1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zidane's kopstoot..gestoord of Super

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DVL91, 9 jul 2006.

  1. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    ik wil echt weten waarom hij dat heeft gedaan.

    mischien zag die een muntje liggen en wou hij oprapen en toen kwam hij per ongeluk met zijn hoofd tegen materazzi's borst8)

    okee laat maar
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.597
    Leuk Bevonden:
    8.699
    Er was laatst anders wel gevonden dat het winnen van een WK goed voor de economie is :D
     

  3. Ik denk dat het land waar het WK gehouden wordt vooral economisch voordeel heeft :). Maarja klopt ook zeker wel wat jij zegt.
     
  4. IWFH '2006'

    IWFH '2006' 35+ Good Deals

    Berichten:
    915
    Leuk Bevonden:
    0
    Zidane blijft ook zeker mijn waardering houden, oke wat hij heeft gedaan hoort niet. Maar zoals ook al gezegd, hij blijft ook een mens. En ik denk dat Materazzi wel iets heel erg verkeerds gedaan heeft. Bij zulk soort incidenten zou het maar goed kunnen dat, in eerste instantie uiteraard, Materazzi rood zou moeten hebben op hetgene wat hij Zidane geflikt heeft (er van uit gaande dat hij iets gedaan heeft, wat me opzich wel redelijk logisch lijkt).
     
  5. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Hehe,yep,inderdaad,en ook nog dat het krijgen van een rode kaart nefaste gevolgen inhoudt van één onderdaan van deze economie.
    Remember Beckham en zijn rode kaart in de vorige wereldbeker tegen Argentinië en toen engeland deze wedstrijd verloor en hoe ze Beckham destijds zwaar in de pers hebben aangepakt.
    En nu staat Zidane net hetzelfde te wachten , en hierbij zullen ze dan ook vrolijk gaan vergeten dat het diezelfde Zidane was die acht jaar geleden frankrijk diezelfde wereldcup geschonken heeft dank zij zijn twee doelpunten in de finale tegen brazillië.
     
  6. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    U hebt gezocht op nefaste:

    Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
     
  7. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Tja Lord,Belgen zijn nu eenmaal slimmer dan nederlanders , wij kennen woorden en hun betekenis hiervan zonder dat deze in de dikke van dale vermeld staan .
    Nefaste komt van het woord nefast en is hier een omschrijving van een negatieve invloed,zeg maar een onverwachte gebeurtenis die een nadelige invloed op het verdere verloop heeft.
    T'is maar dat je het weet. :+
     
  8. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    woorden verzinnen die niet bestaan maakt niet meteen slimmer,zabgloot!
     
  9. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Je woont te ver in het noorden om dit te weten , maar dit woord wordt wel degelijk véél hier in de belgische literatuur en nieuwsberichtengeving gebruikt.
    Als je maar weet dat wij belgen steevast een tikje pessimistisch aangelegd zijn is dit hét gedroomde woord voor ons.
    En heus ik speld je niets op de mouw , maar tja als je me niet wil geloven, tja dás jouw probleem dan en niet het mijne.:cool: :b:
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2006
  10. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    je neemt alles ook zo serieus..dat ik liever niet de zeep laat vallen in belgië.. ben bang dat als ik em oppak het nefaste gevolgen heeft :thumbs:
     
  11. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    domme actie van Zidane maar ik ben beniewt naar wat Materazzi heeft gezegt
     
  12. mr. E

    mr. E Giraffe XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.101
    Leuk Bevonden:
    0
    nefast bestaat wel :)

    allemaal weer blij?

    OT: zidane had zo nooit afscheid mogen nemen van het franse elftal :mad:
     
  13. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hahaha, zolang je niet uitschuift kan het helemaal geen kwaad...8)

    Edit:mad:mr.E dank je voor het opzoeken , en inderdaad,Zidane had een afscheid door de grote poort verdiend ,en niet zoals het nu gebeurd is.
    Daar is hij een té groot voetballer voor, maar tja de mensen onthouden maar graag wat er het laatst gebeurd is,en vergeten óók maar al te graag wat deze geniale voetballer daarvoor in zijn lange carriëre gepresteerd heeft.
    Ik wéét zo ook wel dat hij morgen in de franse kranten zal moeten spitsroeden lopen om dit feit wat nu gebeurd is,zonder dat ze met het feit rekening gaan houden dat juist hij de fransen acht jaar geleden de wereldtitel bezorgd heeft.
    En lord armada , spitsroeden staat wel degelijk in de dikke van dale.8)
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2006
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het hoorde niet wat Zidane deed, maar het lijkt erop dat Materazzi hem enorm heeft lopen zieken (of racistische opmerkingen heeft gemaakt). Materazzi staat er ook om bekend dat het een klier is.

    Vond het vooral jammer voor Zidane, dat hij zijn carriere zo afsluit. Was niet leuk om te zien hoe iemand als Zidane zo het veld moest verlaten.

    Dit incident doet voor mij in ieder geval niks af aan de grootsheid van Zidane, het blijft een van de beste voetballers van zijn tijd. Als ik zie wat hij in zijn carriere allemaal heeft bereikt en betekend heeft, dan heb ik niks anders dan bewondering en respect voor hem, daar doet dit incident niks aan af.
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2006
  15. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Zidane is moslim dus misschien zou het daar wat te maken mee hebben.
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Waar slaat dat nou weer op?

    [​IMG]
     
  17. BaRT BeST

    BaRT BeST Goedendag

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet, ik denk dat Zidane al de hele wedstrijd een beetje werd uitgelokt door die italianen.. anders doe je zoiets niet in je laatste wedstrijd
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    niemand heeft het erover dat die smerige rat matorazzi wel heel snel gaat liggen........iemand die wedstrijd van inter tegen villareal gezien ??? O-)
    die italiaan is ook geen lieverdje
     
  19. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar dat op slaat?
    Ik denk dat Jerreby wel zomaar gelijk kan hebben. Je weet het maar nooit...

    Maar goed, over de kopstoot zelf. Het is natuurlijk gewoon niet normaal wat Zizou deed, en zoiets verwacht je natuurlijk ook zeker niet van hem. Natuurlijk terecht van het veld gestuurd, maar het is zo zonde dat zijn carriere zo moet eindigen...
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2006
  20. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een prachtige afsluiting van zijn carriere:)
     

Deel Deze Pagina