1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 4 - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 30 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    ik heb even een vraagje over NAT:

    als ik de test doe dan komt er bij NAT strict te staan. Hoe kan ik dit gewoon open zetten? Want ik kan met sommige vrienden wel praten en sommige niet. Als ik bij een vriend inlog dan kan ik wel gewoon met die mensen praten. Wat kan ik aan dit probleem doen?
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zie dit topic en daarvan de startpost. Voor meer vragen kun je daar terecht.
     
  3. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
  4. RelaXXinG

    RelaXXinG 98223 posts

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik mijn live account voor bijvoorbeeld 2 maanden onderbreken?

    Dus stel ik neem een maandje live, en 2 maanden later neem ik weer een maand live. Kan dat? en met behoud van je gamertag?

    Een jaarabbo kost me namelijk meer geld aangezien ik niet elke maand op live zit..
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee dat kan niet, maar je kan wel een 3 maanden gold abo nemen in plaats van een jaarabbo, dan wordt je account silver en dan kan je daarna weer upgraden naar gold
     
  6. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm :/
    Mijn broertje en ik hebben allebei een 360 en verbinden beide met de wireless network adapter naar onze router. Echter, op mijn 360 krijg ik de NAT wel op OPEN maar bij die van hem blijft hij op MODERATE staan.

    Ik heb precies dezelfde poorten voor ons beide opengezet. (Wel op de verschillende IP adressen natuurlijk :))

    Even om te laten zien:
    [​IMG]
     
  7. Tekniq

    Tekniq Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik heb een probleem met verbinden naar Xbox Live..
    Zit er al de hele dag mee te prutsen en het word vrij frustrerend |:-

    Ik probeer dus mijn Xbox via ICS op internet te laten komen omdat ik de Wireless Adapter véél te duur vindt en ik met een kabel mijn modem niet kan bereiken.

    Mijn verbinding is als volgt:
    Modem----Access Point ***** PC-----Xbox360

    De '---' staan dus voor met draad, en de '***' voor draadloos ff voor de duidelijkheid.

    Iedere keer zegt hij "DNS Failed".
    Ik heb alles statisch ingesteld want via DHCP krijgt hij niet eens een IP toegewezen..

    Mijn netwerk instellingen:

    Draadloos (Gedeeld & statisch):
    IP: 192.168.1.40
    SM: 255.255.255.0
    GW: 192.168.1.254
    DNS: 192.168.1.254

    LAN kaart (ook statisch):
    IP: 192.168.0.1
    SM: 255.255.255.0
    GW: blank (Ik heb ook al 192.168.1.40 / 254 geprobeerd, helaas dan ook DNS failed)
    DNS: blank (Ook deze mee ge-expirimenteerd door op 192.168.1.40 of 254 te zeten)

    Xbox360 (je raadt het al, ook statisch):
    IP: 192.168.0.2
    SM: 255.255.255.0
    GW: 192.168.0.1 (Op 192.168.1.40 of 254 zetten helpt niet)
    DNS: 192.168.0.1 (Ook hier werkt 192.168.1.40/254 niet, ik heb ook mijn ISP (telfort) DNS servers geprobeerd, helaas geen effect)

    Ik heb mijn modem (ZyXel van Telfort) ingesteld om de juiste poorten door te sturen naar 192.168.1.40 en de firewall geprobeerd uit te zetten om te kijken of dit effect had.. Had het niet, dus heb hem weer aangezet.

    De firewall van Windows zelf heb ik zowiezo uitstaan, en heb verder geen anti-virus programma's o.i.d.

    Ik heb verder GEEN idee hoe ik dit aan de praat kan krijgen en wat dit veroorzaakt.. Mijn access point kan het bijna niet zijn omdat ik wel een webserver, FTP server en gameserver (Worms:+) kan draaien zonder aan zijn instellingen te zitten, wel moet ik daarvoor poorten doorsturen op mijn modem uiteraard.

    Ik neem aan dat dit wel genoeg info is voor iemand die dit eventueel zou kunnen oplossen.. Zo niet dan hoor ik dat wel.

    Alvast bedankt!
     
  8. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook problemen.

    Het is mij gelukt op mijn NAT open te zetten (ik kan iedereen weer joinen en private chat doet het weer goed)..maar een week daarna deed xbox live ineens vaag.

    Ik kan soms niet eens op Live ( en mijn huisgenoot wel). Als ik de netwerk test op de 360 doet is alles op confirmed (ip settings ,dns etc) behalve bij xbox live...dan staat er 'failed'.

