1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zidane's kopstoot..gestoord of Super

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DVL91, 9 jul 2006.

  1. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Oke, dan doen we even een voorbeeld met Zidane. Hij geeft een kopstoot, spel gaat verder, 4e man bekijkt de beelden terwijl de fransen (met z'n allen dus) een aanval opzetten. Zidane scoort hierbij of hij geeft de beslissende assist, of heeft een belangrijke rol, maar scoort de goal niet. Wat dan? Goal later afkeuren? Goedkeuren maar alsnog de speler het veld uitsturen?

    Denk niet dat dit zal werken... ;)
     
  2. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Dat heb ik écht op mijn leeftijd wel door .
    En dat van de supporters die enkel het goede zien van hun eigen ploeg en voor het slechte daarvan zedig de ogen sluiten.
    En die ingeval van uitschakeling steevast de schuld bij de spelers van de tegenpartij of de arbitrage gaan leggen .
    Dat hun eigen ploeg die bewuste wedstrijd dan eigenlijk slecht gespeeld hebben en daardoor alleen al niet verdienden om te winnen , zien ze niet .
    Yep , dat is de ziekte waaraan álle supporters uitgezonderd hier en daar een enkeling die zich bewust is van het falen van zijn favoriete ploeg zich schuldig aan maken.
    Oow en nog iets , Zidane is helemaal géén heilige weet je, dit is al de veertiende rode kaart in zijn carriere .Schandalig dat zo een speler tot beste voetballer van het toernooi wordt uitgeroepen.
    Mooi voorbeeld voor de jeugd , wie wordt binnen vier jaar tot beste voetballer uitgeroepen?? de echte beste speler van het toernooi.... of diegene die de meeste rode kaarten pakt......:b:
     
  3. NaZ

    NaZ X&Y

    Berichten:
    154
    Leuk Bevonden:
    0
    Zidane... prachtig... _O_
    Materazzi schijnt ook is nog een provocerende rat te zijn in Italië..:{
    Zuid-Europees voetbal is me nooit bevallen.. =(

    Maar geen manier om je carrière af te sluiten..

    @svennies
    Hij heeft wel 14 rode kaarten maar weeg dat is even met al zijn prestaties..
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2006
  4. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hier een klein greepje uit zijn "rode kaartenpalmares"

    Juni 1998 tijdens wk wedstrijd Frankrijk-Saudi-Arabië rood wegens natrappen in de zij van Fuad Amin..

    Oktober 2000 tijdens championsleaguewedstrijd Juventus-Hamburg rood wegens kopstoot tegen Jochen Kientz.

    Februari 2004 in spaanse competitie tegen Sevilla rood wegens een vuistslag in het gezicht van een speler van Sevilla .

    April 2005 in spaanse competitie , rood na duw en trekwerk met Quoqe Alvares van Villareal .

    Juli 2006 wk wedstrijd Frankrijk-Italie rood na uitdelen van kopstoot aan de italiaan Matterazzi .

    Indrukwekkend lijstje .
     
  5. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja,

    jullie vergeten wel dat hij gekozen is door ik dacht de fifa ( niet helemaal zeker) tot de grootste speler ooit, om hem dan nu nog een trap na te geven... beetje triest

    Heil Zidane
     
  6. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf

    ik zeg van die actie: vieze stakker, Zinadine....

    Maar misschien had die Italiaan wel iets gezegd als "je moeder was goed gisteravond"....
     
  7. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is jammer dat het zo gelopen is voor Zidane.

    Die italiaan moet wel iets gezegd hebben wat blijkbaar bij hem kortsluiting maakte of zo, want anders doe je zoiets niet.

    Afwachten wat zijn verklaring is die hij een deze dagen zou geven.

    Maar Materazzi is ook geen lieverdje met zijn elleboogstoten die hij ook vaak uitdeelt, nu krijgt hij een keer wat terug, weet hij ook hoe het is als een ander het overkomt.
     
  8. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Laatst bewerkt: 11 jul 2006
  9. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Terrorist :eek:.
     
  10. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    De lijst van onbestrafde en extreem provocerende acties die op naam staat van Matterazzi zal een stuk langer zijn gezien zijn reputatie. En die zijn ongetwijfeld ook vele malen viezer en harder
     
  11. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik las dat zijn zus een hoer werd genoemd.

    Maar is eerder voorgekomen. Toen werd zijn moeder ofzo iets genoemd dacht ik.

    Daar kan hij echt niet tegen, en terecht. Alleen kopstoot is niet zo'n goede oplossing
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, precies.
    Hij had hem beter een schop tegen zijn achterste kunnen geven. Of een baf op zijn hoofd.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Ik denk niet dat zoiets vaak zal gebeuren. Zou best mogelijk zijn dát het een keer gebeurd, maar dan zijn in mijn ogen de voordelen (vrijwel altijd een terechte kaart) groter dan de nadelen (héél soms en goal vlak daarna)
     
  14. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    SUPER!

    Want nu ben ik 54 euro rijker:)
     
  15. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    http://video.google.com/videoplay?docid=5142970568688502787 ter verduidelijking...
     
  16. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11

    Hehe vriend , mooi videootje , ja t'is inderdaad een keiharde verdediger , daarin heb je je punt , maar feit is en blijft dat zidane zich had moeten beheersen , en toch zeker in zijn allerlaatste wedstrijd en dit op een zucht van de strafschoppen verwijderd .
    Wie weet had de strafschoppenreeks dan niet anders verlopen , en net dit zal zidane zich tot aan het eind van zijn dagen blijven herinneren hoe hij zijn maats in de steek liet toen ze hem het hardste nodig hadden gezien zijn fabelachtige traptechniek.
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zidane geeft vanavond een interview op de Franse TV waarin ook het incident Materazzi zal worden besproken.
     
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    mij benieuwen, ik denk dat als je 3 liplezers haalt die italiaans spreken (niet per se uit italie dus) dat FIFA heel snel duidelijkheid heeft.
     
  19. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Materazzi's uitleg.
     
  20. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst d8 ik wat een klootzak die zidane, maar nu ik die filmpjes over die italiaan zie, was het meer dan terrecht, jammer eigenlijk had ie hem helemaal kapot moeten trappen maja.
     

Deel Deze Pagina