1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XboxWorld.nl Challenge #02 DOE MEE!

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjaccoPopino, 2 sep 2008.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Title: XboxWorld.nl Challenge #02

    Winner's Reward: Bragging rights!

    Duration: 7 days

    Start: Vrijdag 5/9/08


    Mr Xen0 vond het tijd worden voor een nieuwe challenge en ik was het helemaal met hem eens! Daarom presenteren wij jullie de tweede XboxWorld Challenge op 360Voice \o/! Om mee te doen heb je een 360Voice Full membership (registratie is gratis) en een Xbox Live Gold membership nodig! Als je dit (al) hebt, klik je simpelweg op bovenstaande link! Daarna moet je gewoon zorgen dat je veel achievements haalt zodra de challenge begint :)!

    Uitleg en paar regels:
    1. Als het minimum aantal gamers voor de challenge bereikt of overschreden is, mag degene die de challenge gemaakt heeft deze starten.
    2. Degene die de challenge gemaakt heeft, moet deze handmatig “launchen” om hem te starten.
    3. De start is de eerste middernacht (12am PST = 09.00 uur) nadat de challenge is gelaunched. De eind datum wordt bepaald door de geselecteerde duur.
    4. Als de challenge gestart is verdienen de deelnemers punten door achievements te halen bij het spelen van Xbox 360 of Windows PC Live-enabled spellen.
    5. Alle scores worden elke nacht tussen 00.00am en 01.00am Pacific Time vastgelegd. (Dit is tussen 09.00 en 10.00 uur!)
    6. OM ER ZEKER VAN TE ZIJN DAT JE PUNTEN NIET GEMIST WORDEN, HAAL JE GEEN ACHIEVEMENTS IN DE PERIODE VAN 00.00AM EN 01.00AM PACIFIC TIME! (TUSSEN 09.00 EN 10.00 UUR!)


    Zodra we genoeg mensen hebben en/of er niet meer animo voor is zullen we laten weten wanneer we de challenge "launchen"!! Dit zal waarschijnlijk donderdagavond zijn, zodat we vrijdagochtend beginnen! Maar dit kan ook eerder of later zijn, dus hou het topic goed in de gaten!!

    IEDEREEN KAN EN MAG MEEDOEN!! Er valt niks te winnen, het is enkel voor de fun en de bragging rights! Dus iedereen, doe gewoon mee, want meer dan inschrijven en gewoon xboxen hoef je er niet voor te doen *)!!

    DE CHALLENGE IS GELAUNCHT!!

    Meedoen kan dus helaas niet meer! Maar niet getreurd, er komt een vervolg :thumbs:!

    Bij deze challenge is er weer een puntentelling. Deze is als volgt:

    Eerst neem je het aantal mensen die meedoen aan de challenge, elke persoon is 10 punten waard. Als je dus 5 mensen hebt is dat 50 punten, bij 22 is het 220. Dat is de basis score.

    De duur van de challenge voegt een multiplier aan de score toe, zie onderstaand:

    • 3 daagse challenge: .5x multiplier
    • 5 daagse challenge: 1x multiplier
    • 7 daagse challenge: 1x multiplier
    • 14 daagse challenge: 2x multiplier
    • 30 daagse challenge: 5x multiplier
    • 60 daagse challenge: 10x multiplier

    Een voorbeeld van de uiteindelijke score:

    • Een 3 daagse challenge met 5 personen: (50 x .5) = 25 punten voor de winnaar
    • Een 7 daagse challenge met 3 personen: (30 x 1) = 30 punten voor de winnaar
    • Een 30 daagse challenge met 10 personen: (100 x 5) = 500 punten voor de winnaar

    Afhankelijk van het aantal mensen in de challengen, worden er ook punten aan de tweede en derde plek gegeven:

    • 1-4 personen: Geen punten voor de 2de en 3de plek
    • 5-9 personen: 2de plek krijgt 25% van de bounty
    • 10+ personen: 2de plek krijgt 50% van de bounty, 3de plek krijgt 25% van de bounty

    Halve punten worden naar boven afgerond.

