1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE World Wrestling Entertainment!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mysterio, 10 mrt 2003.

  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ach als het echt een goede match is vind ik het wel leuk om te zien. Maar meestal skip ik het (net als de gemiddelde HHH match eigenlijk ;) )

    Chyna was echt een geval apart ja :)
    Ze heeft zelfs nog in de playboy gestaan.

    hehe maar zelfs dat hielp niet en leek ze nog altijd op een vent ;)
    Was zeker stoer, de eerste vrouwelijke intercontinental champion en de eerste vrouw die meedeed aan de rumble.
    Chyna is op zich wel een voorbeeld dat de WWE soms wel goede dingen kan doen met een worstelaar, het is alleen jammer dat de WWE dat zo vaak doet met worstelaars zonder echt talent.
     
  2. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb met veel plezier dit hele topic gelezen, het is leuk om te zien dat worstelen nog steeds populair is onder een klein groepje.

    Zelf ben ik wat ouder en heb alleen toen ik op de lagere school zat veel WWF gezien. Met Hulk Hogan, Andre the Giant enz. destijds was The Warrior mijn favoriet. ;)

    Sinds twee weken is mijn interesse in worstelen weer een beetje aangewakkerd door het vaak stelen van Raw 2.

    Mijn vraag is nu, is het mogelijk om nog ergens worstelen te kijken, of moet ik uitwijken naar newsgroups? Mijn tweede vraag is, wat is nu de beste competitie (lees grootste opgezet), WWE, WCW enz. (heb er weinig verstand van). ;)
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Grinnik, nou ik ben ook al wat ouder, heb hetzelfde gezien als jou denk ik ;)
    Weet nog dat ik wrestlemania 1 gezien heb op eurosport.. was echt gaaf.

    The warrior is ook heel lang mijn favoriet geweest, tot the undertaker kwam.
    Bret Hart heb ik ook altijd goed gevonden.

    Kwa newsgroup bezoek ik zelf regelmatig deze:
    Pro Wrestling Daily en gewoon wwe.com

    WWE is nog steeds de grootste. WCW bestaat niet meer en veel van de worstelaars daarvan zijn naar WWE gegaan of zijn het indy circuit ingegaan. Sommige van WCW zijn naar japan.

    Evenementen als Raw en Smackdown volg ik eigenlijk zelf alleen maar via newsgroups. De grote evenementen bestel ik vaak op dvd.

    Wat betreft kleinere organisaties is er bij mijn weten weinig van te krijgen, wat wel jammer is want er zitten hele goede worstelaars daar.
     
  4. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik krijg alle PPV (grote toernooien, deze maand WWE Backlash :cool: ) op video of DVD binnen, dus die kijk ik op die manier. Voor de wekelijkse uitslagen van RAW en Smackdown kijk ik op wwe.com. Er zijn op diverse sites ook beelden van de wekelijkse shows en de PPV te downloaden. Bijvoorbeeld via Sledgehammer, ik weet niet of ik de link hier mag plaatsen. Als je hem wilt hebben moet je maar ff pm'en.;)

    WWE is inderdaad de grootste op dit moment, maar de NWA TNA schijnt een rijzende ster te zijn.

    WCW bestaat idd niet meer, de wijze waarop de WCW ten onder ging was trouwens wel heel tof gedaan, met de Invasion (WWF vs WCW)8)

    Op drie juli is er trouwens een wrestling evenement in Utrecht. Bret Hart zal ook aanwezig zijn.
    [​IMG]
     
  5. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Cool!!
    Tof dat die jongens ook naar nederland komen. Sabu is ook altijd wel garant voor actie.
    Denk alleen wel dat het voor Bret Hart alleen maar een appearence is. Voor zover ik weet mag hij helemaal niet meer worstelen.
     
  6. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik zag net dat Nederland sinds half februari nu ook een eigen federatie heeft. 8)

    http://www.dcwrestling.tk/

    Misschien dat dat iets met de komst van die andere bond naar Utrecht te maken heeft.
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hey cool..
    Ziet er nog klein en egh.. beetje onproffesioneel uit, maar wie weet.
    Als er een keer een amsterdam een wedstrijd georganiseerd wordt ga ik er heen denk ik :)
     
  8. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    vraagje ..kijken jullie wel eens TNA NWA dat is echt kickuh ...vooral de x division met AJ styles enz.
     
  9. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik hoor er een hoop positiefs over, maar ik kan het zelf helaas niet volgen.:'-( Schijnt dat er wel aardig wat door de WWE "afgedankte" worstelaars tussen lopen.

    Maar goed ik zal altijd WWF man blijven, ben er van kleins af aan al mee opgegroeid.:cool:
     
  10. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik keek dit vroeger ook, in de tijd van Goldberg, sting, The Giant:D
    Dat waren mooie tijden...
     
  11. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van de week een aflevering gedownload van TNA NWA en daar zat The Sting in. Zover ik weet zat hij in WCW/Nitro, al heb ik dat eigenlijk nooit gezien, behalve een keer in Amerika.
     
  12. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Toen het nog op RTL 5 kwam zat Sting idd bij de WCW. Maar ik heb dat eigenlijk nooit echt gevolgd. Vond het niet echt boeiend, tenminste hetgeen ik ervan zag was nooit echt spectaculair.

