1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE World Wrestling Entertainment!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mysterio, 10 mrt 2003.

  1. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    En 'Nature Boy'gaat maar niet dood. Al is het de vraag of dat positief is.....die gast is irritant.
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hm ben nou niet bepaald Fan van ric flair.. Maar het is wel iemand die net als b.v. Hawk van LOD zijn stempel op het worstelen heeft gedrukt.
    Zolang iemand met zijn status van dienst worstelt is dat alleen maar goed. Zeker als ie ook de jonge gasten een beetje begeleidt erbij.
     
  3. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    zoals randy orton
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    idd.. zeker voor iemand als Orton is Flair een hele goede leermeester..
    Of je flair nou mag of niet, technisch is het een goede worstelaar, hij is goed in promo's en erg goed in het "verkopen" van een andere worstelaar (i.e. tijdens een match de aanvallen etc van de tegenstander goed acteren zodat de impact goed aankomt) Hij is wat dat betreft erg allround en daar kunnen veel jonge worstelaars nog een boel van leren.
     
  5. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    flair moet zich niet zo opwinden bij promos enzo...hij word helemaal rood...strax krijgt ie een hartaanval\
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    haha nee man.. dat doet ie juist goed..

    Moet je het verschil zien tussen hem en b.v. triple H..
    H leest echt de autocue af
    <monotone HHH voice mode>i am the game (show no emotion because you can't act) i am the champion. nobody can beat me (read autocue eventhough you have cut this same promo about 10.000 times already)</monotone HHH voice mode>

    Nee dan liever Flair die echt uit zijn dak lijkt te gaan :)
    Goldust is ook zo eentje die de meest gave/lollige promos kan maken..
    Gelukkig zijn er wat dat betreft nog wel worstelaars die dat goed kunnen.. Angle, Cena, Goldust, Taker en nog een zooi..
    Of the Rock b.v. die had ook altijd fantastische promo's "if you smelllllllllll what the ROCK is cooking" :)
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2003
  7. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze vind ik de beste mic skills hebben.

    -The rock

    -Chris jericho

    -Stone cold

    -John cena

    -Kurt angle

    -Funaki

    -christian

    -The hurricane

    -Booker t
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2003
  8. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    **oops double post**
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Geen tegenspraak.. absoluut mee eens..
    Hoewel ik wel goldust in dit rijtje thuis vind horen.. (maar dan onderaan de lijst ;) )
    Chris Jericho is idd ook vreselijk goed in zijn promo's, Matt hardy is ook goed maar vond ik beter toen ie nog in de hardy boyz zat..
    Christian vind ik een beetje wisselend , ene moment heeft ie enorm goede promos het andere moment zijn ze een beetje HHH nivo.
    Cena, Angle en the Rock vind ik wel het beste uit deze lijst.. Hmm eigenlijk Jericho, Angle en the Rock.. Maar Cena wordt nog vele malen beter als ie zo doorgaat. Ik denk ook dat het een goede zet wordt om hem Face te maken.
     
  10. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb trouwens ook heel veel gelachen met de promos van the hurricane ''wassupwitdat''?
     
  11. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hurricane is idd ook erg leuk.. Maar dat bedoelde ik ook eigenlijk met dat er gelukkig veel worstelaars zijn die goede mic skills hebben.
    Zeker vergeleken met een jaar of 10 geleden ;)
     
  12. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Stone cold is ook heel grappig, zegt hij iets,publiek zet WHAT WHAT, echt lachen man.

    The Rock is gewoon een van de beste, hij straalt het gewoon uit

    Mijn favo waren altijd Kevin Nash en Scot Hall, damm die waren echt goed!
     
  13. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
  14. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Gisteravond was de grote avond Wrestlemania 20. Zelf keek ik het meeste uit naar de terugkeer van de Undertaker. Ik heb net zijn entrancefilmpje gezien en moet zeggen dat het er zeer vet uitzag. Hier wat pics voor de liefhebber.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  15. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    cool.. soort vintage undertaker/american badass combo..
    Vind alleen die nieuwe hoed niet helemaal top. oude was beter geweest.
    Ben wel benieuwd wat ze nu met de story line gaan doen. en of ze idd (zoals geruchten nu een klein beetje gaan) uiteindelijk taker en kane weer samen laten werken.
    Overigens heeft brock lesnar aangekondigt te stoppen.
    Wel jammer 1 van de weinige grote worstelaars die ook daadwerkelijk buiten brute kracht een paar echte matskills heeft.
    Zijn confrontaties met Angle waren altijd top.
     
  16. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Klopt heb ik ook gelezen. Volgens de WWE omdat hij American football wou gaan spelen. Volgens enkele niet wwe sites omdat hij het reizen niet meer aan kon. Nou ja blijft jammer.

    Trouwens gefeliciteerd met je moderatorschap. :)
     
  17. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Wrestlemania heb ik nog niet gezien, krijg namelijk deze week de cd's binnen. Wat ik gehoord heb, is dat het echt een goede show is geworden. Meer wil ik nog niet weten :D

    Undertaker was vroeger gewoon cool, er is te veel veranderd aan zijn personage. Net als Kane, vroeger mean machine, nou kan ik er eigenlijk alleen maar om lachen.

    Tja, smackdown vind ik zo saai geworden de laatste maanden, ik hoop dat ze daar nog aan werken.
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2004
  18. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    vorig jaar was beter; ik vond alleen de lightweight wedstrijd het kijken echt waard, maar dat komt omdat ik gewoon fan van vliegende kerels overal in de ring :)

    HHH vs Goldberg is belachelijk saai, Kane vs Taker is wel cool, maar het main-event is ook weer niet geweldig...allemaal maar 'so-so'...

    dunnow, vorm je eigen mening maar, veel plezier met kijken iig :)

    Ruben
     
  19. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb wrestlemania 20 net volledig gezien en ik moet zeggen dat ik niveau van de wedstrijden niet al te hoog vond. Het was meer gaaf vanwege de hele entourage rondom het bereiken van deze mijlpaal, niet zozeer vanwege de wedstrijden zelf.

    De meeste waren vrij standaard. Lesnar vs Goldberg was echt een schandalige vertoning. Staan elkaar eerst tien minuten boos aan te kijken, vervolgens 4! worstelmoves en daarna einde.:eek: En het was nog wel zo een mooie affiche. Ik vond de Undertaker vs Kane en de triple threat main event wel gaaf. Angle vs Guerero was wel grappig met die schoon. En natuurlijk niet te vergeten de mededeling van gouveneur Ventura dat er in 2008 een worstelaar in het witte huis zal zitten. }:]
     
  20. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    wrestlemania was echt bagger.....het voelde niet als een echte wrestlemania..en die shooting star van kidman was echt gevaarlijk man...


    Ik heb zojuist raw gekeken en die was zeer goed ...moet je gewoon zien ;)
     

Deel Deze Pagina