1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

X&Y [Coldplay]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door NaZ, 6 jun 2005.

1. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker een mooi album, ga hem een dezer dagen halen. Enige wat ik er op kan aanmerken is dat het iets mist, wat vooral A Rush of Blood to the Head wel had met nummers als Clocks, In My Place, God Put A Smile Upon Your Face en Warning Sign. Vooralsnog hebben die meer umpf, meer impact en diepte. Maar misschien verandert dit wel naarmate ik het album meer luister :). Favoriete nummers zijn tot nu toe Talk en Low, weliswaar goed, maar het echte Coldplay-gevoel is er nog niet.

2. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    What if? vind ik ook een zeer goed nummer. Talk ook, maar dat komt vooral door die gitaar...
    Swallowd by the sea is prachtig gezongen!

Echt een top cd, zeker kopen _O_ !

3. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ik vind talk echt het mooiste nummer :) heb zin 7 juli in concert :p

4. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    OK, mn papa heeft hem mee genomen uit zn werk _O_ Maar tot nu toe vind ik hem niet echt super. Vond het vorige album beter. Maar zal ook wel kunnen komen omdat ik albums altijd 10x moet horen wil ik hem waarderen O-) Denk dat ik hem uiteindelijk toch wel super vind ;)

5. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Heb em vandaag ook gekocht, heerlijk
    mijn favo's: Fix you, A message, Square one, speed of sound.

6. Enforcer

Enforcer Hattrick.org .o.

Leuk Bevonden:
    0
    Koop je een CD kan je hem niet importeren in iTunes om een of andere vage reden... moet ik hem alsnog downloaden 8)

7. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Speed of sound, echt een pracht nummer :)

8. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldige CD
    1.Speed Of Sound
    2.Swallod by the sea
    3.A message

Maar fix you,talk en eigelijk alle andere zijn ook geweldig

9. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Vind het ook een prachtig album, het enige lied wat ik niet zo goed vind is hun nieuwe single Square One

10. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0

Die vond ik juist gelijk gaaf als enige. Na de 2 keer luisteren de rest ook. Maar die viel me gelijk op.

Zoals gewoonlijk, smaken verschillen

11. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    I agree.. echt genieten.. zoiets luister ik wel 30 keer per dag O-)

12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Gisteren naar het concert geweest in Gelredome, echt geweldig! Supershow, met erg veel nummers van het nieuwe album maar ook veel 'klassiekers'. Ik vond het erg mooi dat ie op een gegeven moment aandacht vroeg voor de situatie in Londen, dat was echt een kippenvelmomentje.

De nieuwe cd vind ik ook top. Vooral Swallowed In The Sea, What If en Fix You kan ik niet vaak genoeg horen :)

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Iemand gisteren nog naar het concert van Coldplay geweest?Ik meen dat ik ergens gelezen had dat Darkwing er kaartjes voor had, dus hoe was het concert? :cool:

edit//Darkwing kun je gedachten lezen? :)

14. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    ja. Ik was er ook :) Ik vond het echt zo geweldig _O_ omg die gasten zijn live echt goed. Ik heb vooral genoten van clocks. Echt kippenvel! Ik wil echt nog een keer. Echt alle nummer die gespeelt werden vind ik goed!

15. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet geweest. Zou wel willen! :9 Maar ik heb hem een tijdje geleden ook gekauft. Prachtige CD. Heb ''A rush of blood to the head'' ook. Ook super CD maar deze vind ik net een tikkie beter. Vooral de nummers zoals hierboven al gezegd: Swallowed In The Sea, What if en natuurlijk Speed of sound zijn super! Gewoon super CD! _O_

16. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijke CD. Verplichte kost voor je CD collectie... Ook Swallowed In The Sea en Speed of Sound en Fix You zijn mijn favo nummers.

17. Ik vind White Shadows een super goed nummer.

Laatst bewerkt door een moderator: 8 jul 2005
  18. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoor niemand over green eyes, die vind ik gaaf. Misschien ook omdat mijn vriendin groene ogen heeft??

19. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    jaaa green eyes is ook echt goed. maja vind ze allemaal wel goed eigenlijk... mijn vriendin heeft blauwe ogen trouwens....

20. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah....Fix You, een erg mooi nummer ! vooral ook hoe hij gespeeld werd donderdag, maar ik vond ook bvb bij Politics en Yellow op het concert echt 1 van de mooiste nummers, hoewel ik ze minder mooi vind als ik ze achter mn compu luister... Speeds of Sounds vind ik zelf 1 van de mindere nummers van X&Y..

Deel Deze Pagina