1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live, vraagje

Discussie in 'Games' gestart door 343GuiltySpark, 27 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh oke, Nouja ik ga wel wat proberen op de xbox.
     
  2. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0

    oftwel ik ben nu mijn gamertag kwijt?

    want veranderen in .net acc heeft ook geen zin meer
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee je bent niet je gamerag kwijt ... wachten tot de bugs verhoplen zijn ... of je leeftijd op 18 zetten en privacy instellen ... dan kan ms niet zien hoe oud je bent
     
  4. boynl

    boynl Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live is totaal op de schop gegaan voor de Xbox 360. Iedereen die een Xbox 360 koopt en de breedbandkabel in zijn console stopt heeft toegang tot Xbox Live<----dit staat op gamer.nl, betekent dit dat je geen router nodig heeft maar dat je gewoon je netwerkkabel uit je pc rukt en in je x-box 360 douwt?Please help me
     
  5. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    ING heeft een speciale kaart ( volgens mij binnenkort in NL ) voor Xbox Live gamers vanaf 14 jaar die geen cc bezitten. Ik had dit in Veronica Magazine gelezen. Als je meer info wilt over die live kaart zou ik zeggen Google is je vriend.
     
  6. boynl

    boynl Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live is totaal op de schop gegaan voor de Xbox 360. Iedereen die een Xbox 360 koopt en de breedbandkabel in zijn console stopt heeft toegang tot Xbox Live<----dit staat op gamer.nl, betekent dit dat je geen router nodig heeft maar dat je gewoon je netwerkkabel uit je pc rukt en in je x-box 360 douwt?Please help me
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt een silver account als je je breedband kabel er in stopt met vele opties
    Als je betaald dan heb je een gold account (je hebt geen cc nodig) en dan kan je on-line gamen

    zie deze draad: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=75264 voor meer vragen!

    nb je kan nu ook je netwerkabel uit je pc trekken en dan on-line gamen ... het is alleen niet practisch... tevens mis je dan het audio streamen vanaf je pc .. je kan ook een extra netwerk kaart kopen en je internet verbinding delen ... als een router te duur is
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2005
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Het antwoord in de thread is gegeven en alle vragen die nog komen zijn dubbelop of hebben niks meer met het onderwerp te maken.

    Misschien komt er wel een algemene vragenthread. Even kijken of daar behoefte naar is. Voor nu gooi ik hier een hangslot op.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina