1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zerol

    Zerol Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox live connectie wil nog niet echt werken..

    Ten eerste deel ik mijn internet connectie op een macbook, en heb ik deze guide gevolgd;
    http://www.joystiq.com/2006/07/17/how-to-share-your-macs-internet-connection-with-your-xbox/

    Daardoor lukt het me nu wel om het IP-Adress confirmed te krijgen, alleen dan failed de DNS test... Hier voer ik dus mijn Router adres in waarmee ik in kan loggen op de router en dingen kan wijzigen, klopt toch?

    Nu heb ik deze guide bekeken hier uit dit forum verkregen;
    http://www.portforward.com/english/...omson-Alcatel/SpeedTouch570/Xbox_Live_360.htm

    en jawel ik heb een SpeedTouch 570 adsl modem/router in 1.

    Daar moest ik die poorten openzetten, maar ik hoef daar blijkbaar geen inside en outside ip in te vullen, en dat pikt hij dus niet. en zo krijg ik die settings niet in het NAPT menu, geen NAT menu by the way.. dat staat er niet tussen..

    Ook weet ik niet of ik de dns settings en dhcp setting goed heb omdat ik iets over statisch las en ik niet internet wil verklooien omdat ik niet de enige ben die draadloos erop aan gesloten zit..

    wie kan mij door de DNS test slepen, wat is nu het goede DNS adres of is dat gewoon die van de router en moet ik poorten open zetten op een manier in het NAPT menu?

    *excuses als deze weer in een ander groot topic hoort maar ik heb al in ieder geval geen eigen topic geopend (A)..

    update,
    ik heb ontzettende hoofdpijn maar volgens mij is het me toch gelukt op me macbookje! toch bedankt, alleen is me NAT nu Moderate :/
     
    Laatst bewerkt: 21 aug 2008
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als je een router hebt moet je je xbox direct aan je router aansluiten. Internet delen met een pc of mac werkt alleen als je alleen een modem hebt. Oplossing is dus .. de mac er tussen uit halen en de xbox direct op de router aansluiten

    Als je je xbox op dee manier gaat delen houd je altijd een NAT moderate/strict + Lag (als je tegelijkertijd andere dingen op je pc doet)
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2008
  3. Yolaxa

    Yolaxa Inevitable

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu 4 maand kaarten liggen. Nu wil ik eigenlijk gewoon makkelijk doen en ze allemaal invoeren. Maar tellen ze dan bij elkaar op zodat ik 120 dagen krijg?
     
  4. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    ik kan niet op mijn netwerk komen en wel op die van iemand anders.O-)

    heb alles netjes ingevuld enzo maar geeft dan aan bij wireless connection Not connected heeft iemand misschien een idee hoe dit komt want op een andere verbinding doet ie et wel
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Meestal is de Mac-beveiliging hiervan de oorzaak.

    Kijk even in het menu van de router en voeg het mac-adress van Xbox360 aan het lijst toe !
     
  6. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12


    uhhh hoe doe je dat:confused:
     
  7. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoi, ik heb laatst Xbox Live genomen en ik ben lid van Tele2. Maar als ik een Wireless Network Adapter aansluit en online game, staat er dat mijn NAT ding niet aanstaat....Mag ik weten wat dat eigenlijk inhoud en hoe ik dat kan activeren?
     
  8. Mota15

    Mota15 MC

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ff een klein vraagje:

    Ik wil xbox live points kopen, maar dat lukt niet voor een europese account aangezien ik een hotmail account hebt waar ik als land United States hebt.

    Nu wil ik via ebay.com punten gaan kopen en nou vroeg ik me af of dit gewoon wel werkt. Dus gewoon punten kopen voor een US account?

    Ik heb ook gekeken of ik mijn Land kon veranderen van mijn XBL account, maar het kon nergens.
     
  9. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwijs je door naar deze pagina ;)
     
  10. chris33

    chris33 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    goede avond,

    ik wil mijn xbox aansluiten op mijn router via utp kabel(ethernet)...

    Welke moet ik dan hebben..., is er een type/naam/of formaat van..

    hoe heten deze kabels..

    Gr
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mogge ,

    Je moet een straight utp/ethernet kabel hebben.
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Xbox 360 is autosensing dus het maakt niet uit ;) maar straight - normale utp is de beste oplossing ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2008
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar we weten niet of het modem of Router dit ook is.
    Voor de zekerheid altijd een straight-kabel kopen.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als een apparaat autosensing is dan corrigeert hij het voor de andere ;) ... Maar goed een straight is goedkoper dan een crossed .. dus altijd een straight kopen ;)
     
  15. otterico

    otterico Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    2 xboxen online

    goedendag,

    ik heb een linksys router WRT54G, een motorola surfboard modem, kabel internet van ziggo/multikabel/quicknet (1 pot nat) en 2 xbox 360.
    ik wil graag met 2 xboxen online game.dit omdat ik vaak met meer als 4 mensen bij mij thuis halo 3 aan het spelen ben.
    als ik de xboxen aan schakel maken ze allebij verbinding met xbox live.
    ik start mijn halo 3 spel op en zodra op alle 2 consolle's het spel start wordt 1 van de xboxen disconected. (system link werkt trouwens perfect!)
    kan jij me helpen?? ik heb in mijn router NAT al enabled (aangezet) maar krijg het niet voor elkaar. bedankt alvast

    vriendelijke groet,

    robert uit medemblik
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Voor de WRT54G is nieuwe firmware beschikbaar.. deze downloaden En installeren .. alleen upnp op enabled zetten. Je kan op 1 xbox een moderate NAT krigen.
     
  17. otterico

    otterico Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    moderete nat?? sorry die vat ik niet?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nat moet open zijn om goed te kunnen spelen ;)
     
  19. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF gebeurd er net!!!!! Ik heb net naruto gekocht vandaag ben aan het spelen, opeens signed out of xbox live..

    probeer ik in te logge staat er dat mn account suspended is tot morgen! WHAAAAAAAA why?? Waar kan ik de rede zien ofzo??
    Your account has been suspended from Xbox LIVE. zegt xbox.com :'-(
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2008
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat staat er bij je motto?
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina