1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Geen idee? Is er geen kaartje met code bijgeleverd?
    Dit kan niet gewijzigd worden .. als je net een account hebt aangemaakt een nieuw account maken met een NL email adres ...(de helpdesk kan je ook niet helpen helaas)
     
  2. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik kan nog wel online gamen dus dat is het ook niet. Het is ook een beetje een vage situatie want de cc was van iemand die erg dichtbij me stond en die is een tijd terug overleden, ik was de enige erfgenaam dus ik kreeg het beheer over de cc, echter is dit nooit doorgekomen bij microsoft en worden mijn abbo en punten dus van een cc afgeschreven die niet meer bestaat hoewel de datum waarop de cc verloopt pas volgend jaar is. Ik heb nog een tijd lang nog punten kunnen kopen op die cc en ik heb nooit meer een rekening of iets dergelijks ontvangen. Volgens mij is die schuld die dus op de cc zou moeten staan ergens opgelost in cyberspace ofzo haha. Nee even serieus het is een ingewikkelde situatie en ik kijk morgen wel wat er gebeurd ( dan verloopt mijn abbo) en anders moet ik maar even gaan kijken wat er met die cc is gebeurd.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2008
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    is de cc verlopen .. dan word je account ook geblokkeerd.. wordt inderdaad bellen met de helpdesk
     
  4. Unrealist

    Unrealist A Real Unreal Fan

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn account is idd geblokkeert. Dat niet alleen op de cc staat ook een schuld van 60 euro. Ik moet eerst 120 euro erop storten en dan krijg ik weer 60 euro terug zodat het 0 is. Het vervelende is alleen dat je een schuld op een cc alleen kan weghalen door geld te storten vanaf een andere cc, die ik dus niet heb. Lekker lastig allemaal weer. Zoeizo heb ik een maand geen xbox live.
     
  5. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe kun je iemand via de gamertag toevoegen aan je friendlist?
     
  6. chris33

    chris33 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej,

    Het volgende,,

    Het is mij aangeraden om mijn XBOX360 via een ethernet kabel aan te sluiten op de router...

    Hoe kom ik aan zo een kabel?(winkel & prijs)
    Hoe sluit je die aan?(kabels trekken??)

    Groet,,
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ethernet = UTP ;)
    Deze zijn tekoop bij elke pcboer , onderdelenhuis en bouwmarkt
    Prijzen zijn voor 10m zijn ongeveer € 7

    De ene stekker druk je in de modem of router en de andere kant gaat in de Xbox360.
    Simpeler kan je het niet krijgen.
     
  8. chris33

    chris33 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb xbox op mijn kamer en router in een meterkast beneden?
    Hoe kan ik dit het beste doen? of is het wel te doen op deze manier?

    Ik hoor van jullie..
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Is er geen mogelijkheid om de kabel ergens door te trekken.
    Bijvoorbeeld op de zelfde manier als de Coax-kabel (tv).
     
  10. chris33

    chris33 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Okeej die mogelijkheid is er vast wel jaah,,

    Als ik die kabel aansluit op de router..geeft de router ook nog draadloos internet aan ander apparatuur zoals laptop?? of bezet de router dan het internet...of kan ik dan op internet via de laptop en tevens gelijk xbox live spelen?

    Groet,

    Chriss
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ik in mijn router een UTP-kabel drukt , kan ik met de andere apparaten nog steeds draadloos het i-net op.
     
  12. chris33

    chris33 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    okeej thankss..

    Ik weet voldoende..

    Bedankt!!

    Gr
     
  13. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik heb sinds enkele dagen weer eens vreemd internet. Tenminste t meest vreemde is t voor de xbox. Hoewel er altijd open heeft gestaan, staat er nu ineens strict. Niets veranderd.

    Ik deed mee aan een qualificatie wedstrijd bij forza2, en toen ik vanochtend mijn rondetijden wilde verbeteren gaf ie ineens aan dat mijn nat instelling niet correct waren voor deze type gameplay, terwijl ie dat zondagmiddag niet deed.