    Tenslotte krijgt iedereen sowieso één punt alleen al voor het meedoen!


    Ook gaan we weer verder met het leaderboard van vorige keer, dat er nu zo uit ziet:

    1. SjaccoPopino 51pts.
    2. DulleNL 26pts.
    3. Probydoby 14pts.
    4. Spaulding ST 1pt.
    4. OpticonNL 1pt.
    4. Ypuh 1pt.
    4. Atmaxar 1pt.
    4. Melted Forest 1pt.
    4. Nukeshell NL 1pt.
    4. Mr Xen0 1pt.

    Dus zorg allemaal dat je meedoet en SjaccoPopino van die eerste plek verstoot!! _0/

    Kijk HIER voor updates en de stand!!​

    Kijk hier voor het topic van de eerste keer.
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2008
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik doe wel weer mee. :+
    Alleen verwacht ik er helemaal niks van. ;)

    edit: Trouwens wel te hopen dat ik mijn 360 op tijd terug heb.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2008
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.813
    Doe ook mee, al verwacht ik niet veel achievements voor mezelf. :D
     
  4. CrispyMule

    CrispyMule -No Guts No Glory-

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    I am in :b:
     
  5. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik ook, verwacht er ook niet super veel van hoor. :+

    Wanneer begint het trouwens? want dan wacht ik ff met NFS :+
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2008
  6. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ik doe mee, maar is er een mogelijkheid tot bannen van de easy achievements? Ik heb zelf een 3-tal te leen gehad die echt te simpel voor woorden waren waardoor het "gevoel en de erotiek" van kunnen winnen etc weg is. :p

    Anyway, count me in. Nu win ik wel overigens (H).
     
  7. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, alle games (zelfs Avatar) zjn niet bannable, als jij leent en je haalt ze nou dat is dan mooi voor je. :) Daar kan niemand je voor bannen tenzij je save games gebruikt en dat aan te tonen is.

    Moet ik nog maar even wachten met de game van m'n broer (The Bourne Conspiracy) verder uitspelen.
     
  8. boatfreak

    boatfreak Guest

    ik doe ook mee, nooit geweten dat dit er is 8-|
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    de erotiek van kunnen winnen? :+
     
  10. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Count me in.

    Is het alleen niet lastig om de nummer 1 in te halen als je net nieuw start?
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik doe toch maar niet mee. Geen zin in en heb hoogstens 400G te halen. Dan heb ik al mijn achievements al :+
     
  12. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Nee hoor! Stel er doen dit keer 10 mensen mee, dan krijgt de nummer 1 100 punten! Dusss! Maar ik ga gewoon toch weer winnen....\o/
     
  13. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, we zullen zien! :D
     
  14. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    En dan ben jij de nummer 2 en krijg je 50 punten (als ik het goed heb). Dan komt je totaal nog op 102 punten.
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ben niet echt zo'n achievementssletje dus ik pas.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Since you put it that way... I'm in. :cool:
     
  17. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Er gaan roddels rond dat Mac11 King a.k.a. Shortbull mee dé aan de XboxWorld.nl Challenge #02. Is dat zo? Zo ja. Dan wint hij met gemak.

    Update:
    Shortbull doet mee.

    Priest zei tegen mij in een private chat dat hij ook intresse in de Challenge heeft. Hij zal zich 100% inzetten zei hij nog erbij.

    Update 2:
    Kapitein Iglo doet ook mee. Hij heeft er zin in zei hij in een msn gesprek.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2008
  18. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks ervan grapjas _0/ Met deze actie heeft Reptile zichzelf wel aangemeld vind ik zo :)
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2008
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Wie is Mac11 King a.k.a. Shortbull en waarom zou hij met gemak winnen? Dat was ik namelijk al van plan te doen ;)!
     
  20. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Lol, natuurlijk ga ik winnen al baal ik dat ik vorige week Jericho en X-Men heb uitgespeeld. Dat waren 1800+ punten in een dag. Ik heb geen easy games meer liggen, toch ga ik winnen :+
     

Deel Deze Pagina