    Als ik de test doet staat er :

    Network Adapter - Wired
    Ip Address - Confirmed
    DNS - Confirmed
    MTU - Confirmed
    ICMP - Confirmed
    XBOX Live - Failed


    Het vreemde is dat ik soms wel op live kan en soms niet. Alsof er storing is / iets mis met de server misschien :confused:
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Als je 2 360's hebt dan mag je geen portforward gebruiken .. ook geen vast ip .. je moet dus upnp gebruiken.. krijg je bij beiden geen open nat .. dan is je router niet geschikt voor 2 360's
     
  10. Banzaiaap

    Banzaiaap In Bad Company

    Berichten:
    492
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, dus gewoon bij beide een automatisch IP instellen? Ik zal het morgen even proberen! :thumbs:
     
  11. Rutjes

    Rutjes Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek het al een tijdje maar het lukt niet !!
    Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn account automatisch wordt ingelogd wanneer mijn xbox opstart. Hij is pas gerepareerd en sinds hij terug is doet hij dit dus niet meer en moet ik telkens zelf mijn account kiezen.

    Ook snap ik niet hoe ik een gast account kan verwijderen?
     
  12. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet voor GTA m'n ports 3074 en 88 openen:
    Maar als ik die instel krijg ik telkens een 'port conflict' bericht.
    Bij netwerksettings van m'n Xbox staat:
    IP settings: Autom.
    IP adress: 192.168.1.3
    Subnet Mask: 255.255.255.0
    Gateway: 192.168.1.1

    Hier een screenshot van het portforwarding menu van m'n router [​IMG]

    Wat moet ik nu instellen (of aanpassen) ?
     
  13. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox als Exposed host uitgevinkt..beide 360 kunnen dan weer normaal op Live (Upnp is nog wel aan)

    Maar NAT staat dan weer op 'STRICT' in plaats van "OPEN" bij beide 360's. Dit betekent dat we dan weer geen vrienden kan joinen bij Halo 3 en wat andere games.

    Het lijkt echt alsof het of/of is. Of 1 van de 360s kan op Live met een OPEN NAT(dus of ik of mijn huisgenoot heb dan geen acces naar Live).

    Of 2 kunnen op Live met een Strict NAT ( wat dus waardeloos is voor multiplayer games)en je niemand kan joinen


    Weet iemand hoe ik voor BEIDE 360s mijn NAT kan open krijgen en met BEIDE 360s online kan komen?


    Check mijn vorige post voor details
     
  14. spiny

    spiny hoi

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit ook met een probleempje,

    kan door de bomen het bos niet meer zien in dit forum , dus stel ik 'm maar als vraag. sorry als ie al paar x op dit forum staat

    kheb xbox live gold voor 3 maanden

    als ik xbox start , geeft ie aan dat ik word ingelogd in xboxlive

    echter dit is niet het geval. Daarom probeer ik via dat xbox hoofdmenu me in te loggen ( connect to xbox live ) , vervolgens wil ie dat gaan doen, maar gaat ie weer terug naar het hoofdmenu zonder een foutmelding of wat aan te geven. IIG ik word elke x niet ingelogd in live :mad: terwijl ie het hiervoor altijd goed heeft gedaan

    weet iemand hier een oplossing voor??? ik heb verder nix veranderd in het routersysteem zover ik weet en de ethernetkabel zit er goed in..

    alvast dank!
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2008
  15. NtrMission

    NtrMission LF.Xx.

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Blijkbaar blijft dit probleem nog steeds voortduren. Een privatechat is onmogelijk om te doen. Na je eerste woord hoor je niets meer en na een tijd sluit de privatechat vanzelf. De lag blijft er ook nog constant. En zoals bekend bij velen, de Xbox Live problemen zijn hier ook van toepassing.
     
  16. keeldar

    keeldar Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo
    als je je wachtwoord bent vergeten van xboxlive
    is er dan nog een mogelijkhijd om er alsnog op te komen
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hey,
    Welk wachtwoord bedoel je precies? Die van xbox.com of als je op Xbox Live wilt via je 360. Want zover ik weet hoef je daarvoor geen wachtwoord te hebben. Misschien dat dit is gebeurt via de Family settings?
     
  18. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik kom sinds gister niet meer op live....

    Ik krijg de volgende fout code:

    W0000-000B
    X0200-F000
    Y30A8-4860
    Z8007-045D
     
  19. keeldar

    keeldar Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    hey

    ik bedoel
    ik had een 18 plus email addres gemaakt.
    en nu is me kaart verlopen
    op xbox live.
    en nu wil ik een nieuwe kaart zetten.
    maar ik heb gehoord dat het alleen kan via xbox.com.
    maar ik ken mij wachtwoord niet meer.
     
  20. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Had jij niet net als ik je poorten veranderd voor GTA? Ik kan nu ook niet meer op xbox Live.... (Dat met die poorten 3601 en 3602?)

    UpnP uitzetten maat dan doet die het als het goed is wel,

    Bij mij werkt het voorlopig weer :confused:
     
    Laatst bewerkt: 3 mei 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina