Het gaat erom dat ze het hebben gedaan vanwege MS dus ze hebben zich wel laten beinvloeden door ms en daar hebben ze dus de prijzen aan aangepast.
Vergelijking prijs: daar heb je gelijk in ik bekeek alleen mijn situatie. Op het moment dat de PS3 eris zal het verschil idd anders zijn. (nog groter)
Verder kreeg ik heel vaak te horen dat de ps3 simpelweg heel erg lijkt op de 360 en dat ze daar een jaar voor nodig hebben gehad. Kijk de xbox360 heeft een betere grafische kaart. En de ps3 kan de bleudisc beter gebruiken en de ps3 had nog iets. Bewezen was dat grafisch gezien beide consoles hetzelfde zijn. bron paar bldzjes terug.
Ze hebben dus een jaar nodig om een console uit te brengen waarvan de verschillen minimaal zijn. Daar komt nog bij dat hij duurder is ze hebben wel bleu disc maar daar wordt op dit moment nauwelijks gebruik van gemaakt. Tegen de tijd dat ze die echt gebruiken heeft de xbox simpelweg een nieuwe console. ZO denk ik erover. (Dont shoot me)
Veel mensen praten ook over de nieuwe generatie: xbox 360 - ps3 - wii
Maar ik ! denk dat de xbox360 geheel leeft in een eige generatie. Hij is een jaar eerder dan de andere consoles. EN een jaar na de ps3 en de wii brengt de xbox misschien alweer een nieuwe uit. Doen ze dit dan hebben ze in mijn ogen telkens een eigen generatie. De tijd zal het leren...
Ga nou niet vergelijken met ps2 dat die zoveel jaar eerder was dat weet ik die had op dat moment ook een eigen generatie.
Laatst bewerkt: 11 mei 2006