1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE World Wrestling Entertainment!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mysterio, 10 mrt 2003.

  1. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Jep, de shows worden minder en de ratings ook. Wel vind ik dat Smackdown elke week een betere show levert, terwijl Raw steeds saaier wordt(alles draait daar om Evolution, het wordt gewoon saai)
     
  2. ozzy

    ozzy Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een x gelezen dat kane in meer films heb gespeeld wie weet welke
     
  3. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb even gezocht, en ik kan geen andere films vinden. Wel deed hij 2 keer mee met de Engelse Zwakste Schakel, de WWE editie. 1 daarvan heb ik gezien(hij was met pak enzovoort)
     
  4. Mr. KaDiR

    Mr. KaDiR Me, Myself and I

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    2
    Vroeger was ik altijd een fan van Sting, omdat hij altijd onverwacht van boven kwam }:] En het altijd opnam tegen Hulk Hogan _O_

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2004
  5. ozzy

    ozzy Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    oke
     
  6. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    same here :D
    geweldig toen dat gevecht sting vs. nwo _O_
     
  7. ozzy

    ozzy Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de entrance van kane altijd cool
    de muziek de vlammen enzo
    de entrance van undertaker toen ie nog op zen motor reed was ook erg cool

    sorry maar ik heb wat met kane
     
  8. ozzy

    ozzy Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden jullie goeie entrances
     
  9. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Altijd tof, maar op dit moment zijn er geen echte goede entrances meer. Misschien Undertaker. En die van Kane verraad meestal de uitslag van de wedstrijd, als hij in het begin het vuur uit de turnbuckles laat komen dan verliest hij. Als hij het niet in het begin doet wint hij.
     
  10. Mysterio

    Mysterio -[LiCeNsE 2 FlY]-

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat lul jij? ... :confused: zijn genoeg matches waar hij dat doet en toch de match wint :/..

    Entrances: The Rock >> geeft een kick als je z'n entrance nummer hoort :D
    John Cena >> w00t
    Rey Mysterio >> (A)


    In maart komt trouwens nog een WWE spel uit

    WWE Wrestlemania 21 =) lijkt me wel vet
    http://thq.com/game.asp?1138|52037
     
  11. Mysterio

    Mysterio -[LiCeNsE 2 FlY]-

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je btw een WWE fan bent kijk dan eens op www.smackdown.nl is een nederlandse site, forum is er ook :)
     
  12. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Die Cena is echt slecht als face, met die gare chain gang dingen. Hij mag wel weer heel worden van mij.
    Iemand hier ook de Royal Rumble gezien?
     
  13. Mysterio

    Mysterio -[LiCeNsE 2 FlY]-

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee nog niet, jij wel.. en waar kan ik hem downloaden? .. :/ kazaa etc niet aub
     
  14. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem gezien. Hij was best leuk, al vond ik hem vorig jaar beter. Staat zo een beetje op elke goede wrestlingtorrentsite. Als je er geen kent pm me dan maar, want ik denk niet dat ik hier links mag geven.
     
  15. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb hem ook nog niet gezien. Maar verwacht hem wel 1 dezer dagen binnen te krijgen. Vindt de Rumble altijd wel tof eigenlijk. Net zoals de andere drie grote shows.

    Ik las net trouwens dat the Rock definitief niet meer zal worstelen bij de WWE. bron
     
  16. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Het is wel jammer dat hij stopt. Maar eigenlijk deed hij niet veel meer behalve soms even verschijnen. Hij was niet echt een goede worstelaar, maar hij kon wel altijd het publiek wild laten worden. Zo iemand missen ze op dit moment. Behalve misschien John Cena, maar die vind ik waardeloos in de ring.
     
  17. Stannov

    Stannov Heino

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel WWF 2 RAW voor op de xbox en k heb een vraag.
    er zijn daar verschillende spelmodes bij zoals ladder, table etc..
    maar ik weet maar niet op welke knoppe ik moet duwen om die voorwerpen de ring in te krijge en gooien lukt ook niet want dan vliegen de voor werpen tegen de touwen aan.
    ik weet wel dat het moet kennen want de als je tegen die computer zelf een spel speelt dan schuiven ze de voorwerpen zelf zo de ring in
    mssn weet iemand hoe je die voorwerpen de ring in kent schuiven (en dus niet gooie)
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    volgens mij gaat dit topic meer over het echte worstelen dat op tv komt.. voor hulp bij xbox games moet je in dat forum gedeelte zijn.

    Maar ik heb ook een vraag.. Weet iemand waar ik wrestlemania XXI kan kopen of downloaden?? Want ik heb een aantal dingen van smackdown gezien en wil graaf wrestlemania zien..

    Wat zijn jullie favoriete worstelaars eigenlijk? Die van mij is rey mistyrio... hij is gewoon zo ontzettend snel en heeft zo ontzettend veel lef.. Dat vind ik echt goed aan hem.. Jammer dat hij nu de tag team championship kwijt is aan MNM..
     
  19. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb Wrestlemania XXI van pwtorrents.net gedownload. Het is wel 3 GB, en pwtorrents is nu uit de lucht.

    Ik heb een aantal favoriete worstelaars(in de WWE, daarbuiten heb ik er ook een paar)
    Shelton Benjamin: Fantastische atleet, groot talent voor de toekomst.
    The Hurricane: Jammer dat hij zo een stomme gimmick heeft(superhero) en dat hij zijn oude finisher niet meer mag gebruiken(de Vertabreaker). Maar hij is gewoon heel goed.
    Paul London: Beste Cruiserweight in de WWE op dit moment, beter dan Mysterio die heel eentonig is geworden.
    Charlie Haas: Krijgt amper tijd om te laten zien wat hij kan, heel jammer.
    Christian: Goede worstelaar, goede mic skills. Maar een goede push, ho maar.

    Verder heb je nog degene die al sterren zijn die ik goed vind: Eddie Guerrero, Chris Jericho, Triple H, Chris Benoit, Kurt Angle(beste pure worstelaar in de WWE) enz.
    De grootste loser vind ik John Cena.
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    weet je nog meer torrent sites waar veel worstel torrents op staan? Maar goed.. ik vind cena juist erg vet.. Hij heeft schijt aan alles.. En wat vind je van die presentatie van de nieuwe kampioenschapsgordel? En het debat met JBL voorafgaande aan Wrestlemania XXI? Hij heeft erg veel lef en dat vind ik goed aan hem.
    De grootste loser vind ik echt JBL.. met die kote bashams derbij en die orlando jordan die altijd klote trucjes uithaalt.
     

Deel Deze Pagina