Nee, ik zeg niet dat de PS2 mindere race-titels heeft, alleen dat sommige wat minder zijn. Niet allemaal.
Hier ben ik het niet mee eens. Eigenlijk vergelijk je deze games op de graphics, verder niets. Kijk maar eens naar de MotoGP series:
De Xbox versie heeft verreweg de mooiste graphics, maar hebben ze enig aandacht besteed aan het realisme? Er zijn veel bochten volgas te nemen, waarbij je in het echt toch echt voor moet remmen, en op sommige circuits zijn de rondentijden sneller dan bij de F1. Als je het over kwaliteit hebt, gaat het hierdoor toch echt naar beneden. Verder heeft de xbox versie niet veel meer te bieden dan de 500cc. De extreme-mode is namelijk minder goed uitgevallen dan gehoopt, en wordt (zoals ik hier op het forum gelezen heb) niet veel gespeeld. De PS2 versie heeft daarin tegen nog de 125cc en de 250cc, volledig gelicenceerd. Hier kan, IMO, de xbox versie met zijn mooiere graphics niet tegenop. Dan zijn er natuurlijk nog andere features, maar die bevatten beide games ongeveer allebei even veel.
Dan heb je nog RSC en WRC.
Ik zou zelf WRC kiezen, gewoonweg omdat ik er niet van houd om volgas door bochten te gaan, en om met super snelheden over parcoursen te racen. Ik houd liever van echte stages met een wat realistischere handling. Ook hier geef jij volgens mij RSC het voordeel vanwege de graphics.
Nu heb ik ff een vraagje aan je: Wat kies je liever, RSC of RBR. Een super mooie game met een zwaar onrealistische handling, of een achtelijk lelijke game met de meest realistische handling en omgevingen in welke racegame dan ook?
Ik weet wel welke ik zou kiezen.
Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2005