1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Vernieuwd zal ie nog niet zijn, maar die renewal kan je toch ook gewoon weer cancellen mocht het aan staan? Desnoods verwijder je je CC gegevens uit je account? Er staat in ieder geval dat ie pas 16 april zal vernieuwen, dus je hebt nog tijd om het probleem op te lossen. En als je de 12+1 van gamehubs activeert zal er nog een jaartje bovenop komen voor ie die automatische renewal doet.
     
  2. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zou kunnen, maar in de mail staat het zo alsof het al gebeurd is: 'you have renewed'.
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Zit bij het xbox 360 PRO met 60gig pakket het nieuwe dashboard al geinstalleerd?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    bellen naar de helpdesk is de enige manier om hier vanaf te komen. Ik hoor vaker dat mensen een abbo willen stoppen en ze kunnen dit alleen telefonisch doen.
    Overigens zie ik het voordeel niet van een account met creditcard. Ik vind het prettiger dat ik het kan verlengen wanneer ik dat zelf wil.
    Gewoon een abbo kopen en het nummer intikken en bij gamehubs is die nog veel goedkoper ook nog.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zin er al Lithium-ion batterijen te koop voor de Xbox360 controller.

    Van de 3 accu's die ik nu heb zijn er al 2 overleden !
     
  7. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn externe hardeschijf aangesloten op de x360 maar die speelt geen filmpjes daarvan. Hoe kan dat? hij hoort toch MP4 te kunnen lezen?
     
  8. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    593
    Leuk Bevonden:
    234
    Hey mensen ik wil mijn standaard 20 GB HDD vervangen voor een grotere HDD. Ik wilde eigenlijk voor de 120 GB gaan, maar bij alle nederlandse online winkels die ze verkopen voor ongeveer 80 euro zijn allemaal niet meer op voorraad, Ik vindt 100 euro of meer voor zn 120 GB te duur. Nu heb je ook een 60 GB starters pakket met headset etc. voor 80 euro. Mijn vraag hierover is of bij deze starters pakket ook een transferkabel bij zit zodat ik mijn data over kan zetten? Bij de 120 Gb zit ie wel bij.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Die zit er niet bij.

    http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xboxlive60gbstarterpack/

    Je kan MS bellen of ze er een opsturen maar ik weet niet of ze dat met de 60 gig ook doen. Maar wat veel mensen gedaan hebben is een topic op de Bazaar maken dat je er een zoekt. Veel mensen willen hem kwijt want je kan hem maar een keer gebruiken op een 1 HDD.
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik zou het neit weten, maar als ik jou was zou ik gewoon even geduld hebben tot de 120gb weer op voorraad is, want het is wel dubbele capaciteit tegenover een 60gb, en voor dezelfde prijs. Zou je mooi gek zijn om de mindere capaciteit te halen ;)
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een format programma gedownload, welke extensie kan de x360 videplayer zien? Mp4 en WMV doen het alvast niet. De extensie .movie wordt ook niet herkend, iemand?
     
  12. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Overigens wel een beetje raar dat er staat: "# Met de draadloze headset kun je chatten met vrienden en online tegenstanders alvast verbaal te lijf gaan."
    Terwijl er toch echt een plaatje staat van een headset met draad, en die zit geloof ik ook in het pakket.
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    .wmv moet hij sowieso herkennen. Dat is immers Microsoft :+
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb hetzelfde, 2 zijn er zo goed als dood.

    Daarom heb ik zo'n snellader gekocht en daar zat een accu bij en ik kwam een blauwe accu tegen (vreemde kleur) en die was de helft van de prijs van een gewone.

    De xbox kan alleen een harde schijf lezen als deze is geformatteerd naar FAT32 en niet naar die ntfs!

    Ik ben blij dat ik een 120GB heb, ook omdat je al 11GB kwijt bent aan het systeem. Vooral omdat je games vanaf de harde schijf kunt spelen. Aangezien dit veel scheelt (zo niet alles) wat betreft lawaai, heb ik meerdere games op deze schijf staan.

    http://www.consoleshop.nl/product/44621/microsoft-xbox-360-hard-drive-120-gb.html

    Is die duurder geworden? Ik heb er 79 voor betaald meen ik en bij dezelfde site.
     
    Laatst bewerkt: 6 mrt 2009
  15. JBS

    JBS Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om savegames van de ene naar de andere account over te zetten? Ik wil namelijk mijn FIFA 09 savegame van een lokale account naar een Xbox Live account overzetten.
     
  16. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    nee, zijn gamertag gebonden.
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Misschien is het raar wat ik zeg, maar waarom speel je niet altijd op dezelfde account? :+
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Heren, waar kan ik zo goedkoop en makkelijk mogelijk Microsoft Punten vandaan halen?

    Ik heb gehoord dat er sites zijn die de code digitaal doorsturen? Kunnen jullie hier mij misschien in voorzien?

    Bij voorbaat dank!
     
  19. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Gamehubs zijn ze erg goedkoop, en ze sturen de code op via email.
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Het abbon voor 13 maanden is erg goedkoop, maar de punten schelen toch niet zoveel? Ik denk dat ik in de winkel €24 kwijt ben voor 2100 punten en bij gamehubs 22?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina