XBW, Help BNN! Alsjeblieft?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Cadillac, 26 mei 2004.

?

BNN moet blijven?

1. Nee kan wel weg

3 stem(men)
    37,5%
  2. Ja moet zeker blijven

4 stem(men)
    50,0%
  3. Maakt me niks uit

1 stem(men)
    12,5%
  1. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Dude, je praat alsof je alleen de publieke omroep op je tv kan ontvangen :{
    Het spijt me hoor, maar de publieke omroep heeft een eigen karakter, waar BNN sowieso niet tussen hoort.. Zoals ik al eerder gepost zag; BNN heeft geen eigen identiteit meer..

En trouwens, de laatste 3 programma's die ik van BNN heb gezien waren alle 3 programma's om BNN te redden, en iedere keer aan het eind van de uitzending haalden ze het aantal leden.. Dat al een paar jaar lang.. Nou als dat het BNN is, dat voornamelijk programma's over het zichzelf redden maakt :{

2. TheWalrus

TheWalrus Guest

De publieke omroep biedt allereerst hele goede kinderprogramma's van Villa Achterwerk tot alles van zeppelin, veel beter dan de belabberde snel scoor programering van de meeste commerciele zenders.

Jongerenprogramma's biedt de publieke omroep ook, maar ze hebben dit wel verminderd met de komst van BNN. Maar vergeet niet dat programma's als "RU talking 2 Me", "Dunya en Desie", "Rembo en Rembo", "Jongerenlagerhuis" en een aantal andere series (waarvan ik de titels niet ken) allemaal niet van BNN afkomstig zijn en toch heel wat meer kwaliteit bieden.

Neuken doe je zo was grappig, maar de rest, Kamphuis (een man van veertig die met jongeren praat) is ook niet echt een topper en Top of The Pops is compleet overbodig. Voor pubermeisjes is Costa belangrijk, maar wat is BNN heden ten dage?

Laatst bewerkt door een moderator: 26 mei 2004
  3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gratis? Volgens mij moest je zelfs nog geld overmaken ook. Voor een programma die met het jaar verder achteruit gaat. Van mij mogen ze inderdaad plaats maken voor een ander/beter programma. En volgens de rest van NL duidelijk ook, anders hadden ze nu wel meer leden..

4. Fearless[NL]

Fearless[NL] Ik zit niet op deze

Leuk Bevonden:
    0
    BNN RULET !!!
    MoeT BLijVeN
    Ook Voor Bartje !

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    BNN ruled niet, en als jij vind van wel, onderbouw het..
    Het moet niet blijven.. Het moet weg binnekort..
    Bart zou zich op dit moment dood schamen voor het niveau van BNN, dit is niet zoals hij het bedoeld heeft.

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    BNN :confused: Que'est-ce que ?? Kijk ik nooit naar .....

7. Blox

Blox 老外

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het altijd belachelijk gevonden dat een omroep die qua programmering zo weinig afwijkt van het commerciële aanbod, kon en mocht blijven bestaan op het publieke net. Wegwezen met BNN.

8. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ow sorry, ik wist niet eens dat die programma's er waren. Dan biedt de publieke omroep dus wel meer aanbod aan jongerenprogramma's. Dan valt mijn argument dus eigenlijk in het niks. :+

9. jojolo

jojolo MX1000+MX3100=DeBest

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kijk altijd naar Top of the Pops.
    Als Egoland nou terugkomt kijk dan ben ik iederre week een vaste klant

10. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Bnn doet heel zielig en daarom helpen mensen, ze dringen het heel erg op. Je moet gewoon is nadenken of je eigenlijk kijkt naar bnn en of ze wel iets toevoegen aan de huidige tv programma´s.
    Kijk naar de vpro of de nps die maakt tenminste leuke, interessante tv. Programma´s die origineel zijn en je laten nadenken.

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    _O_ Egoland _O_

ik keek elke week, ik was een fan. *) Die serie was wel duuuuuuuuur om te maken, dus ik denk niet dat er nieuwe afleveringen zullen worden gemaakt. misschien herhalingen? Dat zou ik wel fijn vinden.

12. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Zoals ik al een gezegd heb, weg met BNN, erin met Sixpack. BNN is voor mij al een jaar niks meer. Alleen de Iq test etc is leuk, de rest is bagger. Sixpack is de bom dus die mogen wel een zender van mij, moet BNN maar ff plaats maken voor de echte vernieuwing.

13. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, sixpack is veel leuker dan bnn en die verdienen pas een eigen zender.

14. Cadillac

Cadillac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, het gaat hier niet om alleen de tv zender, ook om de radio zenders (o.a 3FM)

15. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    het kan mij nou niet echt schelen wat met BNN gebeurt hor.. echt niet..

16. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0

dank u, ik werk voor de studio die egoland hebben gemaakt. zal de complimenten doorgeven :+

oja, en als je het nog een keer wilt zien.... koop de dvd _0/

17. jojolo

jojolo MX1000+MX3100=DeBest

Leuk Bevonden:
    0
    en ik dan ik zei ook dat ik er naar keek :'-( :'-( :'-(

18. TheWalrus

TheWalrus Guest

BNN radio luisterde ik elke vrijdagnacht van twaalf tot drie met het programma de doofpot. Een praatprogramma met allerhande onderwerpen die in de doofpot gingen als er een half uur niet over gebeld werd. Bellers mochten hun mening geven en er kwamen vaak echte idioten voorbij.

Maar dat hebben ze stopgezet...... Het enige BNN programma dat voor mij nog wat waarde had. Kortom, ik help BNN graag, maar dan wel om zeep!

Laatst bewerkt door een moderator: 27 mei 2004
  19. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0

haha ook jou compliment zal k doorgeven hoor _0/

20. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien nu nog eens proberen? Die plek van de banner is leeg...
    Nu nog afwachten of XBW van liefdadigheid houdt..._0/

Deel Deze Pagina