1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ziekheid op het net

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door BlaiR.WitcH, 23 nov 2004.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hij wijst jou der alleen maar op ;)

2. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    hoezo ik hou me ontopic hoor ik bied een smerige site aan;) en dat is waar dit topic over ging

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het probleem met sites posten zonder een opmerking te plaatsen is net zo iets als off-topic een reactie plaatsen. BlaiR.Witch wilt een discussie over het moraal van deze websites ... en vraagt zich af of het terecht is dat deze sites bestaan of dat ze gesloten moeten worden. Er word niet gevraagd post hier jouw vulgaire sites zonder dat je je mening geeft. Met andere worden waarom vind jij dat die sites wel kunnen of waarom vind je dat de eigenaren van die sites vervolgd moeten worden..

ASEL is een discussie forum ... In de green mile kan je zo een topic starten post hier je verschirkkelijke sites

Laatst bewerkt: 2 aug 2005
  4. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    zo wat ben jij een bink zeg _0/ dat jij heb geraporteerd, in dit topic is het geoorloofd om een smerige site te posten, dus wat kom jij wijs praten? meneer die volgens mij op de meeste smerigste sites komt en hier de nette man gaat spelen _0/

EDIT: en ineens heb jij weggehaald dat je geraporteerd heb? gluiperd;)

die site kan niet verboden worden omdat het niet illigaal is als mensen een foto van zijn uitwerpselen wil maken moeten zij dat zelf weten, maar een psychiater lijkt me dan geen verkeerde keuze;)

Laatst bewerkt: 2 aug 2005
  5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hehehe .. was een geintje ... ik heb niet op de rapport gedrukt ... maar als mensen hun uitwerpsellen posten is nog niet zo erg. Maar er zijn ook sites die ernstige delicten posten. Valt dit dan onder vrijheids van menings uiting of hebben ze geen recht van spreken.

6. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Rotten.com is echt te smerig voor woorden. Daar ga je gewoon spontaan van kotsen. Ik vind niet dat je zulke dingen op het web mag zetten. Wat heb je er nu aan. Je ziet gewoon mensen met een hoofd platgereden of nog ergere dingen. Echt dom. Zulke dingen moeten zen inderdaad verbieden!

7. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    idd.. hele zieke site.. kende hem al (Helaas..:p) uit nieuwsgierigheid had ik ook een filmpje gezien dat een varken werd onthoofd met een moterzaag..:{ te ranzig voor worden..

8. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    omg een varken met en motorzaag? :eek: sick shit, en die onthoofdingen zag ik eens keer op school ja... was er erg ondersteboven van

9. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom dan??? Ten eerste. Als je dat doet ben je nog niet eens naar school geweest en MOET je een geestelijke ziekte hebben. En dan gaan ze het ook nog eens op internet zetten. Dan ben je gewoon Compleet gestoord. Dan zoek je echt zoveeel ruzie. Da doe je toch niet! Dat er zulke mensen zijn zeg :{

10. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    je moet Faces of Death filmpjes eens checken
    volgens mij is er geen site van maar je kan ze wel downloaden enzo
    tiijd geleden paar van gezien bij iemand
    eg ernstig sommige

11. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Faces Of Death is al jaren terug gestopt met filmpjes maken en uitgeven.

Edit: op hun site zijn dus nog wel die filmpjes te krijgen: http://www.facesofdeath.com/ maar zoals ik al zei zijn dat oude shizzle uit de jaren 80/90

Er was wel bij FAME in Amsterdam (jaja die grootste cd/dvd winkel van Nederland) een soort van vervolg gekomen op FoD die was dan wel onder een andere naam. Alleen belachelijk dat ze die shit dan gewoon zo verkopen in een winkel op internet kan ik nog een beetje begrijpen, maar de dvd stond gewoon in de aanbieding en dus op een standaard naast de Lion King. Ja van mij hoeven die zieke sites ook niet nee, maar aan de andere kant word je natuurlijk ook niet gedwongen om naar die sites te gaan. En zolang ze er geen PoP-up reclame bij hotmail voor maken ben ik al blij zat. Maar ziek is het idd...

Laatst bewerkt: 3 aug 2005
  12. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    oh dat wist ik niet
    maar ik heb zelf ook 4 jaar geleden ofzo gezien
    daarna zeker meteen gestopt :D

13. DA_richard_-

DA_richard_- Jaaa

Leuk Bevonden:
    0
    i know man.. maar egt dat filmpje ik raad jullie aan, kijk het niet! ik met me stomme nieuwsgierigheid ga ik het kijken|:-

14. Het is gewoon de gruwelijkheid ten top. Ik heb er geen woorden voor.

Een vriend van me stuurde het via MSN (filmpje van FacesofDeath). Hij zij niet schrikken... totaal niet verwacht dat ik dat te zien kreeg! Het beeld staat nog op mijn netvlies gebrand...

Wat er gebeurde (tekst):
    Er lag een soldaat op de grond. Op z'n hoofd zette een andere man een voet zodat hij niet kon bewegen. Eerst ging hij met een mes in z'n keel raggen en toen sneed ie z'n hoofd eraf... en dan nog het ziekelijkste wat ik gelukkig niet gezien heb: later hield hij het hoofd als een triomf aan zijn haren omhoog :{

Ik raad je aan die filmpjes te mijden.

Laatst bewerkt door een moderator: 4 aug 2005
  15. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    het ranzigste wat ik had gezien (ik weet niet of het echt was, dat beeld heeft me nog een tijdje achtervolgd :9) was :
    Er lag een man in het bos op de grond, met een paar mensen erbij. Hij werd onder een groot plaat gelegd dat ie niet weg kon. Ze staken een niet al te scherp mes in zn nek en sneden zo het klokje rond zn kop eraf. In het laatste beeld kon je zo zn strottenhoofd inkijken

Ik heb van veel mensen gehoord dat het NIET echt was, maar het zag er behoorlijk ranzig uit. Het geluid was ook erg smerig, alsof hij stikte ofzo. echt smerig

16. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    daimn en met die onthoofdings filmpjes flipte ik al, die zijn echt heel ruw, snijden ze iemands hoofd eraf, egt liters bloed en dat houde ze dat hoofd omhoog, en die gezicht van die vent die onthoofd is, is dan de mond open en die gore shit.

waarom ik er na kijk? tja op sgool liete ze het me zien,

17. northernlight

northernlight PSV!

Leuk Bevonden:
    0
    Ook zo'n scene in FOD3 geloof ik, dan gaan een paar jongens om stoer te doen bungeegumpen van een een gebouw. Hebben ze met de berekeningen van de lengte van het touw de kelder als verdieping gedaan, dus het touw was te lang.

Hartikke nep waarschijnlijk, maar zoiets is nog wel lachen om te zien.

18. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Die is echt ziek jah, dat geluid dat je er nog bij hoort. :r

FaceOfDeath is toch ook zo dat ze gaan kaarten en dat ze steeds een stukje aap moeten eten of zo? |:- En ook dat zo'n vrouw word aangereden door een speedboot bij zo'n strand?

19. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat filmpje daarna nog een paar keer thuis opnieuw gekeken. Dit keer met geluid. Ook dat is geen aanrader. Ik heb er net geen nachtmerries van gehad zeg maar. Maar juist doordat je het meerdere keren achter elkaar ziet raak je er aan gewend en maakt het minder indruk op je. Dat is aan de ene kant wel prettig, maar aan de andere kant ook wel vrij freaky.

20. Echt ziek dat iemand überhaupt iemands hoofd eraf kan snijden. Dan ben je echt dood van binnen...

Deel Deze Pagina