1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet helemaal wat je bedoeld. Wil je met je PC op internet of met je 360 en wil je dat draadloos of met een kabel? En komt die kabel uit een router of direct? Kun je het wat beter uitleggen?

Owjah, dat kun trouwens beter hier vragen (als het om de 360 gaat, anders zit je op het verkeerde forum ;))

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    router + ICS is geen goed plan .. je kan beter een wireless bridge of een wireless adapter voor je xbox 360 kopen ... als je ics voor elkaar wilt krijgen en je hebt een router .. dan moet je enig kennis van zaken hebben ... anders zou ik er niet aan beginnen

3. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey, bedankt zo kom ik er wel uit:p:)

4. R-L3x

R-L3x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en dan nog één vraagje...:) ik hoorde dat er ergens een filmpje was te dowloaden waarop mensen op de eerste dag die 360 kochten en dan voor de winkel helemaal sloopten.. weet iemand de site waarop je dat filmpje kunt kijken?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  6. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    aha ... 2x fout dus .. hehehe heb al een tijd niet meer gekeken :9

8. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat als je de chromen eject knop van de DVD lade aanraakt dan komen er vette vlekken op.... :9

Moet je nagaan dat ik mijn gehele 360 nog chroom ga maken dan moet iedereen er af blijven anders komen er allemaal vetvlekken op.

9. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha :9. Ik ga me zo'n pak van die doktershandschoenen kopen. Elke keer als ik dan op dat knopje wil drukken doe ik zo/n handschoen aan. Gelijk daarna gooi ik die handschoenen natuurlijk gelijk weg :9

10. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    |:- haha tering jij bent echt erg:D

11. stevenbool

stevenbool Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi, ik heb een xbox360 en een wireless controller. Maar mijn broer heft ook een wireless controller. hoe kunnen wij met elkaar/ tegen elkaar spelen? want mijn controller wordt vanzelf player 1, maar zij controller doet het niet.
    Zijn controller wordt niet player 2,3 of 4
    Wat moet ik doen?

12. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De andere xbox 360 controller .. kan nog niet met jouw xbox 360 praten .. je moet deze dus aan de xbox 360 koppellen

dit doe je zo:

To connect the Wireless Controller to the Xbox 360 console, follow these steps:

1. Press and hold down the Xbox Guide button until the controller turns on. The Xbox Guide button is the round button with the green
    "X" near the center of the controller.

2. Make sure that the Xbox 360 console is turned on. If the console is not turned on, press the power button. The power button is the large round button on the Xbox console.

3. Press and release the connect button on the Xbox 360 console. The connect button is the small round button on the Xbox 360 console.

4. Press and release the connect button on the controller. The connect button is the small button on the front edge of the controller.

5. After the Ring of Light spins and flashes one time on the controller and on the console, the controller is connected. The quadrant on the Ring of Light that remains lighted indicates the position in which the controller is connected.

14. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik het hier moet neer zetten, maar er is geen "Algemeen weghalen van stickers op spellen thread" of iets dergelijks, dus daarom zet ik het hier maar neer:

Ik heb het spel PD0 bij de Dynabyte gekocht maar daar zit zo'n dikke 10% korting sticker op en er zat geen plasticje of wat dan ook omheen.
    Dus weet iemand hoe je zo'n sticker er makkelijk af kan halen zonder dat het hoesje beschadigd?
    (Sorry dat ik het nu hier vraag maar om hier nou even een nieuw topic voor te starten...)

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je moet pulken :eek: .. geen andere oplossing ... misschien met zeepsop of zo

16. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ik ga pulken blijft er allemaal nog van die witte troep achter :p.

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    vandaar de zeepsop .. schoonmaken

18. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe... oude truuk voor weghalen van sticker plaksel "nagellakremover", dus zoek je vriendinnetje of moeder op ;)

Pas alleen wel op met sommige soorten plastic want dat spul BIJT! Ik garandeer je dus ook niet dat het plastic laagje nog mooi glimt als je klaar bent, maar van die witte zooi ben je af (zelf niet op xbox doosjes geprobeert al denk ik dat het wel gaat).

19. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stickerremover bestaat ook.

20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Terpentine op een doek, goed schorbben en voilà ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina