1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen] deel 2

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 8 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Effe een vraagje. Ik heb laatst nog eens door m'n handleiding gebladerd. En ik kwam erachter dat dit de handleiding van het Core System was. Hoort dit zo? Ik neem aan van niet, maar het is wel dom.
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook :+
     
  3. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt toevallig toch geen Core he?:+

    Wel raar, is het bij jullie ook zo? Laat effe weten aub. Dan weet ik ook dat het geen slordige fout is.
     
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope geen Core
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    *Gilt naar Fardo om te helpen :+ :p

    Ik heb je niet, niet voor niets die 500 points gegeven op Live Night op XboxLive (fun foto \o/) :p
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  6. Evil Xbx Playr

    Evil Xbx Playr Evil Xbx Playr

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraag...

    Eej gaste , ff een vraag , als ik nou met m'n 360 hd wil kijken met m'n beamer .. wat voor een aansluiting moet ik dan kopen ? Er kan namelijk alleen maar zo'n gele stekker achter in die je bij de oude Xbox ook hebt ( de gele , rode en witte ). Kan iemand mij even iets uitleggen? ... Alvast bedankt ,
     
  7. Evil Xbx Playr

    Evil Xbx Playr Evil Xbx Playr

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    HD Uitgelegd

    High Definition uitgelegd

    Hardware

    Jon Attaway
    04 jan 2006




    Je hoort steeds vaker over High Definition (HD)-schermen. Maar wat moet je daar nu eigenlijk over weten? Hier volgt een handige inleiding tot de wereld van HD...

    Als je overweegt om een nieuwe tv te kopen of gewoon het laatste nieuws over 'next-gen gaming' aandachtig hebt gevolgd, ben je de afkorting 'HD' ongetwijfeld een paar keer tegengekomen. En hoewel deze onschuldig uitziende letters simpelweg voor 'High Definition' staan, komt er wel iets meer bij kijken. Wat is High Definition precies? En waarom wordt er zo'n drukte over gemaakt?

    Nou, op 'HD ready'-televisies worden beelden met een veel hogere resolutie weergegeven dan op gewone tv's. En dat zorgt voor meer visuele informatie en een veel gedetailleerdere en realistischere weergave.

    En niet alleen PLAYSTATION 3-games profiteren van de overgang naar HD. Binnenkort beginnen de eerste televisiestations met uitzendingen in HD. Zo begint Sky in Groot-Brittanniƫ in 2006 met HD en andere zenders zullen snel volgen. En er komen ook HD-films op de markt dankzij het nieuwe diskformaat Blu-ray, dat door PLAYSTATION 3 wordt ondersteund.

    Als je nog nooit beelden met een hoge resolutie hebt gezien, vraag je je misschien af waarom er zo'n drukte over wordt gemaakt. Maar zodra je HD in actie hebt gezien, begrijp je dat het op het gebied van kwaliteit een enorme sprong voorwaarts betekent in vergelijking met de standaard resolutie.

    PLAYSTATION 3 biedt volledige ondersteuning voor het hele scala aan High Definition-resoluties (en voor de standaard tv-resolutie). En dat betekent dat games en films perfect kunnen worden weergegeven. De eerste demonstraties van wat PS3 allemaal kan, wijzen erop dat ons als de volgende generatie er eenmaal is heel wat ongelofelijke beelden te wachten staan.

    De terminologie

    HD omvat drie resoluties, die 720p, 1080i en 1080p worden genoemd (PLAYSTATION 3 is de enige console die 1080p, de ultieme HD-resolutie, ondersteunt). Het getal verwijst naar het aantal horizontale lijnen dat op het scherm wordt weergegeven, de 'i' staat voor 'interlaced' (afwisselend) en de 'p' voor 'progressive' (doorlopend).

    In het geval van interlaced beelden, worden de lijnen om-en-om weergegeven. Eigenlijk wordt dus maar het halve scherm weergegeven. Maar omdat de weergegeven lijnen elkaar elk frame of elke refresh zo snel afwisselen, zie je gewoon het hele beeld.

    Met de progressive scanresoluties 720p en 1080p worden bij elk frame of elke refresh alle lijnen op het scherm weergegeven. Dit zorgt voor een ongelofelijk helder en scherp beeld en verklaart waarom 1080p zo gewild is: in deze resolutie worden de meeste lijnen tegelijk weergegeven en is het beeld dus het meest gedetailleerd.

    Schermen die 1080p ondersteunen, zijn nog niet algemeen verkrijgbaar, maar zullen in de toekomst steeds gebruikelijker worden. Het is dan ook goed om te weten dat PLAYSTATION 3 in staat is om die schermen ten volle te benutten.

    Natuurlijk ziet 720p er ook geweldig uit en televisies die deze resolutie kunnen weergeven, zijn er in overvloed. Dus zoek als je een tv wilt kopen naar de 'HD ready'-sticker. Om officieel als 'HD ready' te worden geclassificeerd, moet een tv 720p en 1080i ondersteunen bij zowel 50 Hz als 60 Hz (of frames per seconde).

    Bereid je voor




    Al die nieuwe terminologie klinkt in eerste instantie misschien wat verwarrend, maar waar het allemaal op neerkomt, is dat je binnenkort kunt genieten van fantastische, ongelofelijk gedetailleerde games en films. HD ready-televisies, zoals die in de nieuwe BRAVIA- reeks van Sony, worden steeds betaalbaarder en wanneer je daar de eerste HD-games en films op afspeelt, zul je je ogen niet kunnen geloven. De toekomst is bijna
     
  8. Dalgliesh

    Dalgliesh Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doet het spel de outfit het niet,m iets over pal 50 naar pal 60, maar ik heb een hdtv en die kan alleen op 480-720 of 1040
     
  9. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Questione: Heb je nou echt een play and charge kit nodig? En stel dat je 2 draadloze controllers hebt? Maar heb je geen battery pack oid nodig?
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    gebruik gewoon oplaadbare batterijen??
    (klinkt logisch, maar ik heb zelf geen wireless controller, dus eigenlijk lul ik nu uit mijn nek ;) :cool:)
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0

    Doe je switchje TV<-->HDTV even op TV dan kan je hem in stellen op 60Hz.
     
  12. WillemB

    WillemB Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gewoon 'n gloednieuwe gekregen. Weg kras op de HDD die ik per ongeluk met m'n stofzuiger had gemaakt :9
     
  13. Dessie06

    Dessie06 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil een 360 gaan kopen, maar ik wil de maten weten van de 360.

    of ik hem staand of liggen neer moet zetten?

    weet iemand de maten voor mij.?

    alvast bedankt
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  15. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan zeker nog geen omgebouwde kopen of wel?
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2006
  16. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
  17. pain of salvation

    pain of salvation Tetragrammaton

    Berichten:
    1.023
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om een shooter met een keyboard te spelen op de 360?

    Zo nee, zijn hier nog plannen voor etc?
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Allen FFXII kan je met Toetsenbord spelen. En als ze een toetsenbord gaan gebruiken voor games is het allen voor MMO.
     
  19. oblivion_91

    oblivion_91 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Eey mensen.

    Ik ben hier nog niet zo lang lid maar heb wel een vraag:

    Kan je spellen van de gewone xbox ook spelen op de xbox 360?

    Zo ja moet je daar xbox live voor hebben?
     
  20. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina