1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Xbox Live Vragen [Deel 5 - Korte vragen/Connectie problemen? ‎

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    hey

    heb een nieuwe router, ben verbonden met xbox live, heb open NAT, maar ik kan bijna niks meer joinen en niemand kan mij joinen.
    bij de vorige router was de verbinding uitstekend, zonder poorten te openen.

    ik heb dus nu geprobeerd poorten te openen, maar mn xbox ip verandert steeds. dus geprobeerd ip manuel in te stellen, nu heb ik geen internetverbinding meer.

    iemand tips>?

    mn router is de linksys WRT54G2 v1.5 en hoe enable ik UPnp?
     
  2. AzMiLion

    AzMiLion Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik maar denken dat ik van het gekut af was, Ik zit nu met een nieuw probleem.

    ALs ik mijn Xbox een vast IP geef in de xbox zelf, en niks in het modem werkt mijn verbinding maar krijg ik een STRICT verbinding.
    Als ik hem automatisch een IP laat verkrijgen krijg ik niet eens een IP.
    Heeft iemand suggesties?

    Het modem is inmiddels al gereboot en gereset.

    EDIT// het is toch niet te geloven he, post je op internet met een rpobleem. lost het automagisch op! :) (heb nu verbinding zonder poorten open te zetten met alleen UPnP aan)
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2009
  3. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Je kan het misschien best nog eens navragen in de [Online Gamestore] Ervaringen, prijzen, levertijden etc. [Deel 3] thread. Normaal(!) gezien zijn powersellers op Ebay ook wel te vertrouwen.

    Je bent verbonden via ethernet kabel of wireless? De UPnP optie kan je gewoon vinden in je router instellingspagina. Ik denk ergens bij administration > management.
     
  4. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu dat aangezet, ik kan nu meer games joinen, maar mn NAT is nu wel van open naar moderate gegaan(huh?) en mn verbinding is slomer/meer lagg.

    iemand ideeen?

    hoe krijg ik mn NAT open, terwijl ik wel UPnP aan heb staan?
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Duco kan je me wat meer info geven?
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2009
  6. xgerhard

    xgerhard Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,
    Ik zit dus ook met een probleempje, ik ben nu niet thuis dus kan nu niet alle gegevens van de modem weergeven, indien nodig geef ik ze zo snel mogelijk maar misschien hebben jullie zo al tips.
    het probleem is dat ik op mijn xbox 360 elke keer NAT strict kreeg, bij connection test staan zon uitroepteken, dan doe je more info enzo maarja router resetten hielp niet, dan staat er enable UPnP dus dat heb ik ook gedaan, ik kon alleen maar kiezen tussen enable of disable, ik weet niet waar ik het verder kan configureren. en dan doe ik hem aan, en soms staat er open en soms strict. Ik heb ook port forwarding geprobeerd, de goede port invullen en dan op de ip van de xbox 360, tenminste volgens mij heeft mijn xbox360 een vaste ip geen idee hoe ik dat cker weet? maar zoals ik al eerder zei, heel soms als ik iets verander in de router dan staat ie op open, soms op moderate maar meestal op strict.. ik weet niet of het uit maakt, op andere forums las ik van wel, dat je geen upnp en port forwarding tegelijk moet gebruiken, dus ik heb ze ook apart gedaan, maar nog steeds bijna altijd strict.
    Ik weet dat het een thompson router is, en heb ook een beetje in de firewall gekeken, daar stond uitzondering maken voor.... dus heb ik daar de poorten ingevuld 88 en 3074 enzo als ik het goed heb uit me hoofd.. maar nog steeds geen constante open NAT..
    en als mijn NAT type dan open is dan speel ik een uurtje, soms korter soms langer, en dan opeens valt mijn verbinding weg, en dan staat ie weer op strict. Ik heb wel naar mijn laptop gekeken, tijdens het invullen van de gegevens van mn xbox, maar volgens mij botst er niets? maarja ik hoop dat jullie wat weten want ik het echt irritant, op strict NAT duurt het super lang voordat je een match vind op MW2..
     
  7. xgerhard

    xgerhard Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu thuis:

    ik heb een thomson gateway, kpn experia box tg787.
    Ik kan er wel inkomen port forwarden enzo, upnp enabelen, maar de xboxlive test blijft 9 vd 10 zeggen dat ik strict heb, en die ene keer dat ie open staat valt ie heel snel weer uit... please help?
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De problemen worden 9 vd 10 veroorzaakt door KPN.
    Het ene moment hebben we een NAT open (780i) en dan weer een NAT Strict.
    De kunnen ook dagen zonder enige problemen online game en dan zit de NAT weer potdicht.

    Als ik nu in het LOG bestand kijk van de 780i , dan vind ik daar een laptop die >1 jaar geleden een keer een verbinding heeft gemaakt.
    Het gebeurt ook regelmatig dat de 780i uit zich (misschien door KPN) gaat resetten.
     
  9. xgerhard

    xgerhard Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    dus ik kan er verder niks aan doen, dan hopen op een NAT- open ? of moet er een andere router tussen ofzo?
     
  10. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee hoor, je moet gewoon bij de port trigger NIKS invullen en de rest van de velden wel.
     
  11. xgerhard

    xgerhard Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    maak thuis wel f screenshot want volgens mij doe ik dat ook..
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heeeel raar dit.

    Toen ik COD:MW2 net gekocht had stond er de hele tijd bij NAT : OPEN...en ineens is het de laatste tijd MODERATE. En das echt bullshit want ik heb niks aan mijn settings veranderd.
     
  13. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Misschien iemand thuis die de router heeft gereset of iets dergelijks? Normaal zou die bij een restart wel gewoon z'n instellingen moeten onthouden. Als je gebruikt maakt van UPnP, kijk even dat het nog wel degelijk aangevinkt staat.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik weet het al denk ik. Mijn Xbox 360 is een paar dagen in de reparatie geweest, ik denk dat ik een volledig andere Xbox gekregen heb. Alle settings stonden ineens op automatisch en ik had alles op manual. Fijn...nu krijg ik het om een of andere reden niet goed. Nu staat ie zelfs op strict ...gvd.

    EDIT!!!

    Aaaah gelukkig, ik dacht even datik weer de hele avond kon gaan klooien met die settings. Bleek dat ik de DNS settings even op manual moest doen en de correcte shit invullen. Die ik gelukkig nog allemaal genoteerd had staan. Aan de router lag het dus niet..het was puur de Xbox 360 settings die ik even manual moest zetten weer. Niemand kan de boel veranderen hier, ik woon op mezelf..alleen dus. Nou ja...met hondje...maar die doet zoiets niet ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2009
  15. Mestkever

    Mestkever Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij helpen met een connectieprobleem. Heb een linksys WRT54GL verbonden met kabel aan XBOX. Krijg de volgende XYZ melding als ik connectie test.

    W: 0000 – 000B
    X: C000 – 4003
    Y: 0000 – 0000
    Z: 0000 – 0000
    ID: 0001 – 0001

    Kan iemand hier brood van bakken?

    LaTor, Mestkever
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    waar stopt de test?
     
  17. Mestkever

    Mestkever Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    De test stopt tijdens het contact maken met het netwerk.
     
  18. Poud@

    Poud@ Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil op het moment mijn xbox live gold account verlengen , maar ik krijg de foutcode 8015000a. hebben meer mensen hier last van ?
     
  19. Poud@

    Poud@ Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké probleem van korte duur .. zojuist via xbox.com kunnen opwaarderen ! :cool:
     
  20. Senshin

    Senshin Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina