1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox 360 Live [Vragen] - Deel 2

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0

    Correct me if im wrong maar zou iedereen dat dan niet doen? de xbox 360 live cards zijn 30 euries ofzo?

    Vertel eensch iets meer *)
     
  2. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    de live pakketten voor de Xbox 1 zeg maar zijn bruikbaar op de Xbox 360 , het is verschil is dat je bij de Xbox 1 een credit card nodig hebt maar bij de Xbox 360 niet

    het invoeren van de code gaat op de zelfde manier als bijvoorbeeld het invullen van market place point

    de pakketten zijn echter zeer zeldzaam aan het worden dus als je er 1 vind heb je geluk
     
  3. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vergelijkbaar probleem met die van DulleNL alleen verschil is dat mijn NAT heel soms ineens op Strict staat, ik vind dit wel vreemd want dit gebeurt dan soms ineens terwijl hij de hele tijd op Open staat. :{
     
  4. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Een simpele vraag voor de verandering :) ... waar kan ik een NL vlag als gamerpicture kiezen.

    Ik kon het nergens vinden.
     
  5. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0

    zelf even downloaden via pc en dan via usb stick kiezen als gamer picture , word dan opgeslagen op je x-doosje
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    niemand? dan zelf maar een suggestie: kan het bv. zo zijn dat mijn upload snelheid te traag is?
    dat kon toch niet :confused:
     
  7. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb ik ook nog nooit van gehoord, een theme kan wel maar gamerpicture volgens mij niet. :{
     
  8. Bizarre

    Bizarre Club Bizarre

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit eerder gevraagd is, maar kon het niet vinden met de zoekfunctie.
    Ik heb een probleempje met PC connect. Ik kan mijn mp3 muziek luisteren via mijn xbox beneden, maar als er nieuwe muziek bij komt komt het er niet bij te staan. Iemand oplossing?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  10. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog steeds dat m'n NAT ineens op Strict springt en na een tijdje pas weer Open is, iemand enig idee?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je de info gepost van pagina 1 post 1.. anders kan ik je niet helpen
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Grmmbl kan mijn reply nergens meer vinden.... wat is de minimum internetconnectie die je nodig hebt voor een soepele live verbinding?
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik had evene een vraag.
    Ik gebruik geen router omdat ik dan geen goede verbinding kan krijgen.
    Alleen het nadeel hiervan is dat elke keer als ik op internet wil of op de 360 wil spelen moet ik telkens het internetkabeltje verwisselen.

    En binnenkort met de ps3 erbij kan ik 1 internetkabeltje af en toe 3x gaan verwisselen.

    Mijn vraag is dus bestaat er een soort van internetkabel splitter?
    Zodat ik meerdere kabels op 1 blokje kan aansluiten of iets in die richting?
     
  14. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede router en goed instellen smokey :)
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    alle breedband verbindingen zijn goed
     
  16. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    heey, kun je ook met je eigen account bij iemand anders op zijn console inloggen? en zo ja hoe doe je dat dan?
    alvast bedankt...
     
  17. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Kon, bij de Xbox iig wel. Dan moest je wel je gamertag opslaan op een memorycard en vervolgens kon je bij iemand anders daarmee inloggen. En had je dus 2 accounts op 1 xbox.

    Voordat je abbonoment afloopt. Kan een dag ervoor, maar ook een week ervoor. Denk er wel aan dat de creditcard houder het account moet opzeggen.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2006
  18. TextRsea

    TextRsea Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    als je alle creditcard gegevens hebt is t goed toch?
     
  19. Mr_Ball

    Mr_Ball Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: draadloos xbox live en media connect lukt niet, Unable to negotiate lease with your dhcp server
    Welke provider?: chello
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: # 8192 Kbps
    # 1024 Kbps


    Modem

    Welk merk modem heb je?: arris
    Modem type?: tm502b
    USB/ Ethernet?:ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: nee
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: norton

    Router

    Welk merk router heb je?: Sitecom
    Welk router type?: WL-114v2
    Welke firmware?: ?
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Draadloos (heb ook ethernet, daarmee doet ie het, maar heb niet voor niks zo'n draadloos ding gekocht.

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: w: 0000 - 0021, x: 4000 - 1001, y: 0000 - 0000, z: 0000 - 0000
    Wat heb je geprobeerd?: ip manual, dns, manual... al heel veel geprobeert maar t lukt niet
    Waar stopt de test?: IP failed
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): Unable to negotiate lease with your dhcp server

    Ik hoop dat fardo (of iemand anders) me kan uitleggen wat ik moet doen, want ik wordt gek van die kabel door m'n huiskamer! Alvast bedankt.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2006
  20. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer de router eens in de buurt van de xbox360 in te steken ?? Gewoon alleen om te kijken of je door een zwak signaal geen IP-adres kan krijgen van je DHCP-server.

    Indien hij dan wel werkt, moet je wellicht beetje gaan finetunen met je wireless.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina