1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE World Wrestling Entertainment!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mysterio, 10 mrt 2003.

  1. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Waar zou ik RAW dan vandaan moeten halen.:) Ik zag wel dat Shelton Benjamin Triple H had verslagen. Eindelijk gaat die eens op zijn bek. Enige reden dat ze hem zo belangrijk houden is volgens mij het feit dat hij getrouwd is met stephanie mcmahon. Iedere andere worstelaar moet altijd wel eens een stapje terug doen, om een ander de spotlight te gunnen behalve Triple H.
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Snap toch niet waarom sommige worstelaars zo in de picture zijn.
    Triple H is duidelijk, schoonzoon.
    Maar Albert (egh sorry A-train) Hij is groot. thats it. maar worstelen kan ie dus echt voor geen meter.
    Vind het ook jammer dat de cruiserweights zo ondergebruikt worden. Die gasten kunnen vaak een fantastiche match neerzetten, neem ultimo dragon nou.
    1 van de beste cruiserweights en je hoort niets meer van hem sinds ie in de WWE is.

    Dat shelton, HHH heeft verslagen kan een enorme boost in zijn carriere zijn. Hopelijk doet de WWE er ook echt wat mee want het is een goede worstelaar.
     
  3. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Klopt die a-train heeft alleen iets van 2 power moves en dan houdt het op. Geldt eigenlijk ook voor Goldberg en Kane in mijn optiek. Eigenlijk is Kane zijn enige bestaansrecht de Undertaker.

    Heb je trouwens die cruiserweight open gezien op WM20. Dat had zoveel beter gekund.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2004
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    yep.. kane is er tenslotte ook door de undertaker.
    Maar kane heeft zijn gimmick wat dat betreft mee. En kane heeft tenminste nog wat meer worstel talent als A-train.
    Zelfde geld ook een beetje voor Goldberg, die komt zo intens over dat het niet erg is dat ie gelimiteerd in zijn moves is. Alleen moeten zijn matches niet lang duren.
    Maar A-train heeft niets van dat alles.
    Wat dat betreft zijn er maar weinig echt grote jongens in de WWE momenteel die ook daadwerkelijk een verscheidenheid aan (power/worstel) moves hebben.
    In mijn ogen was Brock Lesnar zo iemand maar die is weg.. Alleen de undertaker heeft die potentie dan. Voor de rest kan ik geen 1 grote jongen opnoemen die die potentie heeft.
     
  5. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb net nog even de rosters nagekeken en moet inderdaad constateren dat er op Undertaker na weinig talenten zijn bij de echte zwaargewichten. Kurt Angle op zich wel, maar die is eigenlijk weer net wat te licht om tot de zwaargewichten gerekend te worden. Wel jammer dat die geblesseerd is. Maar goed Undertaker en Edge:cool: zijn wel weer terug dus ik ben voorlopig tevreden.
     
  6. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Dat hij de enige is komt omdat hij als enige dat soort moves in zijn gimmick eigen heeft gemaakt. Niet omdat het moest maar omdat ie dat wou.
    De grote jongens in de WWE hoeven namelijk niet te kunnen worstelen. Neem the Big Show b.v. toen ie nog bij WCW zat was ie lichter, en had veel meer worstel moves tot zijn beschikking. Nu hoeft ie alleen nog maar squash matches neer te zetten. WWE gebruikt gewoon het talent van bepaalde worstelaars niet. En gelukkig is the Undertaker zo slim geweest om toch gebruik te gaan maken van dat soort moves.

    Kurt Angle is een fantasische worstelaar. Net als Eddie, Benoit, Cena, Jericho en nog een paar.
    Rey Mysterio, Tajiri, Ultimo Dragon, Matt Hardy worden te weinig gebruikt maar hebben zeker de kwaliteiten.

    En het is idd goed dat edge terug is. Die hoort imo ook thuis in het bovengenoemde lijstje
     
  7. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik denk dat het allerbeste voorbeeld toch wel andre the giant was. Enige wat die kon was eigenlijk lomp hard slaan. Maar die man was gewoon zo imposant, gewoon super.:cool:

    Zeg misschien dat jij dat toevallig weet, of iemand anders natuurlijk. Halverwege de jaren 90 kwam er altijd van dat worstelen uit japan op Eurosport. Daar was altijd eentje die helemaal in het rood gekleed was, met bijna een soortgelijk masker als ultimo dragon. Alleen had hij hem dan rood. Is dat dezelfde vent, als ultimo dragon. Vond die Japanner altijd wel stoer.
     
  8. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Andre the Giant is gewoon een legende :)
    Ondanks dat ie idd alleen maar hard kon slaan vond ik het altijd gaaf om te zien, zeker die handicap matches dat ie tegen 2/3 anderen moest.
    Jammer eigenlijk dat ie als bad-guy uit de (destijds) WWF ging. Niet zo heel erg lang daarna is ie overleden.

    Nee dat is niet ultimo dragon.. geloof zelfs dat ultimo dragon een hispaans iemand is.
    Egh die gast had iets van een naam beginnend met een K. ik weet wie je bedoelt maar ik kom ook niet op zijn naam.

    edit... In tegenstelling tot wat ik eerst zei is dat volgens mij toch ultimo dragon.
    Ik dacht eerst dat je JUSHIN 'THUNDER' LIGER bedoelde
    [​IMG] [​IMG]

    Maar het is toch ultimo dragon
    [​IMG]
     
  9. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    ff over big show...ik heb m nooit echt gemogen maar ik vind dat hij tegenwoordig het steeds beter doet.....en dat meen ik.

    Over raw ...shelton tegen triple H was echt leuk om te zien vooral omdat benoit kwam om die lompe flair in het zicht te houden.
    Shelton heeft echt een toekomst voor zich ..zijn dragon whip roelzz.

    en jullie weten niet welke zwaargewicht echt talent heeft...

    wat d8en jullie van SEAN O HAIRE!! die zit nog steeds bij de WWE maar word haast niet gebruikt.
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2004
  10. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik bedoelde eigenlijk ook JUSHIN 'THUNDER' LIGER ;)

    Sean O Haire, ik ken de naam wel maar hoe goed die worstelde weet ik zo niet meer. Ik heb hem geloof ik 1 keer in actie gezien. Ik dacht op de PPV na wrestlemania XIX. Ik geloof dat hij toen samen met Rowdy Piper was. En toen tegen Rikishi ging vechten.

    Edit: Ik zag dit net op wwe.com

    Terri, Sean O'Haire part ways with WWE

    WWE.com received the following information from the office of Jim Ross, WWE’s Executive Vice President for Talent Relations:

    Terri Runnels and WWE have mutually agreed to terms to part ways. Terri has been a great member of our team for almost seven years, and we wish her the best and would enjoy working with her again if the situation presents itself.

    Sean O’Haire has been notified that he will be released from his contract. Sean is an excellent athlete and we wish him well in his future endeavors.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2004
  11. hattrickrulez

    hattrickrulez FootballFreestyler

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek altijd WWF echt te lache shit was dat,

    Stone Cold Steve Austin: And that's the bottom line.

    The Rock: Can you smell that the rock is cookin'.

    Toen had je ook nog van die vete's enzo dat er in een keer iemand anders derbij kwam om zo'n andere knaap te helpen enzo.
    En met die referee tafels meppen.
    IK laachte me detering.
     
  12. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Big show gaat idd weer de goede kant op.. Maar hij is nog steeds niet op het nivo dat ie in de WCW is.

    Shelton is zeker een toekomstig kampioen.. Net als Cena b.v. Ik hoop alleen dat de WWE zo slim is om hem goed te gebruiken en niet naar een mid-carder nivo te laten zakken wat ze al met zoveel worstelaars hebben gedaan.

    Sean o Haire.. idd een zeer goede zwaargewicht. En ongeloofelijk underused. Zo erg zelfs dat ik hem vergat te noemen als goede zwaargewicht ;)

    haha ok.. dan had ik het toch goed :) toffe worstelaar vond ik dat altijd.

    Ja dat was ook wat.. heb je een goede worstelaar als hem.. Wordt ie als hulpje van roddy neer gezet.. zucht..

    Zonde!! Ik snap niet hoe WWE soms dat soort talenten kan laten gaan en dan beduidend slechtere worstelaars als b.v. Matt Morgan wel aanhouden.
     
  13. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    De WWE kiest vrij vaak voor "appereance (lees: spieren)" boven daadwerkelijke worstelkwaliteiten. Soms is dat idd wel jammer.
     
  14. WiresOUTLAW

    WiresOUTLAW ''screw you guyz''

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm er staat van te voren al vast wie gaat winnen en hoe, het is niks meer dan show balet, dat besef je toch wel hoop ik :{
     
    Laatst bewerkt: 5 apr 2004
  15. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Zucht, ga maar eens een poging doen om hierin mee te komen en dan zul je zien hoeveel "showballet" het is. :{ Er vallen wel degelijk rake klappen, ook al is alles gescript.

    Natuurlijk staan de uitslagen van te voren vast, het is om die reden dan ook geen sport maar entartainment. Dat neemt niet weg dat die mensen grotere atleten zijn dan de meeste "echte" sporters. Die mensen moeten snel, lenig, sterk, gespierd, een hoge pijngrens, een groot worsteltechnisch vermogen en goede performers/entertainers zijn.

    Wordt altijd zo moe van die mensen die maar lopen te blaten dat het niks voorstelt om te doen en dat er niks aan is omdat het "nep" is. Als mensen dat eerste denken dan geeft dat alleen maar aan dat ze geen idee hebben waar ze over praten. En bij dat tweede heb ik altijd zoiets van "wat dan nog." Films zijn toch ook nep en daar kijk je toch ook naar? En de verhaallijnen van de gemiddelde actiefilm zijn nou ook niet bepaald briljant, mocht je het daarop willen gooien. En het vechten op zich is weldegelijk echt.
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Yep.. Grote imposante worstelaars die niet hoeven te worstelen boven lui als ultimo dragon, rey mysterio etc.
    Tuurlijk zijn die grote jongens ook gaaf, maar die high-flyers zetten 9 van de 10 keer wel een betere show neer.
    Maar het schijnt dat Vince McMahon het niet echt op heeft met cruiserweights etc.
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Egh ja.. en?
    Het heet niet voor niets sports entertainment. WWE betekent ook World Wrestling Entertainment.
    Maar dat betekent niet dat al die worstelaars geen atleten zijn.
    Mark Henry is b.v. (ik geloof in 2002) de sterkste man van de wereld geweest.
    Brock Lesnar gaat nu naar de NFL, die heeft zonder verdere extra training de zeer hoge eisen van de NFL moeiteloos doorstaan. Hij is sneller dan sommige quarterbacks, en sterker dan menig blocker. voorbeeld, 1 van de eisen is het bench pressen van 225 pond. Voor zijn gewicht is 10 al genoeg als eis, meneer deed er 30.
    Yep het is "nep" en de verhaallijnen worden geschreven en Kane is in het echt niet de broer van de Undertaker.
    Maar het blijven atleten en wat ze laten zien in die ring is nog steeds imposant.
    Overigens moet je maar eens een filmpje kijken van Mick Foley (alias Mankind, Cactus Jack) zien of je het dan nog alleen maar showballet vind, want als er 1 klappen heeft gemaakt is hij het wel.

    Mij maakt het op zich niet uit of je het leuk vind of niet, dat is je eigen keuze. Ik persoonlijk vind het wel leuk.
    Maar zeggen dat het alleen maar show ballet is doet geen respect aan die atleten.
     
  18. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Hmm, dat zou wel het een en ander verklaren. Nou ja wat niet is kan nog komen natuurlijk.}:]

    Ik hoop het in ieder geval. Als er geen zendtijd is voor de cruiserweights, dan kunnen ze wat mij betreft de vrouwendivisie wel schrappen om tijd te maken. Daar is toch niet zoveel aan. Ik bedoel vroeger konden ze nog wel zeggen dat ze mooie vrouwen wilden showen, maar dat gaat niet meer op met iemand als mighty molly als kampioen. :D
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Er is duidelijk steeds meer vraag naar cruiserweights. Rey Mysterio is ook eindeloos populair aan het worden (en terecht)
    Ik hoop dat Vince daar wat mee doet, het zou de WWE zeker ten goede komen.

    Ik moet eerlijk zeggen dat de vrouwendivisie wel wat beter is geworden. Er zitten meer high-risk moves in, wat betere story lines etc.
    lol.. maar idd, Molly is nou niet bepaald een schoonheid momenteel..
     
  20. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja, die vrouwen zijn wel beter geworden wat betreft hun worstelkwaliteiten in de loop der jaren. Maar het kan mij niet boeien in ieder geval.

    Chyna was wel stoer natuurlijk. Ik weet nog wel dat ze van de "bad guys" naar de "good guys" overstapte. Toen probeerde de WWE haar meer vrouwelijk en knapper te laten overkomen, ander kapsel, kleding etc. Helaas mocht het allemaal niet baten ze bleef op een vent lijken.8) Maar het was wel stoer dat ze Mark Henry uit de Royal Rumble knikkerde, ik dacht in 2000.
     

Deel Deze Pagina