1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox Wireless Controller (opladen etc.)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nightbringer, 8 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ook eerst wat vaag maar aan de andere kant best logisch als die batterij namelijk te lang niks doet word die batterij lui en als die lui word is die batterij eerder op en kan je weer een nieuwe kopen. Dat lampjes zorgt er voor dat de batterij gewoon heel lichtjes gebruikt word en dus niet lui word. Hier hebben ze dus best over nagedacht. Slimme zet! Anders had je bijv over een paar maanden weer een gare batterij en dus weer een nieuwe nodig gehad!

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Zo`n accu kan ook langer mee of niet?

3. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Er werd geloof gezegt dat de batterijen zo'n 40 uur mee gaan en op de batterij staat zo'n 25uur. ik heb nu geloof pas met 1 controller zo'n 15uur erop zitten en met de ander ook. In de 1 zit de batterij en in de andere de accu en zijn geen van beide nog leeg! Op den duur zal ik het wel merken..heb voor 1 controller met accu voor mezelf en houd in de 2de controller lekker losse batterijen aangezien die toch niet al te vaak gebruik dus zal niet zo'n dure business worden met het vervangen van batterijen!

4. The Watcher

The Watcher I'll Be Watching You

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er zo'n 45 uur op zitten en ga hem nu opladden !

5. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er komt ook nog een oplaad "station" voor je accu. Maar als je je accu hiermee oplaadt kun je niet spelen natuurlijk. Ook kun je oplaadbare AA-batterijen gebruiken. Wissel je die steeds om ;)

6. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Er loopt al een draadje m.b.t. de controllers.

Deze is dubbel --> dicht.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina