Hier is deel nummer 7 van de steeds bekender wordende Arcade games! Arcade games zijn spelletjes die je voor Microsoft Points kunt downloaden. Voor de Arcade games hoef je dus niet naar de winkel. Zelfs de Microsoft Points zijn binnen 24 uur op bepaalde sites te bestellen. Sinds 2008 hebben ze de grote van de Arcade games vergroot dus sindsdien zijn de Arcadegames steeds groter geworden. Neem Battlefield 1943 als voorbeeld die bijna net zo mooi oogt als een retail game.
Ik ben een tijdje met de startpost bezig geweest, om zo een duidelijk en gemakkelijk overzicht te creëren. Alles staat geselecteerd onder een categorie. Deze categorieën zijn weer verdeeld onder de prijsklasse van de spellen. Ik hoop daarom dat mijn werk niet voor niets is geweest en dat ik een duidelijke starpost heb gemaakt.
Omdat er bijna wekelijks nieuwe Arcadegames komen (Elke woensdag) is het wel zo fijn als de startpost elke week wordt bijgehouden. Dit wil ik graag doen! Maar ook ik zie dingen over het hoofd, dus mocht er iets niet kloppen of mocht er iets ontbreken in de startpost zend me a.u.b. een Persoonlijk berichtje!
[gb]Links[/gb]
Sommige Arcade games worden voor een weekje afgeprijsd! Wil je weten hoeveel en wanneer? Neem een kijkje in >dit< topic.
Sommige Arcade games zijn aangeduid met een link. Wanneer je hier op klikt wordt je herleid naar een apart topic over dat spel.
Vorige delen:
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
[gb]Action Games[/gb]
Gratis!
400 (P)
800 (P)
1200 (P)
1600 (P)
[gb]Card and Board Games[/gb]
Gratis!
400 (P)
800 (P)
1200 (P)
[gb]Coin-Op Classics[/gb]
400 (P)
800 (P)
1200 (P)
[gb]Console Classics[/gb]
400 (P)
800 (P)
1200 (P)
[gb]Puzzle and Word Games[/gb]
Gratis!
400 (P)
800 (P)
1600 (P)
1600 (P)
[gb]Social Sports[/gb]
400 (P)
800 (P)
1200 (P)
[gb]Strategy and Sims[/gb]
400 (P)
800 (P)
1200 (P)
[gb]Upcoming Arcade Games[/gb]
A World of Keflings
After Burner Climax
Airburst
Ancients of Ooga
Auditorium
Ben 10 Alien Force: The Rise of Hex
Blacklight: Tango Down
Bomberman Live: Battlefest
Bonk: Brink of Extinction
Capsized
Comic Jumper
Culture
Days of Thunder
DeathSpank
Death Rally
Doom II
Earthworm Jim
Eclosion
Ender's Game: Battle Room
Etch A Sketch
Final Fight: Double Impact
Gravitron Ultra
HoopWorld
Hydrophobia
Islands of Wakfu
JellyCar
Joy Ride
King of Fighters 2002: Ultimate Match
King of Fighters Sky Stage
Lara Croft and the Guardian of Light
Limbo
Little Gamers
Mega Man 10
Megaforce
Metal Slug XX
Metalocalypse: Dethgame
Monday Night Combat
Neo Geo Battle Coliseum
Perfect Dark
Plants vs. Zombies
Proximity HD
Puzzle Chronicles
Puzzle Quest 2
Quake Arena
Raskulls
Raystorm HD
RBI Baseball
Red Baron
Risk: Factions
Rocket Knight
Rocketball
Sarah's Emergency Room
Scrap Metal
Serious Sam HD: The Second Encounter
Shank
Snoopy Flying Ace
Sonic Adventure DX: Director's Cut
Sonic the Hedgehog 4
Space Ark
Spearfishing
Spelunky
Super Meat Boy
Talisman
Tecmo Bowl Throwback
The Dishwasher: Vampire Smile
The Incredible Machine
The Scourge Project
Things On Wheels
Toy Wars
Trilinea
Zeno Clash: Ultimate Edition
[gb]Aanraders/Afraders[/gb]
Het is moeilijk om voor een ander een goede arcade titel uit te kiezen. Tegenwoordig hebben ze in het Xbox Dashboard een 'Rating' optie gemaakt. Hierbij kan iedereen zijn games een rating geven tussen de 1 en 5 sterren. Dus ben je op zoek naar een goede Arcade game en weet je niet welke? Kijk eens even naar die ratings!
Er zijn ook websites met het zelfde rating systeem neem >deze< als voorbeeld. Je vinkt 'Include arcade' aan, 'Include retail' vink je even uit en klikt op 'Rating.' De best beoordeelde arcade games staan bovenaan. Natuurlijk kan je altijd nog hulp zoeken in dit topic.
[gb]Screenshots[/gb]
Toy Soldiers
Perfect Dark
Laatst bewerkt: 16 jun 2010