1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE World Wrestling Entertainment!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mysterio, 10 mrt 2003.

  1. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Wat er veranderd moet worden?:
    1. RAW en Smackdown weer bij elkaar
    2. Minder kampioenschapsgordels; met de hoeveelheid titels die er nu is, verliezen ze gewoon hun waarde.
    3. Meer worstelen en minder show. Het is naar mijn mening niet zo dat de verhaallijnen zwakker zijn geworden, maar dat wedstrijden meer en meer steunen op de verhaallijnen/hype dan op een goede worstelwedstrijd zelf.
    4. Tag-team divisie moet weer serieus worden. Tegenwoordig is het met die tag-teams echt zo twee worstelaars komen samen, worden in no-time kampioen, verliezen de gordel, waarna ze ruzie krijgen en met elkaar gaan vechten. Waar zijn de echte tag-teams heen die altijd (of in ieder geval heel lang) bij elkaar waren zoals hart-foundation, demolition, rockers etc. de laatste paar jaar dan nog de hardy-boys en edge & christian die ze om voor mij onbegrijpelijke redenen uit elkaar hebben gehaald. Enige echte tag-team wat er nu nog rondloopt zijn de dudley-boys.
    5. Verder is het misschien ook wel wat om worstelaars wat meer een eigen gezicht/karakter te geven. Kane en Undertaker waren bijvoorbeeld echt freaks, maar zijn nu toch eigenlijk uitgegroeid tot "normale worstelaars". En zo iemand als Benoit, prima worstelaar, maar eigenlijk gewoon een standaard worstelaar qua karakter/gezicht binnnen het geheel.

    Maar het is nog steeds wel heel tof om naar te kijken hoor.:cool:
     
  2. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Wow, de WWE kijkt ook op XBW8) Staat op de officiele site van Backlash

    This Sunday, live on pay-per-view, Chris Benoit defends the World Heavyweight Championship against Shawn Michaels and Triple H in what will turn out to be their Final Encounter.
     
  3. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    raw en smackdown gescheiden zijn wel leuk gedaan opzich, maar had er dan meer 'dezelfde' worstelaars bij elkaar gezet, dan doel ik op: alle cruiserweight op smackdown en alle heavyweight op raw. Nu zie je van die heavyweights die niet eens mee kunnen vallen met een westcoast pop etc.

    Sowieso missen alle worstelaars een echte stijl. Degenen die nieuw binnenkomen doen geforceerd 'alternatief' om vervolgens zo saai te zijn als het maar kan. Rico is dan nog enigszins gelukt, maar La Resistance etc slaan gewoon nergens op.

    Evolution heeft inderdaad potentie, maar de WWE blijft verhaallijnen verzinnen die gewoon niet goed zijn. Een wat boeiender verloop is echt nodig om kijkers te behouden; het is ondertussen al te saai voor mij geworden.
     
  4. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    En de volgende is weg, al is het voor Austin niet de eerste keer dat hij boos wegloopt volgens mij.

    WWE and Steve Austin part ways

    After months of negotiations, the WWE and Steve Austin have been unable to come to terms on a new contract and as a result have mutually agreed to part company.

    Both parties have left the door open to work together again in the future and the WWE wishes Steve the very best in his future endeavors.
     
  5. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is tijd dat de mensen bij WWE wakker worden, want het gaat steeds slechter. Goldberg, Brock Lesnar en Stone Cold allemaal binnen 1 maand weg. Het moet niet gekker worden.

    Stone Cold was een van mijn favoriete worstelaars, al heeft die de laaste tijd bijna niet geworsteld:mad:

    Smackdown wordt steeds minder bekeken, afgelopen week was het weer een dieptepunnt.
     
  6. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Wat vinden jullie van die nieuwe verhaallijn met Lita en haar zwangerschap(van Kane) En dat er op Summerslam een Till Death do us part match wordt gehouden tussen Matt Hardy en Kane(wie wint trouwt met Lita)

    Ik vind het een beetje overdreven, en de WWE wil waarschijnlijk de feud de hele zwangerschap laten duren.
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Vind het nou niet bepaald een goede storyline. In principe zouden ze veel beter kunnen.
    Vind eigenlijk de talenten van zowel Matt Hardy als Kane verloren gaan in deze storyline. Die 2 moeten ze eigenlijk ook niet tegenover elkaar zetten.
    Matt moet meer tegen worstelaars als Chris Jericho, Chris Benoit, etc.
    WWE had eigenlijk de feud tussen Kane en The Undertaker voort moeten zetten, dan maar een cross-brand (raw <> smackdown) feud.
     
