[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: IP Adres failed bij ICS.
    Welke provider?: KPN Surfen & Bellen
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: adsl
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?: up: 60kbps down: 1250 kbps

    Modem

    Welk merk modem heb je?: KPN Experia Box
    Modem type?: ?
    USB/ Ethernet?: ? Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: ja
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Windows, staat uit

    Router

    Welk merk router heb je?: geen
    Welk router type?: nvt
    Welke firmware?: nvt
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: nvt

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: IP Adres failed bij test connection. Ik heb mijn 360 met kabel op mijn PC die draadloos (via USB adapter) is aangesloten op het net. 54MBS
    Wat heb je geprobeerd?: Alles automatic. en verschillende ip
    Waar stopt de test?: geen idee
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): ?

    Als je iemand niet kan zien of horen

    Wat staat er bij NAT?: nvt
     
  2. Ent

    Ent GUNNER

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    bij jou is dus ook de ip adress failed zelfde probleem hier.
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja, ik snap er helemaal niks van en hoop dat iemand mij hier kan helpen.
    Ik wil het niet echt gaan gebruiken om online te gamen, maar wel om updates/demo's te kunnen downloaden!
     
  4. Huugo

    Huugo Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mn xbox aangesloten op mn router en die weer op mn pc en als ik de live check doe krijg ik de dns fout, hij heeft het wel ooit gedaan, maar weet iemand waar het aan kan liggen
     
  5. hell-soldier

    hell-soldier Guest

    ik lukt me egt niet ik smeek iemand help mij wil heel heel graag terug op xbox live kunnen spelen maar mss handig om te weten ik ben verhuist en nu zullen het wel andere instellingen zijn dan waar ik eerst woonde ik vrees dat ik nu al mijn instellingen handmatig moet instellen op xbox live hoe moet ik dat doen?
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Check dit topic. Dat topic gaat over Xbox Live op je KPN Esperia Box, ik heb daar zelf geen ervaring mee dus kan je hier helaas niet mee helpen.
    Staat DNS op Automatic?
     
  7. Huugo

    Huugo Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ja de dns staat op automatic ja
     
  8. Huugo

    Huugo Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    om het even duidelijker te maken, onze modem hangt beneden (kpn experia ofzo,van speedtouch) en ik heb hier naast mijn pc een soort staafje staan(die dek ik connect met de modem beneden) ik heb mijn xbox aangesloten op een belkin router en die weer aangesloten in mijn pc, maar nu geeft de xbox steeds een dns fout aan
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2008
  9. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    hallo,

    Ik ga van adsl naar kabel van @home. Moet ik nog speciale software/patch/update etc downloaden om xboxlive werkend te houden? Ik heb een voip modem gekregen, deze ga ik aan een router hangen en daar plug ik de xbox dan in.
     
  10. hell-soldier

    hell-soldier Guest

    ik kan er egt niet meer aan uit ik smeek je kan iemand mij helpen toen ik de eerste keer xbox live ging spelen ging ik 360 wirless adaptor kopen ik steek hem in en kan beginne spelen maar ja mijn gold membership was op das 1 jaar en ben in die tijd verhuist ik ben niet online meer geweest ik dacht ik zou nog maar eens online willen spelen want heb een 48-trial code en wat zie ik als ik bij network settings kijk op 360 dash board geen gegevens meer ingevult wpe key enzo niet meer ingevult pppoe ook niet en mac adress ook niet niks meer moet ik alles nu handmatig gaan doen en hoe moet dit dan waar kan ik de gegevens vinden?
     
  11. Huugo

    Huugo Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar ik heb het opgelost ik moest bij netwerk verbingen mn router aanklikken en dan opties en dan geavanceerd en dan iedereen mag gebruik maken van dit netwerk
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Normaal gezien mag en zal een verandering van provider je geen problemen opleveren.

    Ja als je verhuisd bent is je wireless netwerk ook veranderd vandaar dat o.a. je wep key ook zal veranderen wanneer je het opnieuw hebt ingesteld. Deze instellingen kan je normaal terugvinden op je router's instellingspagina.
     
  13. Airwin1

    Airwin1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    yooo, ik heb al heel wat op internet rond gezocht. maar ik kom er maar niet uit. dus vandaar dat ik hier ben beland!

    Het Probleem

    Wat is het probleem (korte omschrijving)?: IP Adres failed
    Welke provider?: Versatel
    Wat voor soort (kabel, adsl, sdsl, etc)?: ADSL
    Wat zijn je up en download snelheden (Kbits/sec) ?:geen idee

    Modem

    Welk merk modem heb je?: Versatel DV201AMR
    Modem type?: DV201AMR
    USB/ Ethernet?: Ethernet

    Internet Delen / ICS

    Werk je net ICS (Ja/Nee)?: Ja
    Welke Firewall heb je (Zone Alarm/Mc Afee/ Windwos/ Norton/ etc)?: Mc Afee & Windows

    Router

    Welk merk router heb je?: zelfde als m'n modem
    Welk router type?: nvt
    Welke firmware?: nvt
    Hoe is je xbox aangesloten (Ethernet/Draadloos)?: Ik heb een wireless bridge aangesloten op m'n xbox via een Ethernet kabel. (de bridge: http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=154416 )

    De Foutmelding
    Wat is de exacte foutmelding?: Your gateway did not respond to a network request :confused:
    Wat heb je geprobeerd?: ik heb via uitvoeren ingetikt: cmd >> configall >> en dan al die gegevens handmatig op m'n xbox360 ingevoerd, als ik dan de media test komt de fout bij het IP adres.
    Wat zijn de suggesties van de xbox 360? (zie more info): nvt
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Dan zou ik eerst nog eens proberen de netwerk instellingen goed na te kijken en terug manueel in te voeren op je xbox dashboard. (system > network settings > edit > select IP > manual - IP address, Subnet mask, Gateway Address)
     
  15. Airwin1

    Airwin1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ze staan precies hetzelfde als dat ze op m'n pc staan:
    [​IMG]
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Heb je op je PC dan toch ook de optie aangevinkt Allow other users to connect through this computer’s internet connection bij Network connections > properties > advanced?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Is je modem een router? Dan gaat ICS niet werken (Strict/Moderate NAT/Lag/ hoge ping / packet loss/ etc) dan moet je je xbox 360 direct op je router aansluiten.
     
  18. Airwin1

    Airwin1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je dit? :
    [​IMG]
    van de 4 aangevinkte heb ik die laatste 3 net aangevinkt, nog steeds dezelfde foutmelding. wat nu? maar mijn wireless bridge geeft aan met die lampjes dat die een draadloze verbinding tot stand heeft gebracht, waarom pakt mijn xbox die verbinding dan niet:confused:

    het is een modem&router in een. er zitten nu 2 computers beneden bedraad aangesloten, en 1 laptop via wifi. plaatej: http://www.krijnschuurman.com/archives/images/Versatel_modem_small.jpg
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Je moet je xbox direct aansluiten op je router of wireless bridge anders zal je heel veel problemen krijgen
     
  20. Airwin1

    Airwin1 Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m'n xbox ook direct aangesloten op m'n wireless bridge

    kijk: er staan 2 pc's beneden, die zijn bedraad aangesloten op die router/modem. en kunnen gewoon op internet. we hebben boven nog een laptop, en die kan online via wifi. nu heb ik op mijn kamer mijn xbox staan, en die is aangesloten op die wireless bridge. maar ik krijg geen verbinding tot stand....

    /Mod Zou je dubbelposten willen voorkomen en de edit knop gebruiken? Tnx! ~Kevf
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina