1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbw's Ziektekiemen topic

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Robby Bobson, 7 nov 2008.

  1. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging is even zoeken en kwam er achter dat er nog niet echt een specifiek topic is waar je kan delen dat je ziek bent, en eventueel oplossingen kan krijgen, of tips, en meer van dat soort dingen..

    Daarnaast ben ik zelf al een paar weken aan het kwakkelen. Het begon allemaal met een griepje. Dat ging over in afkickverschijnselen omdat ik stopte met cola/redbull drinken, wat ik nogal overmatig dronk. Nu is dat redelijk over voor mijn idee, maar ik heb nu wel al een week knallende koppijn en heb ik het ook behoorlijk benauwd zo nu en dan.

    Heb ondertussen een strippenkaart bij de dokter. Heb foto's laten maken voor m'n longen, en er is bloedonderzoek geweest, waar allebei niks uit kwam.

    Nu komen mijn verstandskiezen door, en is de hoofdpijn daar aan te linken, maar of ik het daar ook benauwd van kan hebben weet ik niet..

    Ohja, ik heb ook steeds lichte, maar vervelende steken in verschillende delen van m'n lichaam. Volledig willekeurig, gaat van m'n kuit tot m'n pols, ook daar wordt ik nogal schurfterig ziek van..

    Iemand wel eens dergelijke klachten gehad, los van elkaar, of ook samen, vertel het, deel het! Wat heb jij ooit gehad, vertel het ons!
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Constant gevoel dat ik moet overgeven sinds 25 mei dit jaar. Het is inmiddels wel wat minder geworden, maar nog steeds niet weg.

    Bloedonderzoek gehad zonder resultaat; en alle pilletjes van de dokter werken niet.

    En dat terwijl ik voor die dag zo ongelofelijk eetlust had :'-(
     
  3. ExtraBB

    ExtraBB Bruno

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    die steken heb ik ook soms.. dan lijkt het alsof ik ineens door allemaal kleine naalden word geprikt ofzo.. :confused:

    o dat is echt kut.. sterkte :+
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  4. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    en mijn poes is ziek...(heeft een kater) :+

    come on gasten.. wat is dit? een ik heb aandacht nodig want ik ben ziek en dus zielig-topic?

    Zometeen ook een gebroken lichaamsdelen topic, een zieke oma topic, een officieel ziekmeld topic, een ik wou dat ik vandaag ziek was topic en een ik wens jou die en die ziekte toe topic?=(|:-
     
    Laatst bewerkt: 7 nov 2008
  5. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een ernstig slaaptekort.

    Ik heb gehoord dat je als je heel veel slaappillen tegelijk neemt, dat je dan 5 dagen achter elkaar slaapt, en dat je na die 5 dagen als nieuw bent? Heeft iemand dit ooit geprobeerd en kan iemand mij uitleggen wat de gevaren precies zijn?





    :+
     
  6. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb al 3 weken last van diarree. Ben al naar de dokter geweest en heb van alles doorgeslikt en er achter ingestopt maar het spuit er nog steeds uit. Iemand met hetzelfde probleem?
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry liefje, maar ga even ergens anders janken dat je zo'n gefrustreerd leven leidt, dat je dat moet afreageren op een forum, waar mensen komen om dingen met elkaar te delen, van meningen over games, tot vragen die ze hebben m.b.t. hun lichaam, en de mankementen daar aan.
    :x
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Ik weet wel dat als je er nog meer neemt dat heel veel dat je nog veeeel langer slaapt :+
     
  9. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ben gelukkig nooit ziek. Heb wel eens dat er een griepje bij mij opkomt en dat ik mij een dag ofzo wat slapjes voel maar ben al een jaar of 10 niet meer zo ziek geweest dat ik niet naar school/werk kon gaan. Sowieso het ergste wat ik ooit heb gehad was een lichte longontsteking toen ik een jaar of 8 was. Was midden in de zomer en mocht toen 1 week niet zwemmen8)
     
  10. Shariff

    Shariff Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoest al voor 3 weken achter elkaar, jammer. :x
     
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit ook al zo`n 6-7 weken, dacht eerst dat het me keel was maar het blijft maar doorgaan.. <.<

    Ik woon trouwens ook in Breda misschien 1 of andere ziekte daar?8)
     
  12. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Hey pssssstt, ik ben altijd nepziek!
     
  13. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    ik heb altijd voor dat ik ga sporten het gevoel dat ik moet kotsen
    weet niet waar het aan ligt maar heb al van alles geprobeert iemand miss de oplossing?
     
  14. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Niet bij de burgerking eten?
     
  15. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Je vinger uit je kont halen?

    Tja, zo kunnen we alles wel verzinnen. Wat is de context?
     
  16. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    ik heb ook erg veel last van aan de linker kant van me rechter bal groeid zwart haar en aan de rechter kan blond haar en aan me linker bal ben ik kaal:+ nee eigenlijk hebben we hier helemaal niks aan omdat er wss toch nooit een serieus antwoord zal komen
     
  17. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Als ik sex heb, zitten mijn ballen weleens in mijn maag... hoe komt dat? En mijn linker teelbal zit lager als mijn rechter teelbal, gek he?
     
  18. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast bij me op de middelbare school dronk zoveel Red Bull dat hij een overdosis aan bepaalde stoffen kreeg wat erg slecht was, kwam volgens mij door iets wat in de maag gebeurde wat precies weet ik niet. Anyway als je de dokter zegt dat je overmatig Red Bull gebruikt (als je dat nog niet gedaan hebt) misschien dat er dan iets uitkomt? Ik heb zelf last (nouja last) dat ik eigenlijk amper meer slaap, ik lig dan gewoon 's nachts in me bedje van 01.00-04.00 zonder echt in slaap te vallen, gekke is dat ik helemaal nooit meer moe ben :eek:. Toch is het best vervelend om niet echt goed te kunnen slapen :+

    /EDIT:

    Je moet ook aan je henkie trekken, niet aan je linker teelbal, geen wonder dat je zo gefrustreerd bent en zoveel achter vrouwtjes aan gaat. You're doing it all wrong! 8)
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2008
  19. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Veel mensen hebben dit en ook veel die denken dat het 'normaal' is. Maar als ik een slaap(stoornis?) zou hebben, dan zou ik wel naar de dokter gaan. Je lichaam heeft voldoende rust nodig en ook tijd om te herstellen.

    Aan m'n Henkie trekken? Bedoel je dat ik mijn prostaat moet gaan melken? Want iets anders dan aan m'n linkerteelbal trekken, zou ik niet weten...
     
  20. Little TommyV

    Little TommyV I'm back!

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    41
    je rechterteelbal?
     

Deel Deze Pagina