1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ziekenhuis wachttijden

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door balleknieper, 10 mei 2003.

1. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Met andere woorden of je doet wat Wouter zegt, of je maakt het met je eigen nog erger dan dat 't is en dan ga je voor de spoedeisende hulp.

Maar idd ze zijn altijd wel aardig, ik heb ze iig nog niet anders meegemaakt.

EDIT:/

Ja maar dan moet je nog verzekerd zijn ook. Ik kan me nog een plaatje herinneren in een boek, die man had een tak door z'n borstkast heen. Hij werd pas geholpen nadat ze met dat land (waar die man weg kwam) hadden overlegd wat er moest gebeuren. En die man zat maar te wachten in een stoeltje met die tak er vast in......

Laatst bewerkt: 10 mei 2003
  2. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je zo'n formulier bij de CZ halen, weet niet zeker maar ik was meteen opgenomen, bij jou zou dat dan ook zo zijn lijkt me....veel mensen die ik ken gaan meteen naar Duitsland, moet je anders eens aan je ouders vragen ik weet het ook niet zeker.

3. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ook een keer mijn pols gebroken, na een week ermee hebben rondgelopen had ik nog last. Mijn moeder vond maar dat ik toch ff naar de huisarts moest. Zo gezegd zo gedaan: gebroken. Ik naar het ziekenhuis, half uur wachten en meteen geholpen en over 7 weken terugkomen of zo. Nou toen was het erg dus, heel erg druk zelfs. Ik dacht, oh dit wordt de hele dag wachten maar tot mijn verbazing waren we meteen aan de beurt en hadden ze alles er binnen 10. min afgehaald. Hehehe, blijkbaar vielen al die zuster voor mijn charmes of zo, maar werd ik toch ff goed geholpen :cool:

Volgende keer niks weer breken, want naar 't ziekenhuis gaan is niks :{

4. balleknieper

balleknieper .

Leuk Bevonden:
    4
    spoed-eisende hulp gaat zeker voor Flamingo.. maar die vrouw zei nog dat het niet zo druk was op 't laatst dus ik had veel eerder naar huis kunnen gaan

En Bonez.. ik zal dat onthouden van Aken.. hopelijk komt dit dan niet nog een keer voor

Yoost je mag van geluk spreken dat je zo snel geholpen werd en dat gips eraf halen gaat altijd snel.. dan helpen je ze meteen dat weet ik nog van de vorige keren :{

Deel Deze Pagina