    Ik bedoel zo ongeveer het hoogtepunt van WCW wrestling was als Sting met een touwtje naar beneden kwam zakken vanuit een helicopter als ik mij niet vergis. Terwijl men bij de WWF bijvoorbeeld de inferno-match had (Undertaker vs Kane vechtend in een ring van vuur8) )
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2004
  13. Ricardovic

    Ricardovic Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik dit topic doorgelezen heb komen er allemaal weer herinneringen naar boven. Onderanderen Thunder Liger bij europsport en WCW bij RTL 5.

    Zal binnenkort eens ff wat dvdtjes bestellen nu mijn intresse weer aangewakkerd is.

    Snap alleen dat RAW/Smackdown verhaal niet, hoe zit dat precies?
     
  14. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Zoals de storyline nu is, is de WWE opgedeeld in twee organisaties die elkaar beconcurreren. RAW en Smackdown, elke organisatie heeft zijn eigen worstelaars, kampioenschapsgordels, managers, commentatoren en scheidsrechters. Ze zijn elkaar aan het beconcurreren om elke week een betere show te leveren dan de concurrent. Meestal blijft alles wel aardig gescheiden, maar bv bij Wrestlemania waren er een aantal "interpromotional matches". Dat wil zeggen eentje van RAW tegen eentje van Smackdown, bijvoorbeeld Undertaker (Smackdown) tegen Kane (RAW).

    Ik neem aan dat het zo wel duidelijk is. :)
     
  15. Ricardovic

    Ricardovic Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup danke. En dan heb je zker ook dat er in een seizoen een aantal worstelaars overstappen enzo om het verhaal smeuig te houden.
     
  16. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, is laatst nog gebeurd. Undertaker is weer terug, ziet er nu echt cool uit.

    Ik kijk elke week raw/smackdown, vcd en uiteraard de ppv:9

    Raw/Smackdown wordt weer eentonig, het is tijd dat ze dingen gaan veranderen, dezelfde wedstrijden schiet niet meer op. Moet meer variatie in komen.

    Hmmm, misschien is het tijd dat de NWO terug komt, zal toch niet gebeuren....
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2004
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Persoonlijk vind ik het jammer dat de undertaker nu een beetje een combinatie is (kwa uiterlijk) tussen the american badass en de vintage undertaker. Zelf had ik liever gezien dat ie of als oude undertaker terug was gekomen of als die meer gothische undertaker.
    Maar ach, undertaker blijft toch cool.

    Denk niet dat NWO terug komt. Zeker niet in de vorm zoals die bij de WCW was. Kevin Nash, Hollywood Hogan moeten dan al terug naar de WWE.
    Bij raw zouden ze best wat meer met Evolution kunnen doen imo. Alleen is het jammer dat Evolution de zoveelste "heel" groep is die geleidt wordt door HHH.
    Maar ze doen er eigenlijk ook weinig mee, Evolution zou de nieuwe NWO kunnen zijn. Een story-line dat ze worstelaars proberen in die groep proberen te krijgen (vrijwillig of onder druk) ala NWO zou best kunnen werken.
    Ach, ik vind de laatste tijd de WWE toch niet zo super sterk meer in zijn story-lines
     
  18. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ze hadden sowieso nooit die splitsing tussen RAW en Smackdown moeten doorvoeren. Dan krijg je de hele tijd maar dezelfde wedstrijden. Ik bedoel HHH tegen Micheals hebben we nou wel genoeg gezien. Het roster van Smackdown is trouwens ook erg zwak. Voor Wrestlemania was het al niet veel, maar nu zijn na WM20 lesnar en Angle als worstelaars ook nog weggevallen. Dat is dan ook de rede dat je Undetaker bijna niet ziet op Smackdown, er is gewoon niemand voor hem om tegen te vechten. Schijnt dat ze daarom Booker T naar Smackdown hebben gehaald.

    NWO hoeft van mij sowieso niet terug te komen, dat is al eens geprobeerd en hopeloos geflopt.

    Over Undertaker hoorde ik trouwens nog het gerucht dat hij later zal veranderen in de echte deadman of darkside undertaker en niet meer deze combo. Schijnt dat ze dat zo doen omdat Undertaker begraven werd als zijnde de american badass. Als je immers voor de derde keer uit de dood opstaat ga je niet meteen je looks wijzigen, maar ga je eerst achter Kane aan.:cool:
     
  19. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat moet er volgens jullie veranderd worden?

    Klopt het dat ook Goldberg weg is....
     
  20. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Raw/Smackdown splitsing. Dat was even leuk maar nu mogen ze dat wel weer terug draaien vind ik.
    Zilverpijl heeft daar gelijk in, teveel dezelfde wedstrijden. En ze doen ook te weinig met storylines om die wedstrijden intressant te houden.

    Goldberg is idd weg, net als Brock Lesnar. Persoonlijk vind ik het meer jammer dat Lesnar weg is dan Goldberg.
    Hoewel er altijd kans in zit dat beide een keer terug komen.

    @zilverpijl.
    Ah kijk dat wist ik niet.. Hm ja als het zo is dat ze hem langzaam laten veranderen dan hebben ze er wel over nagedacht ;) is ook wel logisch idd.
    Zou mooi zijn in ieder geval.
     

Deel Deze Pagina