  8. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Die Kane vind ik echt ver gezakt. Nu moet hij vaak tegen de onbekendere worstelaars. En ik vind hem ook niet zo heel cool meer zonder zijn trademark maskertje.
     
  9. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Nou ja, Matt Hardy is nou niet bepaald een onbekende..
    Hm ja ik vond dat masker ook wel gaaf, hoewel ik het wel redelijk goed vind hoe ze hem daarna hebben laten ontwikkelen. Ik vind alleen deze laatste feud gewoon niet zo tof.
    Zoals ik al zei, ze hadden een feud tussen hem en the undertaker moeten doorzetten.

    Undertaker heeft nu een feud met JBL (voormalig van APA) vind dat ook niet echt een bijzondere storyline.
    Maar helaas heeft de WWE daar wel eens een handje van om niet bepaald goede storylines neer te zetten. Of als ze een goede hebben die plots af te kappen.
     
  10. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    jah idd... een gemiste kans lijkt mij. Eerst keek ik het zelf ook wel eens, maar nou nie meer (gaat ook zo moeilijk he als 't der nie meer opkomt) WWF Raw voor de Xbox speel ik nog wel soms...
     
  11. ozzy

    ozzy Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0

    he kane heb ik ook weleens een huracanrana zien doen en kane heeft ook wel meer dan 2 moves

    - chokeslam
    -sidewalkslam
    -suplex
    -power slam
    -powerbomb
    -eerst optlillen bij zen nek en dan neergooien
    -flying clothesline
    -tombstone
    -backdrop
    -DDT
     
  12. ozzy

    ozzy Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is wel beter
    nu zie je em weer helemaal flippen
    met zen laatste masker was ie net the grote rooie kindervriend
     
  13. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij verliest nu vaker. En in de feud met Snitsky was hij gewoon een jobber voor hem.
    We zullen hem binnenkort voor een tijdje niet meer zien, want hij is nu een film aan het opnemen. Net als John Cena die ook "geblesseerd" is.
     
  14. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek het alijd toen het op V8 kwam, en rond '95/'97 (??) op RTL 5. Mijn favoriet was altijd Bill Goldberg. Ik vond zijn intro altijd briljant met al het vuurwerk. Op V8 was mijn favoriet Kurt Angle...

    Ook speel ik nog wel eens WWE Smackdown: Shut Your Mouth voor PS2. M'n favo's daarin zijn Matt Hardy, en Kurt Angle.

    Weet iemand op wat voor zenders het nu nog komt ? Duitse zenders, etcetera..? Die je met de schotel kunt ontvangen...
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2004
  15. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kunt hem op een of andere duitse zender gratis ontvangen(Wel is alles in het duits). Moet je bij preview tv aanvragen ofzo iets.
    En het komt ook altijd op sky sports, ik weet niet of je die kan ontvangen.
     
  16. harXcore

    harXcore Active Member

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, bedankt. Ik zal wel 's kijken. =D
     
  17. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    In welke films gaan zij spelen dan?? Ik zag laatst trouwens de trailer van Blade 3: Trinity, waar Triple H een rol in heeft. Lijkt me wel een aardige film.
     
  18. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Beide in films door de WWE geproduceerd. John Cena in de film The Marine.
    En Kane in de horror film Eye Scream Man.
     
  19. Walt

    Walt Child of the 80's

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet nog dat het uitgezonden werd op SKY channel, jaren tachtig, toen nog met de Hartfoundation, Jimmy "Superfly" Snuka, Andre the Giant, Rowdy Piper, Hulk Hogan, Randy Savage the Macho Man, Jake the Snake, Mr. Wonderfull, Honky Tonk Man, Jesse "the Body" Ventura.............enz.
     
  20. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    The good old days...

    Jammer dat WWE een tijdje al bergafwaarts gaat...
     

Deel Deze Pagina