1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Controller

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door LoukK, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox nog niet eens een maand nu, en ik krijg telkens als ik wil schieten met MOH:A de melding please reconnect controller.. Ik kreeg het ook al een keer bij de demo van Skate. Heb er in totaal nu 20 uur op gespeeld kan het zijn dat de batterijen opzijn of hij gewoon nu al kapot?
     
  2. Andy01

    Andy01 Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Batt op, kijk of de led's op de controller knipperen als je speelt en lees de gebruiksaanwijzing voor de grap eens.
     
    Laatst bewerkt: 25 sep 2007
  3. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, bedankt.. Nooit zin om de gebruiksaanwijzing erbij te pakken als ik ook snel een reactie kan krijgen via de behulpzame forum.
     
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je dan de volgende keer op z'n minst de zoekfunctie gebruiken ? Dan had je namelijk gezien dat er al een hele behulpzame thread bestaat waar je al je vragen omtrent controllers kwijt kunt ;)
     
  5. friden

    friden Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon even een Play `n Charge kit kopen, heb je een Kleine Accu die je gewoon met een kabeltje op kan laden.. en terwijl hij oplaad kan je ook gewoon spelen:)
     
  6. Bartos89

    Bartos89 Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha wat een gast... techneut eerste klas...:9
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ondanks dat je het een beetje bot brengt, heb je wel gelijk. Vragen over controllers kunnen beter in de daarvoor bestemde thread. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina