1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox gamen niet cool?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Hordo, 25 jun 2003.

1. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan vaak op school zien dat sommige mensen met een shirt over een game vaak als kinderlijk worden gezien of als een "stomme nerd", deze mensen blijken vaak wel erg aardig te zijn.

Ik draag ze nooit, komt ook omdat ik er geen heb. Maar ik heb er ook helemaal geen intresse in. Ik vind games leuk om te spelen maar een shirt ervan hoeft van mij ook weer niet. Dan doe ik liever gewoon een shirtje aan van een onbekend merk of voor mijn part nike of een ander merk..

2. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Nope, übergrote plaatjes en teksten boeien mij ook niet. Maar een mooi uitgewerkt logo (niet te groot idd) en de tekst niet te schreeuwerig vind ik wel cool. Ik hoef zowiezo nooit kleren die te schreeuwerig zijn of mega lappen tekst of grote logo's / plaatjes.

Maar die Halo trui van Mirik is wel über, doe mij er ook maar 1 :)

3. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik zou er waarschijnlijk ook nooit 1 naar school aandoen. Ik loop uberhaupt weinig in T-shirts rond, met de zomer natuurlijk wel weer. Maar goed, ik heb een aantal shirts liggen van Xbox, Hitman, SC etc. Zoals al gezegd is heel cool voor bepaalde events, soms doe ik ze met het sporten wel aan. Maar gewoon naar school zal ik ze nooit aandoen. Daar heb ik veel 'mooiere' kleren voor waar ik me gewoon beter in voel.

Wat ik wel vaak zie is dat mensen in Atari-shirtjes rondlopen. Dat is wél cool kennelijk, ligt allemaal aan merkimago...

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Atari is nu passé, daar Infogrames die merknaam gebruiken gaat :) Die game t-shirtjes heb ikz elf ook nooit écht aan. Vaak onder andere kleding, of om in te slapen of als ik net gedoucht heb. Heb er wel eens in gesport geloof ik, Deathrow shirt that is :cool: Dat maakt echt een beest in je los :+ XBW polo ook vaak ff na het douchen voor de laatste uurtjes van de dag :)

Als ik overigens in iets dergelijks rond ga lopen moet het wel iets kwalitatiefs en beetje stylish zijn :) Wat dat soort promo-materialen meestal niet zijn... :)

5. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    w00t! *wil ook XBW goodies*

Ik vond (om even een dwarsstraat te noemen) bijv. de shirts/longsleeves die je kon kopen bij Tiesto in Concert in het Gelredome wel erg stylish (sommige iig). Dus het kan wel..

6. 70ffL1n3

70ffL1n3 God among insects

Leuk Bevonden:
    0
    als het een mooi shirt is doe ik het wel aan.

7. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb zelf een Atari shirt (rode, met zwarte opdruk) en vind hem behoorlijk koel. Een pacman shirt is onderweg (voor de Penny Arcade fans, zelfde als Gabe) en heb ook een Little gamers shirt bestelt (met teh 1337 erop)
    Ik schaam me er helemaal niet voor, ik bedoel als punkers met Rancid shirts lopen, Gabbers met Lonsdale truien, mag ik toch zeker wel met gamer shirts lopen?

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Vorige week werd mijn internet via de kabel aangesloten door een gast van een jaartje of 30 die rondliep in een Metal Gear Solid t-shirt. Nu is er helemaal niets mis met MGS, maar het eerste wat je denkt is toch wel dat het een beetje nerdachtig is.

9. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    En jij loopt de hele dag in kettingen en zwarte gewaden ;)?? hehehe wat denk je dat mensen "een beetje denken" als ze zo iemand zien? *)

(no offense, gewoon een geintje)

10. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Als je uit een klein Christelijk Zeeuws dorpje komt is het juist leuk om te zien hoe mensen dan naar je kijken. }:]

11. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    pfff als je dan toch uit zo'n klein christelijk zeeuws dorpje komt kan je net zo goed wel een xbox t-shirt aandoen aangezien het zeer waarschijnlijk is dat het overgrote deel van de bevolking dusdanig achterloopt op het technologische vlak dat ze het toch niet snappen :+

12. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    :D!!

dus jij vind het geen probleem om zo beoordeeld te worden, je voelt je lekker zoals je erbij loopt. Dat zal met mr. MGS-shirt ook zo zijn geweest dan. Mooi toch?

Ik vind het wel grappig dat jou primaire reaktie is dat je hem een beetje nerdachtig vind, terwijl je het zelf juist leuk vind om er anders uit te zien.

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Natuurlijk mag iedereen lekker dragen wat hij wil, maar het blijft een feit dat bij de meeste mensen er toch iets in het achterhoofd blijft hangen dat gamen een beetje "nerdachtig" zou zijn, terwijl dat natuurlijk nergens opslaat. Blijkbaar dus ook bij een hardcore gamer als mijzelf. :{

:D En even voor de duidelijkheid. Ik ben dus geen Goth omdat ik me zonodig moet afzetten tegen mijn achtergrond, maar omdat het gewoon een levensstyle is die mij aanspreekt. :cool:

14. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt dat een pebaalde kleding
    bij bepaalde momenten hoort.

net zoiets als je kleedt je formeel en gaat naar de kroeg
    of in je korte broek naar een belangrijke vergadering.
    dat gaat gewoon niet.

maarja je mag je kleden hoe je wilt.

15. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Right on :) _O_

16. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou het wel willen, ik heb ook een aantal game shirts.
    Maar een Longsleeve met mijn (toekomstige) gamertag lijkt me echt de bom.
    Ik ga er misschien wel zelf een laten maken, als je ze nie kan kopen!

17. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    hmm, mja als ik een microsoft shirt of een xbox shirt aan zou doen naar school word ik zwaar hard uitgelachen, dus waarom zou ik 't doen? Om nou te zeggen, ja ik draag wat ik leuk vind en als jullie me uitlachen doen jullie dat maar, daar schiet je eigenlijk niks mee op want je verpest 't voor jezelf, net of je je zo vrolijk voelt als mensen je uitlachen... Maar voor games evenementen is het natuurlijk dikke pwnatsj als ik een shirt heb met me gamertag, lol, als mensen mij zien zullen ze niet geloven dat ik 't echt ben :D ik bedoel, ik ben gewoon een boers mannetje maar als mensen hier op xbw mijn nick zien denken ze dat ik een of andere grote turk ben hahaha maarja, tis gewoon een nick die kook ni heb verzonne :D

edit: LOL die reactie van die ene gozer die een shirt heeft besteld met teh 1337, hoezo überpwnatsj :9

Laatst bewerkt: 26 jun 2003

Deel Deze Pagina