende keer beter.
Dan de match tussen JBL en HBK, harstikke voorspelbaar einde want no way dat HBK dit zou verliezen. Sowieso ben ik totaal geen fan van JBL, die man heeft totaal geen wrestling skills. De vrouw van HBK kan trouwens flinke stoten uitdelen
. Iig mooi dat HBK heeft gewonnen.
Dan de laatste match met een zeer verrasende entrance van Edge. Had het echt niet verwacht dat hij ineens zou op duiken en al helemaal niet dat hij zou winnen. Echt geniaal. Ben ook blij dat Cena weer niet overhyped werd en dik zou winnen. Hoe hij uitgeschakeld werd was echt geniaal. Prima match iig.