1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox360 Algemeen [vragen / opmerkingen]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan maximaal 3 controllers met draad aansluiten
    (maximaal met 4 contollers gamen)
    Je kan maximal 3 plug & charge kits aansluiten (maar 2 bij 4 controllers is meer dan voldoende)
    Je kan alleen de battery pack van Microsoft gebruiken.... bij de play & charge kit zit een battery pack
     
  2. Boulogneboy

    Boulogneboy Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo is een 24uurs mens aan zijn postingstijd te zien:|
     
  3. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet idd ook niet hoe duur hij is bij mediamarkt, ik heb namelijk de prijs van bol.com gehaald. Mediamarkt zal wel iets lager liggen, maar 35 euro is een mooi prijsje!
     
  4. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Mediamarkt in maastricht hadden ze er 2. Een grote voor 50 euro en een kleine waar ik niet naar de prijs heb gekeken. Zou best kunnen dat die ook gewoon 35 euro is en dat die wat Willow bedoelde de grotere uitvoering is.
     
  5. Nord1n

    Nord1n Guest

    Ik zou niet weten waarom ik zoveel geld zou gaan neerleggen voor een tas..
     
  6. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Chill heb Cod 2:D:D

    ik heb me net aangemeld op live maar hoe krijg ik nu ide maand gratis? want ze vragen nu of een code of ik moet betalen..? hellup:mad::p

    Laat maar :p heb het al gevonden :) maar bedankt

    /Mod Ik heb ff je posts samengevoegd.. Volgende keer graag ff je post editten ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2006
  7. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt !:d maar bij cod hoe kan ik dan kiezen uit verschillende servers? want ik kan allen kiezen uit de soorten game maar niet uit servers... of is dat helemaal niet mogelijk? ,

    bedankt!
     
  8. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een Play&Charge Kit gekocht en die is nu aan het opladen. In de handleiding staat dat het opladen ongeveer 6 uur gaat duren.
    Ik vroeg me af of ik er nu mee kan gaan gamen of dat ik 6 uur moet wachten totdat het lampje groen is. Het laatste lijkt mij beter voor de batterij. Als dat nog invloed heeft bij Nimh batterijen trouwens. Ben ik niet zeker van.

    Edit:
    Terwijl ik deze posting loop te typen is het lampje opeens groen geworden. Dat is ook snel na zo'n 2,5 uur. Was zeker als eens opgeladen. Vandaar dat er dus staat dat als je hem de eerste keer oplaad het drie tot vijf oplaad cycly kan duren voordat de batterij voldoende stroom (lees maximale capaciteit) kan leveren. Probleem weer opgelost :)
     
  9. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Het is een PLAY en charge kit, je kunt dus gewoon gamen terwijl hij oplaad. Werkt perfect. Btw, je kunt hem ook opladen via elk ander USB apparaat: dus ook aan je computer. *)
     
  10. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Joh, daar heb ik hem ook voor gekocht :) Ik vroeg me ook alleen af of je de eerste keer al direct kon gaan spelen zonder dat de batterij was opgeladen, i.v.m. de levensduur van de batterij, maar kennelijk maakt dat dus niet uit.
     
  11. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang is die levensduur eigenlijk ?
    Ik speel al iets van 20 dagen een paar uurtjes per dag met die batterijen man !!
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Misschien makkelijk voor de mensen die ook wat mis hebben met hun accesoires. Bijvoorbeeld mijn headset is naar de klote en heb daarom de klantenservices gebeld en die vertelde mij dat als iets stuk is je gewoon weer naar de desbetrefde winkel moest gaan waar jij het heb gekocht met bonnetje en headset. In de winkel zeggen ze dat je de klantenservice moet bellen maar de klantenservice zei zelf tegen mij dat je gewoon naar de winkel moet terug keren. Daar zou je het dan kunnen omwisselen....
     
  13. Tecnomic

    Tecnomic Guest

    he ik had een vraagje: ik had dus zojuist iemand communications geblocked alleen ik wil die juist weer deactiveren, kan ik dat nog doen en zo ja hoe.

    btw:hij kon mij wel messages sturen
     
  14. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 360 is gister opgehaald door UPS, maar je kon toch zien waar je xbox was? Dmv wat kan je dat bekijken?
     
  15. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    hier?

    Anders ff zoeken op ups.com zelf...
     
  16. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is hem, hij is nu bij de fabriek.
     
  17. dweisz

    dweisz Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe sluit je de Xbox aan op je PC en met welke kabels ?
    Ik wil namelijk filmpies streamen en een foto als 8ergrond erop :D
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat bedoel je met filmpjes streamen?
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Om filmpjes te streamen heb je Windows Media Center nodig
    (Zie thread)

    Om Muziek of Plaatjes te streamen heb je Windows Media Connect nodig
    (Zie thread)

    Welke kabel heb je nodig? Crossover kabel
     
  20. kevinbabolat

    kevinbabolat KEV1N-NL

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Is je Xbox niet aangesloten op je thuisnetwerk? Dan hoef je alleen maar f windows media cennect te downen en dan ben je klaar!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina