1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zidane's kopstoot..gestoord of Super

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DVL91, 9 jul 2006.

1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een kinderen die gasten dan zeg.
    Beiden.

2. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Smerige kut voetballers :{ Cannavaro in vele ogen de beste voetballer van het WK, Buffon beste keeper van de wereld, Pirlo beste middenvelder van dit WK IMO. Het Italiaanse voetbal was dit WK gewoon super goed gecoordineerd door Lippi&co. _O_

3. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Ze kunnen wel voetballen dat zeg ik niet... maar t zijn zielige huil uilen!!! en daar hou ik niet van.. geef mij maar de Ieren, Australiers (dat is pas voetbal mentaliteit gewoon knokken!! niet janken)\o/

4. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, oke. Hij heeft misschien al wel vaker een rode kaart gehad, maar aan zo iets herken je Zidane niet. Hij klaagt en zeurt ook haast nooit bij de scheidsrechter enzo...

5. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie Gattuso of Materazzi nooit zomaar vallen hoor :{ Geen een Italiaan trouwens...En Australie knokt misschien wel maar leuk om naar te kijken is het niet...

6. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    Een groot deel van het elftal wel!!! en maar janken|:- =(

Ik vind het geweldig om te kijken naar een land dat zoveel vechters mentaliteit heeft als Australie en dan ook gewoon leuk voetbal spelen! Prachtig jammer dat ze dan weer door een fopduik van die stakkers eruit moeten!|:-

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel hoor, dan heb jij ze niet zien voetballen tegen edit:/oepsie>>Kroatië
    En kijk eens geheel over het WK gezien.
    Dan hebben Italië en Frankrijk ook een paar wedstrijden gevoetbald die niet om aan te zien waren.

Laatst bewerkt: 10 jul 2006
  8. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Ja dat zal best, maar dat is mijn punt niet.
    Het gaat erom dat men kijkt vanwege de teams (of bij het WK: de landen) en niet voor de sport zelf.
    Alleen de echte voetbalfans kijken alle wedstrijden van het WK, de rest kijkt enkel van het thuisland.
    Dacht dat je dat wel door zou hebben met die leeftijd van jou :)

9. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Vraag mij af wanneer ze nu eens echt Real-Time een Televisie-Scheids gaan invoeren. heb je meteen al die grappen van Schwalbes voor 3/4 uitgeschakeld.. zoals de strafschop die Italie niet verdiende e.d.

10. haantje

Leuk Bevonden:
    1
    idd misschien is dat wel t beste want t verpest echt t voetbal vind ik het lijkt wel steeds erger te worden.. (nl - por..) =(

11. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    zulke wedstrijden zouden niet meer leuk zijn. er moet gefloten worden net als in de wedstrijd italie-duitsland. gewoon niet voor alles fluiten, maar lekker het spel laten doorspelen.

12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik ben er wel voor dat ze camera's achter de doellijn ophangen zodat ze bij een twijfelachtige de herhaling kunnen zien (wel of niet achter de doellijn) Verder zou ik een tv referee niet echt leuk vinden omdat het dan de spontaniteit etc uit het voetbal haalt. Het zou toch saai zijn als alles volgens hey boekje verloopt.

Vind trouwens wel dat ze spelers die een schwalbe maken achteraf ook kunnen schorsen net als met elleboogjes

13. basovich

basovich Guest

hebben ze al, in de kruising hangen cameras.
    Alleen gebruiken scheidsrechters die dingen niet.

14. JeePee

JeePee Guest

Ze kunnen het toch net zoals in de racerij doen? Wanneer er een smerige actie wordt gemaakt moet die eerst bekeken worden door de stewards (bij voetbal dus de 4de man ofzo) en na een paar minuten kan de scheidsrechter alsnog een kaart of iets dergelijks geven. Er verschijnt dan onderaan het beeld waarvoor de kaart was getrokken met een herhaling. Zo haal je niet het tempo uit het spel, maar maak je wel de juiste beslissingen :)

15. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    voor mij staat 1 ding vast, die italiaan dat is een eersteklas rat die zijn hele carriere al dingen doet die niet thuishoren op het voetbalveld of waar dan ook. Ik weet zeker dat hij iets ergs heeft gezegd (en waarschijnlijk al vaker die wedstrijd) tegen zidane. Ik vind het dom en kut dat zidane zo moet vertrekken, maar ik leg ten eerste de schuld bij die italiaan vanwege zijn ratterige verleden wat er op duidt dat hij ook hier waarschijnlijk iets gedaan heeft wat niet kon (want ik geloof niet dat zidane dit zomaar had gedaan).

16. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    dat was in nederland de eerste keer naar mijn weten dat dit gebeurde en die actie was wel ff wat anders heh ;) het 'slachtoffer' kon niet meer voetballen, en of hij ooit nog normaal kon lopen was zelfs nog de vraag. Lijkt me dus niet echt vergelijkbaar en er zijn wel 10000 andere gevallen bedenkbaar in het voetballen die minstens net zo erg waren als deze met zidane en daar zijn ook echt geen celstraffen voor gegeven ;)

17. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    volledig mee eens

18. *NK*

*NK* The American Dream

Leuk Bevonden:
    0
    Gestoorde Psychopaten actie van die Zidane

_O_ Marco Materazzi _O_

Forza Azzuri , Campioni Del Mondo \o/

19. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, laten we met z'n allen Materazzi gaan aanbidden. |:-

20. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Kom Kom...
    Overdrijven is ook mogelijk!

En ga nu niet Materazzi aanbidden als je je zelf niet wil tegen spreken. Aangezien hij nog veel Idiotere overtredingen heeft gemaakt...

Deel Deze Pagina