    Ikke dus testen, en idd strict.

    Ik heb een voip modem, en daaraan een router(sweex). Ik heb dus wel goed internet met de pc, maar niet met d'n box.

    dus hier komt t lijstje!

    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: nat is strict
    Welke provider?: ziggo/@home
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: kabel
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: 1.5MByte down 1MByte up

    Modem

    Welk merk modem heb je?:Scientific Atlanta
    Modem type?: VoIP
    USB/ Ethernet?: Beide(maar via ethernet)

    Internet Delen / ICS NEE

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: nvt
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: geen

    Router

    Welk merk router heb je?:Sweex RO002
    Welk router type?: RO002, 4port
    Welke firmware?: laatste
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: ethernet

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: ik heb de code genoteerd:
    w 0000-000b
    x 0200-f001
    y 20ab-48e0
    z 0000-0000
    Wat heb je geprobeerd?: alles gereset en alles opnieuw aangesloten
    Waar stopt de test?: test haalt alles, ook xboxlive connected, laatste staat er bij nat strict
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info):

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?: strict
     
  14. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Hoe kan ik op mijn 360 een LIVE friend toevoegen?
     
  15. qusSiaGod

    qusSiaGod Registered Wanker

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Guide knop indrukken, dan naar Friends gaan (1 naar beneden daarna 1 naar rechts ;) ) en dan op Add Friend drukken, Gamertag invullen en klaar is kees!

    dan moet je nog wel wachten tot de andere speler de friend request accepteert.

    en als je iemand wil toevoegen waarme je online hebt gespeeld dan moet je bij friends nog een keer op je rechter bumper knop drukken.
    en daar zie je een lijst met spelers met wie jij hebt gespeeld
     
  16. Elect

    Elect Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Even terugkomen op dit topic: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=117811

    Z'n buurman heeft overduidelijk al een netwerk met een DHCP server. Wat is het voordeel om een 2e netwerk erachter te maken, inclusief NAT, UPNP en de bijbehorende problemen om alles goed te configureren als alles er al is?
    Kun je beter voor een 10tje een simpele switch kopen lijkt me..

    Graag topics even iets minder snel dicht, beetje onzinnig om deze post nog hier te plaatsen namelijk.
     
  17. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over de Silver Account. Ik wil namelijk films downloaden van de Marketplace, en daarvoor heb je dan weer MS Points nodig. Kan dit ook gewoon met een Silver Account? Dus Points + Films downen. Of heb je daar per se een (Amerikaans) Gold Account voor nodig incl MS Points?
     
  18. Elect

    Elect Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope. Gold is alleen om online mee te gamen. Marketplace en de points zijn ook voor Silver
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De kans is ook aanwezig dat de buurman totaal geen verstand heeft een netwerk ;)
    En misschien wil de buurman zijn eigen netwerk niet helemaal overhoop gooien.
    Dat probleem hebben zijn zusje en zwager meegemaakt , het internet delen met de buren leek zo goedkoop.
    Ze zijn er van terug gekomen en hebben maar zelf een ADSL abonnement genomen.
     
  20. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoi,

    Ik heb een kort vraagje... Ik heb al een tijdje Xbox Live. Ik heb 3 backwards titels liggen: GTA: SA, Halo 2 en Kingdom Under Fire: The Crusaders. Ik kan bij Halo 2 gewoon online spelen nadat ik die maps heb gedownload die je nodig moet hebben. Maar nu mn probleem: Ik kan niet met Kingdom Under Fire online spelen... Er staat bij het menutje Create A Profile...Ik druk daarop en daarna sta ik weer op het begin menu als je de xbox360 aan doet

    O ja, als ik het spel opstart staat er dat ik automatisch uitlog op Xbox Live.

    Er staat dan: X: 5820.0,,,, B:1884.0 (en verder: To play this game you need to log out of xbox live of zo)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina